Parašė AB13
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Šiandieną (kovo 26 d.) pamačiau nemažai keleivinių traukinių.
Teko matyti naktinį Ukrainos traukinį Nr 311 Charkovas_Kaliningradas. Į Kauno geležinkelio stotį jis atvažiavo 5 minutėmis anksčiau (matyt, tarp Vilniaus ir Kauno grafikas neįtemptas). O gal tą greitį lėmė dvitrauka - vedančiuoju lokomotyvu buvo M62, už jo (lyg tai vadina rezervu) - TEP70.
Kodėl kovo 26 d. šis traukinys iš Vilniaus į Nesterovą važiavo su dviem lokomotyvais, liko neaišku. Išsyk atrodė, kad važiuos papildomas traukinys maršrutu Nr 80 Kaliningradas_Sankt.Peterburgas, bet tvarkaraštyje lyg ir nerandu jo (šiaip važiuoja nelyginėmis mėnesio dienomis)...
Kai ilgiau negu įprasta Kaune pastovėjęs traukinys pajudėjo, dūmai rūko iš abiejų šilumvežių.
Greitąjį keleivinį traukinį Nr 17 Vilnius_Klaipėda mačiau Žasliuose. Nustebau, kad vagonai tik keturi. Tiek pat vagonų buvo ir 18-ame Klaipėda-Vilnius. Šį traukinį pamačiau jau ties Kaišiadorimis. Šiam pravažiavus, ilgai laukti nereikėjo 147-ojo Maskva_Kaliningradas. Jis taip pat važiavo dvitrauka - priekyje TEP70, po jo - M62. Dvitraukos tikslą supratau: kovo 26 d. vakare yra traukinys Kaliningradas_Adleris, vilkikas reikalingas jam...
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąTEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?
Comment
-
Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimąNu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo
Savo eiga TEP70BS važiuoti negali, kadangi prieš remontą yra išmontuojami tam tikri įrenginiai (pvz.: saugos sistema KLUB-U), kuriuos remontuoja pati LG. TEP70BS remonto paslaugos buvo įsigytos atvirojo konkurso būdu ir laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi bendrovė. Tai pirmas TEP70BS šilumvežis, kuriam bus atliekamas trečios apimties einamasis remontas. Nei viena egzistuojanti lokomotyvų remonto bendrovė dar neįsisavinusi TEP70BS ER-3 remonto
technologijos, todėl kaip ir daugelyje kitų sričių, ir šiame reikale LG bus "pionieriumi". Daugpiliečių lokomotyvų remonto kokybė iš tikrųjų nežavi, tačiau teks su tuo susitaikyti.Paskutinis taisė specialistas; 2010.04.15, 19:58.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąKolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia )))
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąŽinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.
is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)
Paprastus TEP70 rusai remontuoja Voroneze. O Kolomna dabar uzversta BS'u ir EP2K gamyba ir jiems, pasak rusu forumu, jau truksta gamybiniu pajegumu
Comment
-
I havent seen ANY TEP series locomotives pulling passanger transit trains on line Vilnius-Nesterov-Vilnius,in the last couple of days!Also seen photo gallery from parovoz.com,there are ONLY M62K series locos in Nesterov.
Can somebody explain why?
However i noticed atleast once a day train VIlnius-Klaipeda pulled by TEP60
I also noticed ,that only two of the TEP60s are working at this time(0927 and 0992)
Sorry for scraping the forum with english!!
Comment
-
Parašė 2TEP60 Rodyti pranešimąIt seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.
Comment
Comment