Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąBet tai juos ketinama parduoti? O kas bus vietoj jų?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąŠiandien į Sankt Peterburga isdardejo naujom spalvom nudazytas TEP60-287. ...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNejaugi keleivinį traukinį jis veža iki S.Peterburgo prieigų (kur jį pakeičia elektrovežis)? Kiek prisimenu iš anksčiau, Sankt.Peterburgo traukiniuose lokomotyvus keisdavo Daugpilyje.
Comment
-
Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąturiu klausima del dveju lokomotyvu, kodel varomi dviem? cia del greicio? bet kai ivyko avarija prie kopustu kaimo TEP70 vare 120km/v greiciu...
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai ne del greicio. TEP'u konstrukcinis greitis yra 160 km/h, vagonu jie taip pat gali tempti kad ir 20, tad tempiant traukini i Klaipeda ar is jos net ir senuko TEP-60 galimybes toli grazu neisnaudojamos. O vaziuoja susikabine 2 silumveziai tada, kai vienas ju buna nereikalingas (pvz is vilniaus i kaliningrada nutempiamas traukinys, kuris sugris tik po 2 dienu, tad kad silumvezio ir brigados nemarinuoti be darbo, lokomotyvas prikabinamas prie kito traukinio ir parvyksta su juo i depa. analogiskai traukinys partempiamas is kaliningrado, tik dvitrauka tada vyksta is vilniaus depo) , o i depa grizti sugrizti reikia.. Tad tada, kad neisnaudoti nereikalingai ruozo pralaidumo, prikabinamas prie keleivinio traukinio. Taip pat dazniausiai partempiami ir sugede silumveziai.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
http://uk.youtube.com/watch?v=BEm2A9...eature=related
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)
O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.19, 20:39.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTEP60 su 15 vagonų ne kartą mačiau traukinyje „Gintaras“ Maskva-Kaliningradas. Vasarą iki tokio ilgio išauga beveik visi į Kaliningradą vykstantys traukiniai.
Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)
O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
Comment
Comment