Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Dar turi kompiuterine diagnostika, elekrtonini greitmati
    Oho !
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      #42
      Parašė [unique]y1k3s
      Nori asmeninės temos - kurkis blog'ą. O jei jau sakai kad tai bus apie viso pasaulio geležinkelius, tebūnie apie viso pasaulio išskyrus lietuvos, taip nesidubliuotų tema.
      Nematau cia nieko blogo, kad tema ir cia yra uzblokuos adminai, tegu, tada eisiu i kita saita ir sukursiu tokia tema O cia nera ambicijos, tiesiog kai uzsipuola be reikalo mazai ka nutuokiantis veikejas nera malonu, tuo labiau buvo pasiulyta nesdintis ir sukurti nauja tema Na kazkurioje literaturoje esu skaites, kad ir latviai turi, bet neisgincysiu. O siaip be abejo nera jis naujas, o isigyjant naujus nelabai yra pasirinkimas.. Siemensu keleiviniu tikrai nebus
      Paskutinis taisė LT-1; 2008.01.11, 21:31.

      Comment


        #43
        Parašė aesde Rodyti pranešimą
        paaiškink ką bendro turi vagonų šildymas ir kelias?
        Ogi esme tame, kad lokomotyvas vagonams duoda tik pliusa, o aisku, kad elektros grandineje turi buti ir minusas. Vat minusa ir atstoja begiai. Taciau begiais teka ivairiu rusiu elektrinia impulsai - tai ir kelio blokuotes irengimu, sviesoforu, pervazu ir t.t. elektriniai signalai. Jei pravaziuotu toks traukinys, nuleidziantis minusa i begius, sutriktu visu mano minetu sistemu darbas. Tad tam reikia pritaikyti visus tuos elektrinius impulsus, kad jie "nesipjautu". dar turi buti galingesnes ir izoliuotosios begiu sanduros. Dabar tiksliai nepasakysiu, taciau begiai tam pritaikyti yra ten, kur vazineja musu elektriniai traukiniai (ten irgi elektrickai begis yra kaip minusas), ir dar berods nuo Vilniaus iki Kenos.

        Comment


          #44
          Parašė ivanivanov
          Nesenai pastebejau, kad i Klaipeda pradejo atvazineti TEP60 gana daznai. Stai video nufilmavau prie Giruliu stoties:
          http://www.youtube.com/watch?v=OP-9_Z5Po
          Nuostabus aparatas, labai gaila bus jei LG supjaustys juos nepalikdama nei vieno...
          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

          Comment


            #45
            Parašė ivanivanov
            Nesenai pastebejau, kad i Klaipeda pradejo atvazineti TEP60 gana daznai. Stai video nufilmavau prie Giruliu stoties:
            http://www.youtube.com/watch?v=OP-9_Z5Po
            Koks gi kitoks vilkikas turėtų būti kabinamas prie greitųjų traukinių "Baltija" ir "Pajūris"? Nejaugi pagal jų grafiką numatyto greičio neišvystantis M62 ?

            Comment


              #46
              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Koks gi kitoks vilkikas turėtų būti kabinamas prie greitųjų traukinių "Baltija" ir "Pajūris"? Nejaugi pagal jų grafiką numatyto greičio neišvystantis M62 ?
              Paskutinį pusmetį į Klaipėdą dažniausiai BS'ai atvažiuodavo, kartais paprasti TEP70, o dabar gan dažnai TEP60, pats tą nufilmuotą lokomotyvą penktadienį nufotografavau. Beje kada filmuota? Gaila charakteringo variklio garso nesigirdi. O šiaip sunku nuo jo atitraukti akis, įsivaizduoju kaip saulėtą dieną jis atrodo, tikras gražuolis.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #47
                Idealiausias muziejaus variantas būtų su veikiančiais lokomotyvais.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  #48
                  Parašė John
                  Kuo jis nuostabus? Seniena ir tiek... nebent LG isteigtu koki traukiniu muzieju a la Gruto parkas, kur eksponuotu tokius objektus
                  O kuom nenuostabus? Palygink Tep60 ir TEP 70 ar BS dizainą ir tuom bus viskas pasakyta.

