Parašė sknts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTep 70 nedingsta, bet jie genda, kaip ir visa kita technika. Jau ir dabar būna, kad nebe užtenka keleivinių šilumvežių. Bet būkime optimistai ir tikėkimės, kad dabar bent jau labiau saugos turimus šilumvežius.
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąapie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyje nereikia būt ir optimistais )
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąapie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyje nereikia būt ir optimistais )
juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąSiūlyčiau labiau analizuoti savo remonto objektus, nes "į patvorius" jie atsistoja ne ką rečiau, nei TEP70 ar TEP70BS.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąna kadangi mūsų remonto objektai yra visas LT-1 parkas ir dalis LT-2 parko, tai lyginant su DLRR objektais jie vis dėlto rečiau sustoja, nors kiekine išraiška jų gal ir atrodo nemažai kartais kai kam o dar prašom įvertinti, kad DLRR "nuopelnai" kartais kruopščiai slepiami nuo valdžios akių
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTamstos komentare jaučiasi gryno lietuviško mentaliteto kvapas
Comment
-
Iš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.
Kiti gal turės daugiau minčių.
Comment
-
Beje Stadler Flirt yra EMU (elektrinis). http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_FLIRT
Ir Baltarusijoje bus naudojamas kaip miesto traukinys, Minskas ir artimiausi priemesčiai.
Pvz., pirmoji linija bus Minskas - Ždanovičiai - 21 km.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąIš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.
Kiti gal turės daugiau minčių.
ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.
šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąJumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.
šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
O dėl vagono-restorano, tai visada galima parodyti inovatyvumą ir vieną iš DMU vagonų pritaikyti tai paskirčiai Vienu žodžiu, iš esmės priežasčių nevaryti gero modernaus DMU greituoju maršrutu Vilnius-Klaipėda (ir kol kas neegzistuojančiu bet reikalingu Vilnius-Šiauliai) aš nematau.
Comment
-
Parašė JohnKaip suprantu, yra ir DMU (estai lyg ir jų užsipirko).
Estai užsakė 18 EMU (80 mln. eurų) ir 10 DMU.
Comment
-
Tai kad panašaus ilgio maršrutams net ir V. Europoje naudojama lokomotyvų trauka. Pavyzdžiui, naktiniams traukiniams su miegamaisiais vagonais "Euronight". Kol geležinkelis tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių neeliktrifikuotas, tol prasmės pirkti ir leisti 2 klasės dyzelinius traukinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos nėra prasmės. O apie turimų modernizaciją iki 2 ar 1 klasės nėra ko ir kalbėti. Latvijoje ir Estijoje nėra tokio nuotolio maršrutų, be to tik Ryga - Daugpilis jungia didmiesčius, ir nei vieno didelio miesto tarpe. O Klaipėda - Vilnius pravažiuoja pro gan didelius miestus.
Comment
-
Dabar nėra pats geriausias laikas naujiems pirkimams. Dar 5 PESOS šiemet atkeliaus. Manevriniai TEM2 baigia savo resursą. Taip, jau ir kelevinių šilumvežių trūkumas, nes TEP60 laikas suskaičiuotas, o vietoje keleivinių jau antrus metus Kaliningrado tranzitui naudojami M62 ir net 2M62, kurie tam netinkami. Manau, kad gan greitai gali būti perkami keli nauji keleviniai šilumvežiai. Tik įdomu, ar tai bus rusiški (garantuotai TEP70BS), ar vakarietiški lokomotyvai.
Comment
-
Nežinau kaip Lietuvai, bet baltarusijai vienas TEP70BS kainavo apie 2 mln. eurų. (apie 7 mln. Lt.)
4 ед. пассажирских тепловозов ТЭП70БС на сумму 32 млрд. руб.
Vienas ER20CF Lietuvai kainavo 3,6 mln. eurų (apie 12,4 mln. Lt.)
Comment
-
Parašė JohnGal ir pagrįsti argumentai. Bet tuomet kodėl neieškoma geresnių variantų dėl pačių lokomotyvų? Kaip suprantu TEP70 ir 70BS nėra pačios patikimiausios mašinos. Kodėl, tarkim, tuo pačiu nebuvo nupirkti keli skirtingos modifikacijos Siemens'ai, labiau pritaikyti keleiviniams traukiniams? Ar dabartiniai ER20CF yra visiškai tinkami keleivinių traukinių tampymui ir gali atlaikyti tvarkaraštį?
Comment
Comment