Nors TEP60 serijos silumveziai baigti gaminti 1993 m.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąVisi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąLietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąIki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
Comment
-
Gal kas is dirbanciuju galetu paaiskint kuris is TEP70 (ir kodel) naudojamas Vilniaus depe juodu dumu uzdangai gaminti? Kelias dienas vaziavau pro sali, tai stovedamas depe dumyjo kaip garvezys, naudojantis labai prastas anglis )) Dazymo schemos nemaciau, nes per D1'us ir DR1A'us matesi tik stogas
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimą4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąVisiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimą"Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
Comment
Comment