                  Comment


                    #49
                    Parašė John
                    Kuo jis nuostabus? Seniena ir tiek... nebent LG isteigtu koki traukiniu muzieju a la Gruto parkas, kur eksponuotu tokius objektus
                    Klasika, o ne seniena aš ir nesakau kad naudojimui palikt

                    http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=30&pos=23
                    Paskutinis taisė Taut.; 2008.02.23, 07:59.
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      #50
                      Parašė John
                      Kuo jis nuostabus? Seniena ir tiek... nebent LG isteigtu koki traukiniu muzieju a la Gruto parkas, kur eksponuotu tokius objektus
                      Is esmes pilnai sutinku su sia pozicija. Kad seniena tai tikrai.. Tiesa pasakius, LG garbes nedaro tokia technika dar vis vazinejanti.. Jos vieta tik muziejuje, bet kol nera geresniu, tai dar vazineja. Daugelis kitu saliu gelezinkeliu jau senokai atsisake TEP-60. Baltarusiai pvz. vis nurasineja siuos lokomotyvus, panaudodami detalems, kuriu jau niekas negamina. LG taip pat problema su ju remontu, nes LG dukterine imone VLRD ju neremontuoja (neturi bazes), o aplinkiniu saliu remonto depai taip pat panaikine TEP-60 remonto baze (tik latviai ilgai iklabinejami dar suremontuoja viena kita).
                      LG siu masinu po keleto metu irgi tikrai neliks (nebent koki perdazys ir pastatys kaip eksponata).
                      Kas del ju dabartines eksploatacijos, tai ji tikrai brangi.. Maza to, kad susideveje jie visiskai, bet ir yra labai neekonomiski. Dvitaktis dyzelis reikalauja daug tepalo (tepalo sunaudojama apie 6-10 % nuo suvartoto dyzelino kiekio), dyzelinio kuro. Paradoksalu, taciau TEP-70, turintis 1000 a.j. galingesni varikli (bet jau keturtakti), sunaudoja kur kas maziau dyzelino (tepalo irgi minimaliai - per savaite 20-30 litru (turint omenyje, kad variklyje tepalo yra 1 tona, tai tikrai nedaug)) . Tenka pamineti, kad TEP-60 daznai stovi depe atliekant neplanini remonta. Reikia pripazinti, kad del neplaninio remonto daznai truksta ir TEP-70 (BS), todel i magistrales rieda tuo metu galintys vaziuoti kiti keleiviniai silumveziai (kaip kazkuriame pranesime minetas faktas, kad i klaipeda daznai vazineja TEP-60). I klaipeda grafikas yra pakankamai itemptas, tad senuku TEP-60 stengiamasi neleisti. Leidziami jie tais atvejais, kai truksta techniskai tvarkingu TEP-70 (BS). Esant TEP'u trukumui, i kaliningrada tranzitinius keleivinius traukinius neretai tenka tempti M-62. Tai nera itin didelele blogybe, nes siems tranzitiniams keleiviniams uzdetas ne toks itemptas grafikas kaip kad keleiviniui i klaipeda, tad dideliu velavimu del to nebuna.
                      Ne taip retai pasitaiko, kad TEP'ai sugenda ir keliones metu. Tokiu atveju paliekamas artimiausias prekinis sastatas ir prekinis lokomotyvas nutempia keleivini traukini i paskirties taska. Kai kuriais atvejais buna panaudojami stociu manevriniai lokomotyvai.

