Parašė LT-1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė [unique]y1k3sNori asmeninės temos - kurkis blog'ą. O jei jau sakai kad tai bus apie viso pasaulio geležinkelius, tebūnie apie viso pasaulio išskyrus lietuvos, taip nesidubliuotų tema.Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.11, 21:31.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąpaaiškink ką bendro turi vagonų šildymas ir kelias?
Comment
-
Parašė ivanivanovNesenai pastebejau, kad i Klaipeda pradejo atvazineti TEP60 gana daznai. Stai video nufilmavau prie Giruliu stoties:
http://www.youtube.com/watch?v=OP-9_Z5Po„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė ivanivanovNesenai pastebejau, kad i Klaipeda pradejo atvazineti TEP60 gana daznai. Stai video nufilmavau prie Giruliu stoties:
http://www.youtube.com/watch?v=OP-9_Z5Po
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKoks gi kitoks vilkikas turėtų būti kabinamas prie greitųjų traukinių "Baltija" ir "Pajūris"? Nejaugi pagal jų grafiką numatyto greičio neišvystantis M62 ?
Comment
-
Parašė JohnKuo jis nuostabus? Seniena ir tiek... nebent LG isteigtu koki traukiniu muzieju a la Gruto parkas, kur eksponuotu tokius objektus
http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=30&pos=23Paskutinis taisė Taut.; 2008.02.23, 07:59.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė JohnKuo jis nuostabus? Seniena ir tiek... nebent LG isteigtu koki traukiniu muzieju a la Gruto parkas, kur eksponuotu tokius objektus
LG siu masinu po keleto metu irgi tikrai neliks (nebent koki perdazys ir pastatys kaip eksponata).
Kas del ju dabartines eksploatacijos, tai ji tikrai brangi.. Maza to, kad susideveje jie visiskai, bet ir yra labai neekonomiski. Dvitaktis dyzelis reikalauja daug tepalo (tepalo sunaudojama apie 6-10 % nuo suvartoto dyzelino kiekio), dyzelinio kuro. Paradoksalu, taciau TEP-70, turintis 1000 a.j. galingesni varikli (bet jau keturtakti), sunaudoja kur kas maziau dyzelino (tepalo irgi minimaliai - per savaite 20-30 litru (turint omenyje, kad variklyje tepalo yra 1 tona, tai tikrai nedaug)) . Tenka pamineti, kad TEP-60 daznai stovi depe atliekant neplanini remonta. Reikia pripazinti, kad del neplaninio remonto daznai truksta ir TEP-70 (BS), todel i magistrales rieda tuo metu galintys vaziuoti kiti keleiviniai silumveziai (kaip kazkuriame pranesime minetas faktas, kad i klaipeda daznai vazineja TEP-60). I klaipeda grafikas yra pakankamai itemptas, tad senuku TEP-60 stengiamasi neleisti. Leidziami jie tais atvejais, kai truksta techniskai tvarkingu TEP-70 (BS). Esant TEP'u trukumui, i kaliningrada tranzitinius keleivinius traukinius neretai tenka tempti M-62. Tai nera itin didelele blogybe, nes siems tranzitiniams keleiviniams uzdetas ne toks itemptas grafikas kaip kad keleiviniui i klaipeda, tad dideliu velavimu del to nebuna.
Ne taip retai pasitaiko, kad TEP'ai sugenda ir keliones metu. Tokiu atveju paliekamas artimiausias prekinis sastatas ir prekinis lokomotyvas nutempia keleivini traukini i paskirties taska. Kai kuriais atvejais buna panaudojami stociu manevriniai lokomotyvai.
Comment
-
Filmavau vakar, turiu ir siandien nufilmaves, neuzilgo idesiu, atsiusiu linka. Sis TEP60-0927 atvaziavo is Vilniaus ryte ir isvaziavo 17:00 is Klaipedos, o tai koks atvaziuoja 10 valanda vakaro i Klaipeda? dar vienas TEP60?Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 19:06.
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąFilmavau vakar, turiu ir siandiena nufilmaves, neuzilgo idesiu atsiusiu linka, sis TEP60-0927 atvaziuoja is Vilniaus ryte ir isvaziuoja 17:00 is Klaipedos, o tai koks atvaziuoja 10 valanda vakaro i Klaipeda? dar vienas TEP60?
Kartais depo budetojui tenka lauzyti galva, kaip pasielgti - depe nei vieno silumvezio tinkamo nebuna.. Tada susisiekiama pvz su masinistu, vykstanciu su traukiniu is kaliningrado ir teiraujamasis apie silumvezio bukle. Jei gedimu nera, kuro uztenka, tai atvykes silumvezis atsikabina nuo vieno sastato ir vaziuoja prie kito, net neuzvaziuodamas i depa. Pasikeicia tik brigados. jei nera kitu iseiciu, blogiausiu atveju skiriama nepakeiciamoji eMka (M-62), kuriu depe paprastai buna ne viena
Comment
-
Parašė JohnLT-1,
o kaip su naujaisiais TEP-70BS? Nejau jie turi techniniu problemu, kad daznai remontuojami? Apskritai man keistai atrodo LG zingsnis pirkti (beje, kiek ju tiksliai pirko?) rusiskus moraliai senstelejusius silumvezius. Ar nebuvo galima tam paciam reikalui nupirkti kokiu nors Siemens, kaip padare su krovininiais Eururunneriais?.. t.y. kazko patikimo, kas tarnautu ilgai ir gerai.
