Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    TEP60-0992 ir 0927 metalo laužo aikštelėje (fotografuota per tvorą):

    Comment


      Butu idomu interjere kokiam lofte ar panasiam panaudoti pati TEP60 veida, turetu neblogai atrodyt, vistiek i aukstakrosne kis..

      Comment


        Parašė zn76 Rodyti pranešimą
        Įdomi situacija aprašyta. Man iškilo 3 klausimai:
        1. Kodėl TEP-ą paleido į Vilnių vieną, o ne krovininio traukinio (kurie tikriausiai buvo) sudėtyje? Būtų sutaupyta kažkiek kuro ir vienas traukinio maršrutas (nereikėtų sudarinėti).
        2. Kodėl TEP-ą paleido per Kauno stotį, o ne per užtvanką?
        ...
        Klaisimai tikriausiai be atsakymų...

        Kelias dieans 19-20h buvau Kauno geležinkelio stotyje. TEP-as be vagonų nepravažiuodavo...
        Rugpjūčio 3 d. vakarą buvau Kazlų Rūdoje. Pravažiavo vakarinis traukinys Kybartai-Kaunas, 15 min. įkandin jo - TEP-60, toks šviesiai raudonas ir labai apšiuręs (kaip temoje apie turistinius traukinius minėta apie turistinį traukinį, iš Vilniaus į Šeštokų važiavusį liepos 17 d). Matyt, iš Vilniaus į Nesterovą RŽD traukinį Nr79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas nuvežęs TEP-as jau grįžta per HES-ą.
        Rugpjūčio 4 d. paryčiui traukinys Charkovas-Kaliningradas važiavo su dviem vilkikais - TEP70 ir šviesiai raudonas TEP-60. Ar TEP-60 buvo tas pats, kur išvakarėse grįžo į Vilnių, neįžiūrėjau. Bet manau, kad tas pats, kadangi TEP-ų60 Lietuvoje ir taip mažai likę, o juo labiau - šviesiai raudonų ir taip buvo nedaug. Tai klyla klausimas: kam be vagonų grįžti ir vėl rezervu važiuoti, jei galima likti nakvoti Nesterove arba Kybartuose? Žinoma, LG keleivininkams "galvų neskauda" - TEPų pasivažinėjimo be vagonų išlaidas lengva nurašyti keleivių vežiojimo sąskaita.
        Rugpjūčio 4 d. rytą RŽD traukinį "Gintaras" Maskva-Kaliningradas iš Vilniaus į Nesterovą traukė "BS"-as (TEP70BS).

        Comment


          Rugpjūčio mėnesį dažnau teko būti prie Kauno-Kybartų geležinkelio.
          Ir kažkaip nepastebėjau atvejo, kada "kaliningradinį" keleivinį traukinį trauktų šilumvežis M62. Kiek mačiau - vis TEP70, TEP70BS arba TEP60.
          Gal būt galima daryti išvadą, kad Lietuvos geležinkeliams TEP-ų netrūksta...
          Rugsėjo mėnesį "kaliningradinių" traukinių eismas praretės, tada jų vilkikų reikės dar mažiau.

          Comment


            O kokiomis valandomis TEP60 galima pagauti pravažiuojantį pro Kauno GS?
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Parašė Taut. Rodyti pranešimą
              O kokiomis valandomis TEP60 galima pagauti pravažiuojantį pro Kauno GS?
              Nr. 147 Maskva - Kaliningradas - ~12:00 lyginemis dienomis.
              Nr. 30 Kaliningradas - Maskva - ~16:00 nelyginemis dienomis.
              Nr. 79 Sankt-Peterburgas - Kaliningradas - ~14:30 pirmadieniais, ketvirtadiniais, sestadieniais.
              Nr. 80 Kaliningradas - Sankt-Peterburgas - ~14:00 antradieniais, ketvirtadieniais, sestadieniais.
              Nr. 312 Kaliningradas - Charkovas - 18:18 lyginemis dienomis.
              Nr. 426 Kaliningradas - Celiabinskas - ~13:00 rugsejo 6, 15, 24.
              Nr. 425 Celiabinskas - Kaliningradas - ~10:30 rugsejo 12, 21, 30.

