Seniau važinėjo tik retkarčiais. O dabar keleivinių šilumvežių trūkumas didžiulis. 2M62 ir M62 su tranzitu susitvarko laisvai, tačiau tampant ilgus sąstatus be elektropneumatinių stabdžių blogai ir pavojinga - ilgėja stabdymo kelias taip pat ir diskomfortas keleiviams dėl purtymo...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
TEP70BS-004 po avarijos Kėdainių rajone remontuos. Paskelbtas konkursas remonto darbams.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90280
Comment
-
Друзья!
Нужна ваша помощь!
Я работаю над 3D-моделью пассажирского тепловоза М62К-1041, и мне хотелось бы написать РЕАЛЬНЫЙ номер сбоку, вместо "93 24 0 001041-0". Я не знаю последнюю цифру после дефиса, сейчас там ноль. На имеющихся у меня фотографиях, и на тех что есть в интернете, этот номер не разглядеть.
Фотографии в альбоме «Тепловоз М62 Клубника со сливками» sciffyan на Яндекс.Фотках
P.S. Как вам модель, похожа на реальный тепловоз? Если есть замечания, я вас слушаю
P.S.S. Создаётся для Trainz Railroad Simulator и Railworks 3Paskutinis taisė sciff; 2012.06.09, 04:26.
Comment
-
Parašė sciff Rodyti pranešimąа кто выиграл конкурс? иными словами, где проходило оборудование? на влрд? что опять за глюки с заглавными буквами на форуме?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...Geležinkeliai valdo!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG niekada nepirks 10 keleivinių lokomotyvų iš karto. Nes tam nėra poreikio. Be to viena yra pirkti 1 vieną serijinį TEP70BS, o visai kas kita užsakinėti visiškai naują lokomotyvą Vakaruose, nes 1520 mm vėžei niekas keleivinių negamina.
Comment
-
Vėžės plotis dar ne viskas. Suomijoje visai kiti standartai, techniniai reikalavimai ir t.t. Žinoma, adaptuoti Suomijai skirtą lokomotyvą galbūt ir būtų paprasčiau bei pigiau. Bet tik galbūt. Nes techninė pusė tai viena, o biurokratinė dalis gali kainuoti daugiau, nei techninė adaptacijos pusė.
Comment
-
Suomijoje beveik visas geležinkelio tinklas kur keliauja keleiviniai vagonai elektrifikuotas. Taigi pagrinde naudojami elektrovežiai. Keliais atvejais kai kuriuos naktinius traukinius į šiaurę iki galinės stoties, kur dar nėra elektrifikacijos, datempia šilumvežiai labiau panašūs į manevrinius nei magistralinius. Taip kad suomiams keleiviniai šilumvežiai nereikalingi.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGal kartais turite kas žinių dėl TEP60 likimo ? Yra gandų kad jie bus remotorizuojami ar remontuojami .... Patvirtinkite kas nors...
Comment
Comment