O TEP-70 BS buvo nupirkti 4. Beje ju ir kaina nepalyginamai mazesne uz SIEMENSU. Na o siaip tai aisku kad ir kokie jie bebutu, net nesulyginami su susidevejusiais neekonomiskais TEP-60, kuriu eksploatacija labai brangi ir kurie seniai neturetu vazineti reguliariais reisais..
Beje, LG turimi TEP-70 BS yra galima sakyti pirmieji sios serijos lokomotyvai, ju numeriai 002, 003, 004, 005. Visada silumvezis, kurio numeris 001 yra eksperimentinis. Jis kuri laika buna eksploatuojamas, stebimos silpnosios vietos, ir visi rasti trukumai yra salinami ir jau nuo numerio 002 silumveziai gali gana daug kuo skirtis nuo eksperimentinio 001. Taip kad galima sakyti LG gavo pacius pirmuosius TEP-70 BS. O eksperimentinis TEP70-BS-001 irgi dar vis vazineja po Rusijos platybes, nors daznai sie pirmieji eksperimentiniai paskui patvoriuose rudija, nes daznai pasalinti rastus trukumus kainuoja brangiau nei pagaminti nauja masina Tad LG pirko nauja preke, ir niekas nezinojo kokie tai bus silumveziai - geri ar blogi.. Kita vertus, nors ir yra nemazai esminiu pakeitimu, taciau galima sakyti tai tas pats senasis TEP-70, kuris labai gerai zinomas..Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.23, 21:40.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąBeje, LG turimi TEP-70 BS yra galima sakyti pirmieji sios serijos lokomotyvai, ju numeriai 002, 003, 004, 005. Visada silumvezis, kurio numeris 001 yra eksperimentinis. Jis kuri laika buna eksploatuojamas, stebimos silpnosios vietos, ir visi rasti trukumai yra salinami ir jau nuo numerio 002 silumveziai gali gana daug kuo skirtis nuo eksperimentinio 001. Taip kad galima sakyti LG gavo pacius pirmuosius TEP-70 BS. O eksperimentinis TEP70-BS-001 irgi dar vis vazineja po Rusijos platybes, nors daznai sie pirmieji eksperimentiniai paskui patvoriuose rudija, nes daznai pasalinti rastus trukumus kainuoja brangiau nei pagaminti nauja masina Tad LG pirko nauja preke, ir niekas nezinojo kokie tai bus silumveziai - geri ar blogi.. Kita vertus, nors ir yra nemazai esminiu pakeitimu, taciau galima sakyti tai tas pats senasis TEP-70, kuris labai gerai zinomas..
Comment
-
LG Lokomotyvai
Sveiki,
Šiek tiek parašysiu apie Lietuvoje eksploatuojamus lokomotyvus ir jų mazgus. Pradžiai keli lokomotyvai iš depo, vėliau - daugiau ir geresnės kokybės foto bei info apie kitus lokomotyvus. Galimybės dažnai čia apsilankyti neturiu, todėl atsakymų į klausimus, jei į juos neatsakys kiti forumo dalyviai, greit nesulauksit (bet pasistengsiu atsakyt į visus).
TEP60. Pats seniausias LG naudojamas lokomotyvas, naudojamas keleiviniuose sąstatuose. Gaminami buvo Kolomensko gamykloje, kol juos pakeitė TEP70. Nors modelis senas, bet patikimumas už TEP70 geresnis. Buvo.
TEP60 mašinisto kabina. 100% mechanikos, visa elektronika - lemputės. Padėjėjo pusėje valdymo nėra. Jei domina kokios svirčių paskirtys - klauskit.
TEP70. Patobulintas TEP60 variantas: "modernesnis" dizainas, patogesnis mazgų išdėstymas bei valdymo pultas, šiek tiek daugiau galios ir didesnis konstrukcinis greitis.
TEP70 mašinisto kabina. Daugiau elektronikos (atsirado elektroniniai jungikliai), yra "bardačiokias" . Dalis valdymo dubliuojasi padėjėjo pusėje (nelaimės atveju). Tarpulangėje matomas prietaisas - lokomotyvo šviesoforas, leidžiantis saugiai valdyti traukinį bet kokiomis oro sąlygomis. Jis dubliuoja artimiausio šviesoforo signalus.
TEP70 variklis. Tas didelis rudas "vamzdis" viduryje - išmetimo vamzdis. Šaltkalvio rankose - raktelis dangčiui nuimti (raktelio su rankena svoris ~25kg).
TEP70 stogas. Remonto metu lokomotyvų detalės išimamos ir įdedamos per stogą.
TEP70BS. "Elektroninis" TEP70 variantas. Viskas valdoma kompiuterio pagalba. Patikimumas nekoks .
TEP70BS mašinisto kabina. Įdiegta sistema leidžianti valdyti lokomotyvą be padėjėjo pagalbos: ant rankos uždedama apyrankė, kuri seka pulsą ir spaudimą. Šiems rodikliams nesant normos ribose lokomotyvas automatiškai stabdo.
Išardytas TEP70BS variklis. (Tokioje stadijoje TEP70BS variklis būna dažnai).Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.16, 01:00.
Comment
Comment