              Bandyk laime.
              Paskutinis taisė ivanivanov; 2011.09.02, 15:28.
              http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

              Comment


                2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
                Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  2011m. rugsėjo 28 d. vakarą būdamas Mauručiuose stebėjau važiuojantį traukinį kaliningradas-Charkovas. Siurprizą padarė jo sutrumpėjimas iki 7 vagonų (po vasaro sezono gal ir suprantamas). Septyni vagonai atrodytų nemažai, bet kai tik trys Charkovo, trys Gomelio ir vienas dar kažkoks, tada prisimeni nuo 2006 iki 2008.05. iš tiek pat vagonų TEP-o vežiotą Vilnius-Šeštokai.
                  Rugsėjo vakarą Kaune traukinį Kaliningradas-Charkovas pamačiau su dviem BS-ais (TEP70BS) priekyje. Pagalvojau, nejaugi vienas BS-as septynių vagonų nepatraukia? bet buvo įdomiau, iš kur tas antras BS-as parvažiuoja. Pr tada prisiminiau, kad tą dienąpaskutinį kartą 2011m vasaros sezone per Leituvą varžavo RŽD keleivinis traukinys iš Čeliabinsko į Kaliningradą. Taigi, jį iš Vilniaus į Nesterovą nuvežęs LG vilkikas sugrįžo su "charkoviniu'. Anksčiau grįžtio nebuvo su kuo (traukiniai į Sankt.peterburgą ir "Gintaras" į maskvą tą dieną nevažiavo, o kad TEP-o nepaleido vieno, yra gerai).
                  311/312 traukinio sudetyje dabar pastoviai 4 vagonai i Charkova ir 3 i Gomeli, nebeliko prikabinamu vagonu i Sevastopoli, Bresta...
                  http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                  Comment


                    tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.

                    Comment


                      Ir kas vietoj jų važiuos? Per pusmetį naujų neatsiras. 2M62K ir M62K...
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Ir kas vietoj jų važiuos? Per pusmetį naujų neatsiras. 2M62K ir M62K...
                        Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.

                        Comment


                          Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                          tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
                          Girdime ne pirmą kartą. Gal dar ne?

                          Comment


                            Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                            tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
                            Gaila

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Girdime ne pirmą kartą. Gal dar ne?
                              dabar irgi viskas.

                              Comment


                                Čia jau paskutinis?
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.
                                  Aleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service? Or there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)

                                  And guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen

                                  I wanna spot it in Daugavpils next summer....
                                  Paskutinis taisė sciff; 2011.10.10, 22:03.

                                  Comment


                                    Parašė sciff Rodyti pranešimą
                                    Aleksio, why (2)M62K? Are there any 2M62(K,M) used in passenger service?
                                    2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.
                                    Parašė sciff Rodyti pranešimą
                                    Or there are plans to use them with long transit trains to Kaliningrad? (which are certainly too heavy for single M62Ks)
                                    Yes. With 2M62K.
                                    Parašė sciff Rodyti pranešimą
                                    And guys. If electro-pneumatic brakes will be installed on M62Ks with "keleivinis" label, does that mean that there will be chance to see 91/92 (Vilnius - S.Petersburg) train with M62K? I'm a fan of M62K, so I hope this will happen
                                    I wanna spot it in Daugavpils next summer....
                                    The chance is very high. So - try your luck.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      2M62M are not used for passenger trains and there are no plans to do it.
                                      Why not? More difficult to equip them with EPB than 2M62Ks?

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Yes. With 2M62K.
                                      That's quite interesting
                                      Dumb question, I guess: will they still be able to pull freight trains after that?

                                      And what about their gear ratio? Can this too be modified to suit passenger service?

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      The chance is very high. So - try your luck.
                                      Good
                                      Paskutinis taisė sciff; 2011.10.12, 19:18.

                                      Comment


                                        And finally Did 2 TEP60 were scrapped and withdrawn after summer exploation?

                                        Comment


                                          Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimą
                                          tep 60 0923 ir 0926 nurasytas. atvaziavo savo.
                                          Dar gyvas TEP60 (lygtai 923, bet nesu tikras).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X