Parovozo galerijoje, komentaruose parasyta, kad nuo 2010-09-05 TEP60-0927 ir TEP60-0992 nusalinti nuo darbo pagal nuo paskutinio remonto nuvaziuota kilometraza ir bus nurasyti. Ar nepritruks LG keleiviniu silumveziu?
dar vazineja, nedaug jiems liko, maksimumas pora tukstanciu km.
pritruks, bus priversti duoti Siemensus
Baigta, TEP60-tieji su gamykline dažymo schema pasitraukė iš tarnybos. Kaip ir ne per seniausiai pasitraukę iš gyvųjų tarpo 0202, 0284, 0286, 0287 ir 0993, šie ilgainiui liks tik mūsų atmintyje, nuotraukose ir vaizdo įrašuose.
aisku, kad neremontuos, nes ju remontas butu grynas pinigu plovimas. juk detaliu siam lokomotyvui jau simtas metu nebegamina
O tai negali iš visų surinkti vieną pilnai važiuojantį ir dar atsarginių dalių pasilikti ? Kitus palikti kaip muziejinius, o dar kitus parduoti kam nors arba į laužą.
Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?
O tai negali iš visų surinkti vieną pilnai važiuojantį ir dar atsarginių dalių pasilikti ? Kitus palikti kaip muziejinius, o dar kitus parduoti kam nors arba į laužą.
Įdomu ar yra bandyta rašyti transporto muziejams Europoje ar JAV ... gal atsirastų koks susidomėjimas ?
esme ne tame, kad jie negali vaziuoti, teoriskai jie galetu galbut dar metus arba daugiau buti eksploatuojami, taciau yra LR SM isakymas, kuriame grieztai nuorodytos visu seriju riedmenu tarpremontines ridos. tam kad ju eksploatacija butu teiseta reikia atlikti numatytos apimties remonta, ER-3 arba net KR-1, taciau kaip ir sakiau detales jam jau nebegaminamos, tai reiskia nebus imanoma visu mazgu ir agregatu bukle atstatyti iki brezinio matmenu ir t.t.
del muziejaus ir ar buvo bandymas juos parduoti i uzsieni nezinau, itariu kad tokiu minciu nera LG ir nebus, bet negaliu 100 proc.teigti, forume yra dalyviu kurie siuo klausimu gali visus labiau apsviesti, bet forumietis kelias dienas tyli matomai isvaziavo kazkur
Gal kas nors iš railfanų gali patikslinti, kiek šiuo metu dar naudojama TEP60 šimlumvežių ir kiek ilgai juos numatoma eksploatuoti?
2 lokomotyvai: 0923 ir 0926, abu naujo LG dažymo. Spėju, kad ilgiausiai iki gruodžio mėnesio gali važinėti arba dar trumpiau.
Be to, net ir LG baigus TEP60 eksploataciją, jų dar bus galima pamatyti Vilniuje, atvažiuojančių iš Vitebsko depo su traukiniu Nr. 79 S.Peterburgas - Kaliningradas.
Rugsėjo 7 d. aš jį taip pat mačiau Kaišiadoryse. Žvaliai prašvilpė su traukiniu į Kaliningradą. Stovėjau perone, bet net minties nekilo, kad tai gali būti vienas iš paskutinių jo reisų.
Jei nėra galimybės paleisti TEP70, tai kas paprastai daroma? Leidžiamas M62? Bet juk jų maks. greitis, berods, tik 100km/h? To juk nepakanka norint laikytis tvarkaraščio.
Ne kartą mačiau, kaip Vilnius-Klaipėda traukė Siemens ER20. M62 neteko matyti, nors vyresnio amžiaus railfanai ir geležinkelių darbuotojai teigia, kad tokių dalykų yra pasitaikę.
Kas dėl ER20 greičio ir tvarkaraščio laikymosi, tai iš savo patirties galiu teigti, kad realiai traukiniai visada vėluoja, tik tas vėlavimas gali būti kelios minutės, o kartais pasiekia net valandą (kalbu apie V-Kl). Ypač vėluoja per vasaros karščius, bet čia jau priežastis bėgiai, o ne lokomotyvas.
- Kiek šiuo metu naudojama TEP70 ir TEP70BS ir kodėl jie taip dažnai išeina iš rikiuotės?
- Jei nėra galimybės paleisti TEP70, tai kas paprastai daroma? Leidžiamas M62? Bet juk jų maks. greitis, berods, tik 100km/h? To juk nepakanka norint laikytis tvarkaraščio.
- Kaip yra su ER20? Jų maks. greitis lyg ir 120km/h. Ar to pakanka, kad būtų laikomasi tvarkaraščio nevėluojant? Ir ar tas 120km/h greitis tikrai pasiekiamas?
-naudojami visi, 4 TEP70 ir 4 TEP70BS, tik tiksliai nežinau ar nebus dabar kuris TEP70 Daugpilyje, kapitaliniame remonte. Šiais metais trims BS ten buvo atliktas einamasis remontas.
-Klaipėdos atveju sugedos TEP70 ar BS duodamas kitas toks, arba TEP60, į Klaipėdą M62 negali duoti, nes dėl per mažo konstrukcinio greičio nebus išlaikytas grafikas. O tranzitiniams Kaliningrado traukiniams pagal grafiką užtenka ir M62. (važinėja remotorizuoti, M62K).
-ER20 kurį laiką važinėjo į Klaipėdą su keleiviniais traukiniais, 120km/h tikrai važiuoja (konstrukciškai ir 160km/h jam numatytas, berods BRM skaičiau). O didesnių greičių pas mus nėra, todėl ir TEP70, BS, TEP60 savo 160km/h nepasiekia (ir vagonų tokiems greičiams turbūt nėra paruošta) Grafiko laikėsi, tik įsibėgėja lėčiau lyginant su grynai keleiviniais anksčiau minėtais šilumvežiais.
Comment