Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žiniai:
    Tas sprendimas dažyti lokomotyvus raudonai neatsirado iš niekur. LG siekdama sukurti savo prekinį ženklą pasamdė garsią dizaino firmą, kuri išklausiusi LG vadovų norus sukūrė apie 10 riedmenų dažymo spalvinių variantų. Po ilgų svarstymų ir diskusijų buvo pritarta būtent raudonos ir sidabrinės spalvos dominavimui. Ši firma padirbėjo ir kitose srityse: sukurė "Lietuvos geležinkeliai" prekės ženklą, padirbėjo įvairiuose infrastruktūros objektų projektavimo srityse ir kt.

    Comment


      Labai gerai kad raudona pasirinko, gal del to sumazes nalaimingu atsitikimu pervazuose.

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Labai gerai kad raudona pasirinko, gal del to sumazes nalaimingu atsitikimu pervazuose.
        Ištikrųjų apie tai irgi buvo galvojama. Šį riedmenų dažymo variantą pasirinko dėl veržlumo ir lengvumo. Nenorėjo riedmenų dažyti sunkiomis ir tamsiomis spalvomis.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Ištikrųjų apie tai irgi buvo galvojama. Šį riedmenų dažymo variantą pasirinko dėl veržlumo ir lengvumo. Nenorėjo riedmenų dažyti sunkiomis ir tamsiomis spalvomis.
          Užtat tokie riedmenys atrodo tamsūs, kai jų depe ilgai neplauna.

          Comment


            Parašė robertas Rodyti pranešimą
            Užtat tokie riedmenys atrodo tamsūs, kai jų depe ilgai neplauna.
            Čia manau ūkiškumo problema, o ne dizaino.

            Comment


              Kas gražiau atrodė po vienodo laiko eksploatacijos, TEP70BS-002 ar ER20-001? Priklausomai kas prižiūri, LT-1, ar LT-2...

              Comment


                Na LT-2 dabar ijunge plovykla ant max turbut, nes silumvezio radviliskio purvino
                reikia dar paieskot( neskaitant m62). Oj plauna musu zonderkomanda...
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  Kas gražiau atrodė po vienodo laiko eksploatacijos, TEP70BS-002 ar ER20-001? Priklausomai kas prižiūri, LT-1, ar LT-2...
                  Man tai abu gražūs. Į tai reikia žiūrėti pozityviai: jeigu šilumvežis aprūkęs, purvinas - reiškia jis daug dirba, stengiasi ir negenda.

                  Šiaip tai, kolkas egzistuoja tik viena problema, kad žiemos metu neveikia plovyklos. Ir po žieminio eksplotavimo tikrai baisiai šilumvežiai atrodo.

                  Tiesa ar pastebėjote, kad ant kai kurių ER20CF stogų atsirado papildomi kaminai? Tai yra tos pačios problemos sprendimo būdas.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Tiesa ar pastebėjote, kad ant kai kurių ER20CF stogų atsirado papildomi kaminai? Tai yra tos pačios problemos sprendimo būdas.
                    Ir ant kai kurių 2M62m. Tik nelabai padeda.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Ir ant kai kurių 2M62m. Tik nelabai padeda.
                      Ant 2M62M tai nemačiau. Tačiau, jeigu būtų - neabejotinai padėtų.

                      Comment


                        2M62M-0677


                        FOTO Totenkopf
                        Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 18:40.
                        http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                        Comment


                          Pranešimai atkelti iš temos LG Lokomotyvai .
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Keletas nuotraukų iš mano archyvo:
                            TEP70 širdis surenkama gamykloje






                            kitos serijos variklis



                            pats pirmas EP2K serijos keleivinis elektrovežis surinkimo metu:

                            Comment


                              Eimantas paprase nufotografuoti pjaustomus TEP60-0284 ir 0286. Siandien, N. Vilnioje, UAB "Kuusakoski" teritorijoje. Jau abu be dyzeliu.



                              Paskutinis taisė Al1; 2009.05.20, 18:08.

                              Comment


                                Tokių dūmų dar nemačiau...

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Tokių dūmų dar nemačiau...

                                  Atvaizdas
                                  saliarka nesudegusi
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                    saliarka nesudegusi
                                    Užsikuriantį pagavau. Anksčiau būdavo atvažiuoja iš depo ir po 10 min į kelią. O dabar stovėjo čia ilgiau matyt ir užsigesinęs buvo.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Tokių dūmų dar nemačiau...

                                      Atvaizdas
                                      "Meškos" nubudimas

                                      Comment


                                        TEP60-0926, po kelių minučių prisikabino prie traukinio Maskva - Kaliningradas.

                                        Comment




                                          Baltarusiškas TEP70k-0251

                                          Comment

                                          Working...
                                          X