Panašu kad šiandien ryte Siemens su keleivinių pravažiavo į Klaipėda. Bet blogai matėsi, gal ir klystu.
Nesinorėtų tikėti, kad iš Vilniaus su traukiniu į Klaipėdą išleistų ne TEP-ą. Kitas dalykas, jei kitoks lokomotyvas šį greitąjį traukinį perimtų kažkur toliau, kai sugestų pirmasis. Arba toks traukyų iš Klaipėdos atgal. Dėl techninių kliūčių susidarius keleivinių lokomotyvų trūkumui, vadinamieji ne keleiviniai važiuotų su mažiau greitais Kaliningrado traukiniais.
Kiek mačiau "BS-ų", tai mačiau visus raudonus.
ER20 galia yra 1200 kW, traukiamoji jėga - 450 kN, maksimalus greitis - 120 km/h. Tuo tarpu TEP70BS atitinkamai - 2944 kW, 420 kN ir 160 km/h.
Ar tiks ER20 greitajam traukiniui?
Neseniai buvo bandoma greitaji Vilnius - Klaipeda tempti dvigubu Siemens. Kokios isvados negirdejau. Be abejo, Siemens ER20 - tai krovininis silumvezis (t.y. jo traukos charakteristika yra tempti sunkius traukinius salyginai negreitai), ir jam vazineti maksimaliu greiciu turbut nera gerai..
Beje, auksciau parasytuose skaiciuose matosi, kad Siemens, turedamas daugiau nei dvigubai silpnesni varikli, isvysto didesne traukos jega (netikrinau siu skaiciu, tikesime, kad jie teisingi ) O taip yra pagrinde del to, kad Siemense variklio galia pagal poreiki kiekvienai asiai paskirsto kompiuterines sistemos, tad galia nesvaistoma veltui ir gaunamas labai didelis efektas (zodziu puikus pavyzdys, ka gali modernios technologijos pries senasias). Aisku didele traukos jega ir del to, kad tai krovininis silumvezis. O kas tampys keleivinius traukinius - parodys laikas
Neseniai buvo bandoma greitaji Vilnius - Klaipeda tempti dvigubu Siemens. Kokios isvados negirdejau. Be abejo, Siemens ER20 - tai krovininis silumvezis (t.y. jo traukos charakteristika yra tempti sunkius traukinius salyginai negreitai), ir jam vazineti maksimaliu greiciu turbut nera gerai..
Beje, auksciau parasytuose skaiciuose matosi, kad Siemens, turedamas daugiau nei dvigubai silpnesni varikli, isvysto didesne traukos jega (netikrinau siu skaiciu, tikesime, kad jie teisingi ) O taip yra pagrinde del to, kad Siemense variklio galia pagal poreiki kiekvienai asiai paskirsto kompiuterines sistemos, tad galia nesvaistoma veltui ir gaunamas labai didelis efektas (zodziu puikus pavyzdys, ka gali modernios technologijos pries senasias). Aisku didele traukos jega ir del to, kad tai krovininis silumvezis. O kas tampys keleivinius traukinius - parodys laikas
er-20 yra 2000kw
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Nejau rimtai taip? Kam tuomet pirko naujus BS? Ir jei jie tikrai nepildo lukesciu, ar ne paprasciau butu nusipirkti pora patikimu (kad ir brangiu) Vakarietisku lokomotyvu, kurie tarnautu "100 metu"?
kam pirko? Ogi jie buvo visiskai naujos serijos - juk numeriai 002, 003, 004, 005 (001 - visada buna eksperimentinis - bandomasis). Tad nebuvo jokiu ziniu apie juos, LG galima sakyti BS'u naudojimo pioniere. Galbut naujesni paskutiniai sios serijos lokomotyvai jau geresni yra - nezinau. Beje, apie tas technines problemas as irgi beje tik nuogirdu esu prisiklauses, tad kokios ten problemos (dideles ar mazos) nezinau..
Brangiems pirkti reikia pinigu, o ju neisemiamo aruodo deja nera.. Vien perkamoms motrisems, dviausksciams elektriniams, dyzeliniams traukiniams pinigu kiek reikia..
O kokia linkme galvojama i ateiti - negaliu pasakyti..
kam pirko? Ogi jie buvo visiskai naujos serijos - juk numeriai 002, 003, 004, 005 (001 - visada buna eksperimentinis - bandomasis). Tad nebuvo jokiu ziniu apie juos, LG galima sakyti BS'u naudojimo pioniere. Galbut naujesni paskutiniai sios serijos lokomotyvai jau geresni yra - nezinau. Beje, apie tas technines problemas as irgi beje tik nuogirdu esu prisiklauses, tad kokios ten problemos (dideles ar mazos) nezinau..
