Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors TEP60 serijos silumveziai baigti gaminti 1993 m.

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Visi keturi naudojami, kitap ir būti negali, nes dar TEP60 naudojami, o mūsiškiai TEP70 yra 1994 metų gamybos.
      Lietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Lietuva pirko TEP70 1994-ais metais? Galvojau jie CCCP palikimas
        Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
        Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
        Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
          Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
          Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
          Tai vistiek nesueina galai. TEP70 šilumvežiai (dabartiniai LG) buvo pagaminti 1993-1994 metais. Tai kaip suprantu, LG juos įsigijo iš kitos šalies geležinkelių arba tiesiai iš gamyklos. Ir klausimas, kada juos įsigijo.

          Comment


            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
            Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
            Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
            Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
            Tai kaip atsirado Lietuvoje TEP70 "is salono" 1994 metais. Uz kokias lesas jie buvo pirkti zinant anuometine finansine situacija

            Comment


              Turbut valstybes skyre lesas. Kaip ir keliu DR1A isigijimui tuo pat metu.

              Comment


                4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
                Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Iki 1992 m. Lietuva neturėjo savo keleivinių šilumvežių. Keleivinius traukinius Vilniaus lokomotyvų depo (ankščiau dyzelinių traukinių depo) mašinistai valdė su šilumvežiais, kurie buvo prirašyti Rygos, Minsko, Gomelio, Sankt-Peterburgo lokomotyvų depams.
                  Po nepriklausomybės atgavimo, iširus pabaltijo geležinkeliui, broliai latviai "draugiškai" padalijo lokomotyvus ir LG atiteko 12 seniausių TEP60 keleivinių šilumvežių. Remdamiesi tais pačiais draugystės principais padalijo ir prekinius lokomotyvus.
                  Po pasidalijimo latviai sau pasiliko virš 20 TEP70 lokomotyvų, kurių dalį vėliau pardavė baltarusams, o likusius TEP60 supjaustė. Kadangi apie 1990 metus Latvijoje buvo sukoncentruotas pats naujausias lokomotyvų parkas visoje sovietų sąjungoje, broliškai jį padalinti atsisakė.
                  Nenorejo atiduot, nes Pabaltijo gelezinkeliu apygardos valdzia buvo Rygoje ))

                  Comment


                    O dabar prasčiausią parką turi iš "sesių"...
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Gal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?

                      Comment


                        Gal kas is dirbanciuju galetu paaiskint kuris is TEP70 (ir kodel) naudojamas Vilniaus depe juodu dumu uzdangai gaminti? Kelias dienas vaziavau pro sali, tai stovedamas depe dumyjo kaip garvezys, naudojantis labai prastas anglis )) Dazymo schemos nemaciau, nes per D1'us ir DR1A'us matesi tik stogas

                        Comment


                          Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
                            Labai panasu, kad dyzelina pila kibirais su nepakankamu oro kiekiu. Tik keista kad tai tesiasi ne viena diena. Gerai dar, kad nebando jo tikrinti patalpoje, nes paskui labai ilgai vedint reiketu

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Nuojauta kužda, kad tai TEP70-0335. Šis šilumvežis turi problemų su turbokompresoriumi, tiksliau su oro padavimo į turbokompresorių sklende. Kai trūksta deguonies, vidaus degimo variklis pradeda gaminti dūmų užsklandas.
                              o jei dar tiksliau tai su ribiniu VDV isjungeju, cia nieko bendro su dumingumu neturi, tiesiog isjungejas (sklende) prie 8-9 pozicijos kartais suveikia, o VDV tiesiog gesta.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                4 naujus TEP70 įsigijo tiesiai iš gamyklos "Kolomenskij zavod" už savo lėšas. Beveik tuo pačiu metu įsigijo ir 6 naujus 2M62U.
                                Keleivinių lokomotyvų įsigijimo tikslas buvo aprūpinti trauka naujai atidaromus maršrutus tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
                                Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Gal žinote, kiek pas latvius ir pas estus TEP70 važinėja?
                                  Estu GoRail turi lyg ir tris TEP70: 0237, 0,236 - sis buvo patyres avarija Talino stotyje, 0320. Daugiau keleviniu silumveziu Estijoje lyg ir nera.

                                  Comment


                                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                                    Visiškai taip ir buvo, bet turėta omenyje ne tik maršrutas Klaipėda-Vilnius, bet ir Vilnius-Druskininkai (firminis traukinys "Dainava").
                                    "Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
                                    Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
                                    Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".

                                    Comment


                                      TEP60-0927 ir M62-1614 su traukiniu Maskva - Kaliningradas.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        "Dainava" tuo metu jau buvo mirštantis maršrutas. Pagrindinis jo tikslas buvo nuvežti ir parvežti iš Druskininkų poilsiautojus, atvykusius iš Sankt-Peterburgo ir Maskvos. Po nepriklausomybės, su Rusija ir Baltarusija įsigaliojus vizų rėžimui, norinčių iš šių valstybių keliauti traukiniu į Druskininkus nebeliko. Juo labiau, kad į Druskininkus geležinkeliu galima buvo nukeliauti tik per Baltarusiją.
                                        Dėl tų pačių priežasčių traukiniai Peterburgas-Varšuva ir Maskva-Berlynas taip pat pasuko kitais keliais.
                                        Tad naujų TEP70 lokomotyvų įsigijimas tikrai nebuvo orientuotas į "Dainavą".
                                        Dainava numirė apie 2001-2002 metus, o 1994 m. jis tik užgimdinėjo .

                                        Comment


                                          Siandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X