Nepaskandinamieji
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBūtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.Paskutinis taisė sciff; 2011.11.28, 23:28.
Comment
-
Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
Comment
-
Parašė audriusktu Rodyti pranešimąŠioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.
http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąLatviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai kad nelabai šilumvežių ir reikia. Ukrainiečių traukinio jau nebėra. RŽD tranzitinių traukinių kasmet vis mažėja ir mažėja. Pigios avialinijos net ir Rusijoje juos turbūt baigia nukonkuruoti. Net jei lėktuvo kaina ir šiek tiek didesnė, greitis atperka. Ir jokių tranzitinių vizų nereikia.
Taip kad žiemos sezono metu turime štai ką:
Maskva - Kaliningradas - Maskva. Kursuoja du traukiniai - vienas lyginėmis, kitas nelyginėmis dienomis. Gaunasi, kad tik vienas traukinys kerta Lietuvą kasdien, tik skirtingu laiku.
Sankt Peterburgas - Kaliningradas kursuoja tik tris kartus per savaitę ir Lietuvą pravažiuoja pirmadienį, ketvirtadienį ir šeštadienį. Atgal grįžta antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį.
Kaliningradas - Adleris važiuoja kas ketvirtą dieną (5, 9 ir t.t. mėnesio dieną). Į Kaliningradą važiuojant Vilnių pravažiuoja 7, 11 ir t.t. (kas ketvirtą) dieną.
Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Žinoma, atėjus vasarai bus ne kas. Bet avarijoje apgadintas šilumvežis iki to laiko bus suremontuotas. O tranzitinius traukinius patampys ir 2M62... Jei kitais metais bus nupirkti moduliniai traukiniai, tai bent vienas šilumvežis atsilaisvins nuo Klaipėdos traukinio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad nelabai šilumvežių ir reikia.
Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Klaipėdos traukinio.
Comment
-
Temose apie maršrutą Vilnius-Klaipėda, Geležinkelių fotografavimą, geležinkelių filmavimą imta dažniau nevisai į temą rašinėti apie Lietuvoje susidariusį laikiną keleivinių šilumvežių stygių ir greitųjų keleivinių traukinių Vilnius-Klaipėda traukimą šilumvežiais M62 ir 2M62.
Man kilo klausimėlis, kodėl pritrūkus TEP70 ir TEP70BS šilumvežių krovininiai M62 ir 2M62 imta naudoti pirmiausia Klaipėdos maršrute, kuris pasižymi įtemtesiu grafiku nei pvz. Vilnius-Kybartai.
Kovo 16 d. (penktadienio) vakarą mačiau kaip traukinys Nr 148 Kaliningradas_Maskva važiavo traukiamas "BS-o", kovo 17 d.(šeštadienio) ankstyvą rytą mačiau "Gintarą" - traukinį Nr.29 Maskva-Kaliningradas. Jo priekyje važiavo du TEPai70. Tik tamsoje neįžiūrėjau - "BS"ai ar ne.
Du šilumvežiai važiavo dėl to, kad vidudienį tiek jų reikėjo Nesterove: vienas atgal iki Vilniaus traukė RŽD Nr80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, kitas - "Gintarą" Nr 30 Kaliningradas-Maskva. Šių maršrutų grafikai nėra įtempti (pvz., nuo Vilniaus iki Palemono važiuoja apie 1 val. 10 min., kai dviaukštis elektrinis - apie 55 min.), tai M62 arba 2M62 čia tiktų labiau nei į Klaipėdą.
Comment
-
Jeigu iš Maskvos važiuojančius traukinius ims tampyti prekiniai šilumvežiai, tai ką pagalvos centras Maskvoje? Juk negalima taip "lažalintis" prieš centrinę valdžią.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąKita svarbi priežastis - pas M62 nėra elektro-orinių stabdžių.
Comment
Comment