Brangiems pirkti reikia pinigu, o ju neisemiamo aruodo deja nera.. Vien perkamoms motrisems, dviausksciams elektriniams, dyzeliniams traukiniams pinigu kiek reikia..
O kokia linkme galvojama i ateiti - negaliu pasakyti..
Jo, LG buvo taip sakant ledlaužiai naudojant TEP70BS, nusipirko pirmus keturis lokomotyvus, po jų penkis nusipirko BČ, ir tik po to RŽD pradėjo juos pirkti
Ne tiek naujesnis, kiek skirtingas nei TEP70BS bent jau tuo, kad neturi el. vagonų šildymo.
Šiaip keista, kad LG nesinaudoja šituo įrengimu, nereiktų palydovams pečiukų kūrenti. Nors jų aromtas ir dūmelis virš vagono, ben jau man, sudedamoji geležinkelio dalis
Jo, LG buvo taip sakant ledlaužiai naudojant TEP70BS, nusipirko pirmus keturis lokomotyvus, po jų penkis nusipirko BČ, ir tik po to RŽD pradėjo juos pirkti
Ne tiek naujesnis, kiek skirtingas nei TEP70BS bent jau tuo, kad neturi el. vagonų šildymo.
Šiaip keista, kad LG nesinaudoja šituo įrengimu, nereiktų palydovams pečiukų kūrenti. Nors jų aromtas ir dūmelis virš vagono, ben jau man, sudedamoji geležinkelio dalis
jo kai kazkada is kauno vazinedavo i maskva tai ziema labai skaniai man kvepedavo
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Jo, LG buvo taip sakant ledlaužiai naudojant TEP70BS, nusipirko pirmus keturis lokomotyvus, po jų penkis nusipirko BČ, ir tik po to RŽD pradėjo juos pirkti
Ne tiek naujesnis, kiek skirtingas nei TEP70BS bent jau tuo, kad neturi el. vagonų šildymo.
Šiaip keista, kad LG nesinaudoja šituo įrengimu, nereiktų palydovams pečiukų kūrenti. Nors jų aromtas ir dūmelis virš vagono, ben jau man, sudedamoji geležinkelio dalis
Kad ir kaip bebutu keista, bet sildyti vagonus elektra neleidzia kelio ir SCB (kitaip tariant rysiu) iranga.. Yra berods tik vienas ruozas (atrodo Kena - Vilnius), kur sildyti vagonus elektra butu galima.
Kad ir kaip bebutu keista, bet sildyti vagonus elektra neleidzia kelio ir SCB (kitaip tariant rysiu) iranga.. Yra berods tik vienas ruozas (atrodo Kena - Vilnius), kur sildyti vagonus elektra butu galima.
Tiesiog keista, kad nesinaudojama tokia galimybe, nes buv. TSRS daug kur vagonus šildo elektrovežiai ir tai tikrai palengvintų palydovų darbą. Nejaugi pas mus ta ryšių sistema labai skiriasi?
Tiesiog keista, kad nesinaudojama tokia galimybe, nes buv. TSRS daug kur vagonus šildo elektrovežiai ir tai tikrai palengvintų palydovų darbą. Nejaugi pas mus ta ryšių sistema labai skiriasi?
Nesu didelis infrastrukturos specialistas, taciau reikalingi labai dideli idejimai. Kaip zinia, begiais eina labai daug rusiu elektos impulsai - tai ir kelio blokuotes, pervazu, lokomotyvu signalizacijos ir t.t. Visos jos turi nesipjauti. O sildant vagonus elektra, silumvezis duoda tik "pliusa", o "minusu" tampa begis. Vat ir turi buti visa iranga pritaikyta tam, kad netrukdytu ta nuleidziama i begius nuline srove. Tai cia del rysiu, o dar turi buti ir galingesnes izoliuotosios begiu sujungimu sanduros, kuriu begiusoe yra tikrai daug. Kazkada bus tai sutvarkyta, bet kada - nezinia.. Be mano mineto ruozo Kena - Vilnius aisku tai jau pritaikyta ruoze Vilnius - Kaunas, kur begis "minusu" yra elekrinio traukinio elektros irangai.
Gal LT-1 galėtų pakomentuoti mano pastebėtą dėsningumą, kad dažniausiai į traukinį Vilnius-S.Peterburgas "kinkomas" TEP60-287. Gal latviai jį suremontavo prasčiausiai, kad jam tenka tempti max 8 vagonus ir pakankamai lengvu grafiku
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment