Parašė VLRD-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Prekiniai sąstatai yra daug sunkesni nei keleiviniai sąstatai.
Keleiviniams sąstatams svarbu greitis. Prekiniams ir svarbu, bet žinoma ne taip kaip keleiviniui. Keleiviui svarbu minutės. Todėl prekiniai sąstatai yra sukurti traukti sunkesniu sąstatus mažesniu greičiu, o keleiviniai lengvesnius sąstatus didesniu greičiui.
O ūkiškai kalbant taip: įsivaizduojant golf'ą ir transporter'į. Varikliai vienodi, o tai reiškia, kad ir greičių dėžes galima pritaikyti vieno kitam. Tai įdėjus į golf'ą transporter'io greičių dėžę pastarasis turės trumpas pavaras, t.y. raus iš vietos, tačiau važiuojant pastoviu didesniu greičių variklio apsukos bus žymiai didesnės, kaip suprantama ir kuro sąnaudos. O transporteri's sunkiai pajudės iš vietos, trūks traukos.
Tai va čia tas pats tik sudėtingiau.
Bet Lietuvoje visko būna. Ir keleivinius sąstatus tampo kroviniai lokomotyvai. Ir greičiu dėžes sukeičia. Bele einaPaskutinis taisė copper; 2010.06.17, 16:25.
Comment
-
Parašė artexs Rodyti pranešimą/\ O krovininių sąstatų TEP'ai netampo?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąMano praktikoje yra pasitaikę, kad prikabino refrižeratorinį traukinį. Rezervu važiavo į Rygą; kad nebūtų tuščias važiavimas, prikabino refrižeratorinį Radviliškyje.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKada cia taip buvo?Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąBuvo senai. Šviečiasi, kad buvo tais laikais, kai TEP60 (ar TEP70) keleivinių vagonų sąstatą iš Rygos nutempdavo į Kaliningradą, o grįždavo tuščiom. Pasitaisysiu dėl terminų: prikabino ne „traukinį“, bet refrižeratorinių vagonų sąstatą.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąBuvo senai. Šviečiasi, kad buvo tais laikais, kai TEP60 (ar TEP70) keleivinių vagonų sąstatą iš Rygos nutempdavo į Kaliningradą, o grįždavo tuščiom. Pasitaisysiu dėl terminų: prikabino ne „traukinį“, bet refrižeratorinių vagonų sąstatą.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąPrekiniai sąstatai yra daug sunkesni nei keleiviniai sąstatai.
Keleiviniams sąstatams svarbu greitis. Prekiniams ir svarbu, bet žinoma ne taip kaip keleiviniui. Keleiviui svarbu minutės. Todėl prekiniai sąstatai yra sukurti traukti sunkesniu sąstatus mažesniu greičiu, o keleiviniai lengvesnius sąstatus didesniu greičiui.
O ūkiškai kalbant taip: įsivaizduojant golf'ą ir transporter'į. Varikliai vienodi, o tai reiškia, kad ir greičių dėžes galima pritaikyti vieno kitam. Tai įdėjus į golf'ą transporter'io greičių dėžę pastarasis turės trumpas pavaras, t.y. raus iš vietos, tačiau važiuojant pastoviu didesniu greičių variklio apsukos bus žymiai didesnės, kaip suprantama ir kuro sąnaudos. O transporteri's sunkiai pajudės iš vietos, trūks traukos.
Tai va čia tas pats tik sudėtingiau.
Bet Lietuvoje visko būna. Ir keleivinius sąstatus tampo kroviniai lokomotyvai. Ir greičiu dėžes sukeičia. Bele eina
Comment
-
ER20CF lokomotyvas suprojektuotas taip, kad jį paversti keleiviniu nėra sudėtinga. Jame įdiegtos visos keleiviniam traukiniui būtinos sistemos. Norint jį pritaikyti keleiviniam eismui, būtina instaliuoti keleiviniam lokomotyvui pritaikytą traukos charakteristiką ir sukeisti vietomis keletą traukos reduktoriaus krumpliaračių. Skirtingai nuo M62 šilumvežio, kur traukos reduktorių sudaro tik du krumpliaračiai, ER20CF lokomotyvo sukimo momentas nuo traukos variklio aširačiui perduodamas per penkis krumpliaračius.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKiek tu vagonu mazdaug buvo. Girdejau kad CCCP laikais su TEP-60 kartais taip praktikuodavo
Vagonų skaičiaus nepamenu, bet kad derino su kažkuo Rygoje, ar galima prikabinti refrižeratorines sekcijas prie TEP'o, tai taip buvo.
Nematau nieko ypatingo. Svarbu neviršyti leistiną tempti TEP'u leistiną svorį, taip pat ir stabdžių galingumą.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąER20CF lokomotyvas suprojektuotas taip, kad jį paversti keleiviniu nėra sudėtinga. Jame įdiegtos visos keleiviniam traukiniui būtinos sistemos. Norint jį pritaikyti keleiviniam eismui, būtina instaliuoti keleiviniam lokomotyvui pritaikytą traukos charakteristiką ir sukeisti vietomis keletą traukos reduktoriaus krumpliaračių. Skirtingai nuo M62 šilumvežio, kur traukos reduktorių sudaro tik du krumpliaračiai, ER20CF lokomotyvo sukimo momentas nuo traukos variklio aširačiui perduodamas per penkis krumpliaračius.
Comment
-
Parašė Siemens Rodyti pranešimąKeista,jau penkta diena nematyti TEP60,važuoja tik TEp70 ir Tep70BS....
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąpapildysiu kolega - sukeisti vietomis krumpliaracius tam kad pakeisti perdavimo skaiciu reduktoriuje, t.y. padidinti perdavimo koeficienta ir padidinti greiti, tuo sumazinus sukimo momenta.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVažiuoja. Antradienį vakare mačiau važiuojantį su traukiniu į S. Peterburgą.
Comment
Comment