Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    TP-3 - tai technines preziuros rusis. Dar karta idesiu nuoroda i labai nebloga konspekta apie lokomotyvus, ju prieziura, depus ir t.t. kam idomu apie remontus (TP-3 - vienas is ju), pasiskaitykite 24-27 psl.

    Lokomotyvu ir vagonu ukis
    Bet tai juos ketinama parduoti? O kas bus vietoj jų?

    Comment


      #82
      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
      Bet tai juos ketinama parduoti? O kas bus vietoj jų?
      Pateik nuoroda i visa straipsni, nes nezinau apie ka kalba eina. Jei cia apie LG TEP-70BS, tai niekas nesiruosia ju parduoti..

      Comment


        #83
        http://www.parovoz.com/phpBB2/viewto...r=asc&start=20

        Čia taip fragmentiškai užsimenama

        Comment


          #84
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          http://www.parovoz.com/phpBB2/viewto...r=asc&start=20

          Čia taip fragmentiškai užsimenama
          Nu biski nesamoniu prirasyta cia... Neteko girdeti apie pardavima

          Comment


            #85
            Gal kas zino kas atsitiko su TEP70BS-03. Stovi depo kamape su nuimtais valytuvais...

            Comment


              #86
              esu kazkada filmaves ivairius traukinius Vilniaus stotyje. Idesiu TEP-70 332. Sios masinos variklis iki siol ismeta kamuoli dumu, kai tik apkrovos duodama

              Paskutinis taisė 99; 2008.06.07, 07:04.

              Comment


                #87
                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                Šiandien į Sankt Peterburga isdardejo naujom spalvom nudazytas TEP60-287. ...
                Nejaugi keleivinį traukinį jis veža iki S.Peterburgo prieigų (kur jį pakeičia elektrovežis)? Kiek prisimenu iš anksčiau, Sankt.Peterburgo traukiniuose lokomotyvus keisdavo Daugpilyje.

                Comment


                  #88
                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Nejaugi keleivinį traukinį jis veža iki S.Peterburgo prieigų (kur jį pakeičia elektrovežis)? Kiek prisimenu iš anksčiau, Sankt.Peterburgo traukiniuose lokomotyvus keisdavo Daugpilyje.
                  LG lokomotyvas 392/391 traukinį tempia iki Daugpilio, latvių šilumvėžis tempia iki Pytalovo stoties (Latvijos-Rusijos siena), toliau iki Peterburgo su juo važiuoja Rusijos šilumvėžis.

                  Comment


                    #89
                    Ten kazkas ne taip su tais gargzdais. Siandien daugpylyje maciau remontuojamus tep60 ir tep70 is lietuvos. Ryt gryztu, nuotraukos bus veliau

                    Comment


                      #90
                      Nejau tikrai mūsiškius TEP60 remontuoja? Sunku patikėt, bet naujienos LABAI džiugina

                      Comment


                        #91
                        Daugpilyje remontuojami TEP60 yra šie - 0993, 0926, 0923. TEP70 numerio neprisimenu Bet jis nau nudažytas, manau, kad greitu laiku turi būti jau Lietuvoje.

                        Comment


                          #92
                          Ar ne 332, nes Parovoze buvo pavasario nuotraukos is Daugpilio, tarp ju ir TEP70-332

                          Comment


                            #93
                            turiu klausima del dveju lokomotyvu, kodel varomi dviem? cia del greicio? bet kai ivyko avarija prie kopustu kaimo TEP70 vare 120km/v greiciu...

                            Comment


                              #94
                              Parašė jevgenijb Rodyti pranešimą
                              turiu klausima del dveju lokomotyvu, kodel varomi dviem? cia del greicio? bet kai ivyko avarija prie kopustu kaimo TEP70 vare 120km/v greiciu...
                              Tikrai ne del greicio. TEP'u konstrukcinis greitis yra 160 km/h, vagonu jie taip pat gali tempti kad ir 20, tad tempiant traukini i Klaipeda ar is jos net ir senuko TEP-60 galimybes toli grazu neisnaudojamos. O vaziuoja susikabine 2 silumveziai tada, kai vienas ju buna nereikalingas (pvz is vilniaus i kaliningrada nutempiamas traukinys, kuris sugris tik po 2 dienu, tad kad silumvezio ir brigados nemarinuoti be darbo, lokomotyvas prikabinamas prie kito traukinio ir parvyksta su juo i depa. analogiskai traukinys partempiamas is kaliningrado, tik dvitrauka tada vyksta is vilniaus depo) , o i depa grizti sugrizti reikia.. Tad tada, kad neisnaudoti nereikalingai ruozo pralaidumo, prikabinamas prie keleivinio traukinio. Taip pat dazniausiai partempiami ir sugede silumveziai.

