Na bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa bet atrodė, lyg būtų remontuojamas. Gaisro metu berods buvo susproginėje ar išdaužyti priekiniai stiklai. Kam gi būtų debgę brezentu? Vakar depe stovėjo abu rudi LG (ne BČ) TEP'ai, abiejų jų kabinos buvo su priekiniais stiklais. Mačiau iš tolo, bet kad stiklai yra, tai garantuoju.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąTikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.
Comment
-
Del TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug gerai
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąDel TEP60-0993 asiraciu - tikrai taip, visi jau vazineja su kitais lokomotyvais, "paskolinta" daug variklio daliu ir kitu smulkmenu o ko pergyvent, pvz siandien keleiviniame eisme 5 vnt. M62K ir nei vienas traukinys neatsauktas, nurasys TEP60, suremontuos Daugpilis visus TEP70 ir BS'us na ir bus mazdaug geraiTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai nors ir dabar visi jie gali dirbti.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąReguliariai ir darbiniu Vilnius-Klaipėda 120km/h greičiu?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisgi su ilgu sąstatu TEP'ai greičiau bėgėjasi.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTai kad TEP'as ir galingesnis, ir skirtas kelieviniams traukiniams. Jo trauka, kylant greiciui, mazeja ne taip greit, kaip SIEMENS'o.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.06.13, 17:54.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSiemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąKad ir kaip ten bebūtų, tiek ER20CF, tiek M-62 yra prekiniai lokomotyvai."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąSiemens ir TEP60 turi tiek pat galios (apie 3000 AG). Be to Siemens išvysto didesnę traukos jėgą dėl modernios pavaros. Kas kita yra TEP70, kuris net 1000 AG galingesnis.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBingo!!! Tu genijus, šito fakto beveik niekas nežinojo...
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet palygink ilgalaikes traukos greicius ir suprasi, kad Siemens'o traukos jega, esant didesniems greiciams, mazesne, nei TEP'o
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąTaip, genijau Nr. 2, pasirodo, daugelis to nežino arba nesupranta
Comment
Comment