Prieš dvi ar tris savaites buvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąKiek kuro sunaudoja pavyzdziui TEP70BS is Klaipedos i Vilniu,be grizimo vel i Klaipeda?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNa, paskaičiuok kiek gali dyzelino sudeginti 16 cilindrų apie 170 litrų darbinio tūrio variklis. Dėl darbinio tūrio nesu užtikrintas, nes niekur neradau duomenų. Bent jau TEM2 buvo berods 153 litrai.
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąKad as nezinojau tu darbiniu turiu
Comment
-
Parašė X3dO Rodyti pranešimąKiek kuro sunaudoja pavyzdziui TEP70BS is Klaipedos i Vilniu,be grizimo vel i Klaipeda?
Galingumas - 2942 kWt (4000)AJ
Kuro sunaudojimas - 198 g/kWt·val.
http://www.kolomnadiesel.com/product...ce_attributes/
Reiškia 198 x 2942 = 582.5 kg. per valandą.
Pataisykit jeigu klystu.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąRadau tokius duomenis:
Galingumas - 2942 kWt (4000)AJ
Kuro sunaudojimas - 198 g/kWt·val.
http://www.kolomnadiesel.com/product...ce_attributes/
Reiškia 198 x 2942 = 582.5 kg. per valandą.
Pataisykit jeigu klystu.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąRadau tokius duomenis:
Galingumas - 2942 kWt (4000)AJ
Kuro sunaudojimas - 198 g/kWt·val.
http://www.kolomnadiesel.com/product...ce_attributes/
Reiškia 198 x 2942 = 582.5 kg. per valandą.
Pataisykit jeigu klystu.
su tokia kuro norma, kuri litrais gaunasi = 692l?
nzn kaip ten kas bet jau sudominot?!Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Kiek kartu vaziavau i Klaipeda (su keturiais vagonais) sunaudodavo apie 480l. kartais truputi daugiau,jei kas ismusdavo is grafiko. bet siaip kad ir su astuoniais vagonais daugiau 680l nesunaudoja. pastoviai visu galingumu nevaziuoja. beje ir paciam silumveziui nesveika. TEP-60 tai ne tik kad kuro daug sunaudoja,bet po tokios keliones kaip i Klaipeda ir atgal i Vilniu reik ir tepala pilt praktiskai pilna baka ir vandeni....
Dar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąKiek kartu vaziavau i Klaipeda (su keturiais vagonais) sunaudodavo apie 480l. kartais truputi daugiau,jei kas ismusdavo is grafiko. bet siaip kad ir su astuoniais vagonais daugiau 680l nesunaudoja. pastoviai visu galingumu nevaziuoja. beje ir paciam silumveziui nesveika. TEP-60 tai ne tik kad kuro daug sunaudoja,bet po tokios keliones kaip i Klaipeda ir atgal i Vilniu reik ir tepala pilt praktiskai pilna baka ir vandeni....
Dar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąDar kazkas minejo kad TEP-70bs yra keturi lokomotyvai. Yra viso 5vnt. tik vienas jau daugiau kaip puse metu stovi depe. Turbina sudege. o gaut negali. niekaip negali susitart del pirkimo. variklis tai kaip naujas visiskai atrodo
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąMatyt supainiojo numeris 005. Bet 001 yra Rusijoje, taigi pas mus tikrai keturi.
O kaip dėl TEP70? railfaneurope.net rašo, kad LG turi 4. Kaip yra iš tikrųjų?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad ne tiek jau daug tu keleiviniu lokomotyvu ir reikia.
3 i Klaipeda, vienas i Sankt-Peterburga. Dar Kaliningrado tranzitui kokiu 3 ziema ir 5 vasara. I Simferopoli per Lyda - dar vieno reikejo vasara.
Į du sąstatus niekaip nesugebėjau sutalpinti tokio grafiko. Galbūt yra kitaip, pataisykite kas žinote.
Comment
Comment