                              Comment


                                #95
                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Tikrai ne del greicio. TEP'u konstrukcinis greitis yra 160 km/h, vagonu jie taip pat gali tempti kad ir 20, tad tempiant traukini i Klaipeda ar is jos net ir senuko TEP-60 galimybes toli grazu neisnaudojamos. O vaziuoja susikabine 2 silumveziai tada, kai vienas ju buna nereikalingas (pvz is vilniaus i kaliningrada nutempiamas traukinys, kuris sugris tik po 2 dienu, tad kad silumvezio ir brigados nemarinuoti be darbo, lokomotyvas prikabinamas prie kito traukinio ir parvyksta su juo i depa. analogiskai traukinys partempiamas is kaliningrado, tik dvitrauka tada vyksta is vilniaus depo) , o i depa grizti sugrizti reikia.. Tad tada, kad neisnaudoti nereikalingai ruozo pralaidumo, prikabinamas prie keleivinio traukinio. Taip pat dazniausiai partempiami ir sugede silumveziai.
                                Bet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Bet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
                                  http://uk.youtube.com/watch?v=1Us6phbMpoU

                                  http://uk.youtube.com/watch?v=BEm2A9...eature=related
                                  http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Bet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
                                    TEP60 su 15 vagonų ne kartą mačiau traukinyje „Gintaras“ Maskva-Kaliningradas. Vasarą iki tokio ilgio išauga beveik visi į Kaliningradą vykstantys traukiniai.
                                    Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)

                                    O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
                                    Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
                                    Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
                                    Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.
                                    Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.19, 20:39.

                                    Comment


                                      #98

                                      Aisku. Aciu
                                      Pasirodo klydau

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        TEP60 su 15 vagonų ne kartą mačiau traukinyje „Gintaras“ Maskva-Kaliningradas. Vasarą iki tokio ilgio išauga beveik visi į Kaliningradą vykstantys traukiniai.
                                        Matęs tiek vagonų ir vakariniame traukinyje Vilnius-Klaipėda (iš Vilniaus išv. 17:30h.)

                                        O mano mintis dėl traukinių grafiko daug kas nesuprato. Esmė ne greityje. Su grafike nustatytu vidutiniu greičiu, kaip jau rašyta, TEP60 ir dar greitesni TEP70 susidoroja (gal būt nesusidorotų M62, bet toks papuls tik vilkikui sugedus kelyje).
                                        Kiek aš suprantu, dviejų šilumvežių prireikia aptarnauti greituosius traukinius, kurie iš Vilniaus išvyksta 6:30h, 8:40h ir 17:30h, iš Klaipėdos – 6:24h, 11:34h ir 17:00h.
                                        Pirmoje dienos pusėje į Klaipėdą nuvyksta du lokomotyvai. Grįžti atgal tą pačią dieną reikalingas vienas. Antrą iki ryto Klaipėdoje laikyti tikriausiai nenorima, ir jis „dviguba trauka“ iš Klaipėdos išvažiuoja 17:00h. Kitos dienos rytą iš Klaipėdos vėl reikalingi du lokomotyvai, tai „dviguba trauka“ iš Vilniaus išvažiuoja 17:30h.
                                        Vasarą leidžiu ne Vilniuje ir ne kitur prie Vilniaus-Klaipėdos geležinkelio, tai spėlioti sudėtinga. Jei suklydau, tai atsiprašau, bet dėl TEP60 greičio esu tikras: ne kartą įsitikinau maršrute Vilnius-Šeštokai, kai vėluodamas iš tarp Jiesios ir Jūrės spausdavo kilometrą nuvažiuodamas per 30 sekundžių.
                                        Neatsimenu kur skaiciau, bet tranzitiniu traukiniu grafikas ne toks itemptas kaip Vilnius-Klaipeda. Todel TEP60 ir net M62 su juo susitvarko.

                                        Comment


                                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                          Bet dar niekad nemaciau TEP60 su 10 vagonu Klaipedos traukiniu. Matyt grafikas visgi per sunkus senukui.
                                          Kad tik dabartinis jaunimelis dar tiek atlaikytu tiek, kiek tas senukas TEP-60 atlaiko...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X