Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
      Na, kad prieš gerų porą mėnesių sakė, jog 993 "nurengė" šiek tiek, kažkokias geresnes dalis išrinkę buvo. Beje, gal žinantys pasakys, ar tik ne nuo jo aširačius nuėmė ir uždėjo važinėjantiems tepams?

      Comment


        0993 visiškai išdegė aukštos įtampos kamera ir visa mašinisto kabina, tai pasikartoju, kad remontuot neverta ir niekas neremontuos.

        Comment


          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Tikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.
          Tai kas tampys keleivinius traukinius? Esamų 8 TEP70(BS) greičiausiai neužteks, tuo labiau, kad nėra labai patikimi tie TEPai. Įdomu, RŽD leistų naudoti jų tranzitiniams traukiniams nesertifikuotus lokomotyvus, jei LG sugalvotų nenaują vakarietišką kokį lokomotyvą perdaryti plačiai vėžei? Gal neturėtų būti labai sudėtinga - štai estams GE lokomotyvai perdaryti buvo.

          Comment


            Kokį nenaują? Vakarietiški tėra tik Siemensai. Perdarinėti nieko nereikia, tik reikia praeiti jų sertifikaciją Rusijoje. Visgi anksčiau ar vėliau LG tą turės padaryti, nes 2M62 nėra amžini. Pastaruoju metu traukinių tarp Vilniaus ir Nesterovo tempimui dažnai naudojami M62.

            Comment


              Nesijaudinkite, tuoj nebus ką tampyti - LG išparduoda savo keleivinius vagonus (klasinius). 2 vnt. TEP60 tuoj išvažiuos į metalo laužą, dar pora - liepos mėnesį. Žodžiu...

              Comment


                Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai

                Comment


                  Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                  Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai
                  O naujieji ER Siemensai ar bent keli iš jų nebus pritaikyti (jei tai įmanoma) reguliariam darbui su keleiviniais sąstatais?
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Tai nors ir dabar visi jie gali dirbti.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Tai nors ir dabar visi jie gali dirbti.
                      Reguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment


                        Parašė praetor Rodyti pranešimą
                        Reguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
                        Tai juk važinėjo kurį laiką. Ir viskas gerai buvo: dinamika puiki, stabdžiai puikūs, lok. brigados sąlygos puikios. Tik kaina nežavi.

                        Comment


                          Visgi su ilgu sąstatu TEP'ai greičiau bėgėjasi.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Visgi su ilgu sąstatu TEP'ai greičiau bėgėjasi.
                            Tai kad TEP'as ir galingesnis, ir skirtas kelieviniams traukiniams. Jo trauka, kylant greiciui, mazeja ne taip greit, kaip SIEMENS'o.

                            Comment


                              Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                              Tai kad TEP'as ir galingesnis, ir skirtas kelieviniams traukiniams. Jo trauka, kylant greiciui, mazeja ne taip greit, kaip SIEMENS'o.
                              Siemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
                              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.06.13, 17:54.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Siemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
                                Kad ir kaip ten bebūtų, tiek ER20CF, tiek M-62 yra prekiniai lokomotyvai.

                                Comment


                                  Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                  Kad ir kaip ten bebūtų, tiek ER20CF, tiek M-62 yra prekiniai lokomotyvai.
                                  Bingo!!! Tu genijus, šito fakto beveik niekas nežinojo...
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Siemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
                                    Bet palygink ilgalaikes traukos greicius ir suprasi, kad Siemens'o traukos jega, esant didesniems greiciams, mazesne, nei TEP'o

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                      Bingo!!! Tu genijus, šito fakto beveik niekas nežinojo...
                                      Taip, genijau Nr. 2, pasirodo, daugelis to nežino arba nesupranta

                                      Comment


                                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                        Bet palygink ilgalaikes traukos greicius ir suprasi, kad Siemens'o traukos jega, esant didesniems greiciams, mazesne, nei TEP'o
                                        Deja tokios charakteristikos niekas viešai neskelbia.

                                        Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                        Taip, genijau Nr. 2, pasirodo, daugelis to nežino arba nesupranta
                                        Kam prekiniam lokomotyvui elektropneumatiniai stabdžiai???

                                        Comment


                                          o dar butu idomu ar kas nors zino del ko tos charakteristikos skirtingos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X