                      Comment


                        #51
                        Filmavau vakar, turiu ir siandien nufilmaves, neuzilgo idesiu, atsiusiu linka. Sis TEP60-0927 atvaziavo is Vilniaus ryte ir isvaziavo 17:00 is Klaipedos, o tai koks atvaziuoja 10 valanda vakaro i Klaipeda? dar vienas TEP60?
                        Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 19:06.
                        http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                        Comment


                          #52
                          Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
                          Filmavau vakar, turiu ir siandiena nufilmaves, neuzilgo idesiu atsiusiu linka, sis TEP60-0927 atvaziuoja is Vilniaus ryte ir isvaziuoja 17:00 is Klaipedos, o tai koks atvaziuoja 10 valanda vakaro i Klaipeda? dar vienas TEP60?
                          Paprastai yra taip - koks silumvezis is vilniaus atvyksta i klaipeda, toks vaziuoja ir atgal i vilniu. O va is vilniaus gali isvaziuoti bet koks - kokią masiną paskiria masinistui depo budetojas su tokia ir vaziuojama.
                          Kartais depo budetojui tenka lauzyti galva, kaip pasielgti - depe nei vieno silumvezio tinkamo nebuna.. Tada susisiekiama pvz su masinistu, vykstanciu su traukiniu is kaliningrado ir teiraujamasis apie silumvezio bukle. Jei gedimu nera, kuro uztenka, tai atvykes silumvezis atsikabina nuo vieno sastato ir vaziuoja prie kito, net neuzvaziuodamas i depa. Pasikeicia tik brigados. jei nera kitu iseiciu, blogiausiu atveju skiriama nepakeiciamoji eMka (M-62), kuriu depe paprastai buna ne viena

                          Comment


                            #53
                            Parašė John
                            LT-1,
                            o kaip su naujaisiais TEP-70BS? Nejau jie turi techniniu problemu, kad daznai remontuojami? Apskritai man keistai atrodo LG zingsnis pirkti (beje, kiek ju tiksliai pirko?) rusiskus moraliai senstelejusius silumvezius. Ar nebuvo galima tam paciam reikalui nupirkti kokiu nors Siemens, kaip padare su krovininiais Eururunneriais?.. t.y. kazko patikimo, kas tarnautu ilgai ir gerai.
                            Nelabai yra pasirinkimas keleivines technikos.. SIEMENSAI buvo projektuoti ir gaminami butent pagal LG reikalavimus. Silumvezio sukurimas kainuoja labai brangiai. Kai perkama daug (siuo atveju) 34, tai projektavimo darbai taip sakant atsiperka. O del keliu keleiviniu kas ten uzsiims projektavimais.. Nauji SIEMENSAI pritaikyti kroviniams vezti. Aisku jie gali ir keleivini traukini tempti, bet tada nebutu isnaudojama silumvezio galia, t.y. tai daryti neapsimoka. Be to SIEMENSAI pirkti traukti sunkiems traukiniams, tai tam ir turi buti isnaudojamos siu nauju silumveziu savybes.
                            O TEP-70 BS buvo nupirkti 4. Beje ju ir kaina nepalyginamai mazesne uz SIEMENSU. Na o siaip tai aisku kad ir kokie jie bebutu, net nesulyginami su susidevejusiais neekonomiskais TEP-60, kuriu eksploatacija labai brangi ir kurie seniai neturetu vazineti reguliariais reisais..
                            Beje, LG turimi TEP-70 BS yra galima sakyti pirmieji sios serijos lokomotyvai, ju numeriai 002, 003, 004, 005. Visada silumvezis, kurio numeris 001 yra eksperimentinis. Jis kuri laika buna eksploatuojamas, stebimos silpnosios vietos, ir visi rasti trukumai yra salinami ir jau nuo numerio 002 silumveziai gali gana daug kuo skirtis nuo eksperimentinio 001. Taip kad galima sakyti LG gavo pacius pirmuosius TEP-70 BS. O eksperimentinis TEP70-BS-001 irgi dar vis vazineja po Rusijos platybes, nors daznai sie pirmieji eksperimentiniai paskui patvoriuose rudija, nes daznai pasalinti rastus trukumus kainuoja brangiau nei pagaminti nauja masina Tad LG pirko nauja preke, ir niekas nezinojo kokie tai bus silumveziai - geri ar blogi.. Kita vertus, nors ir yra nemazai esminiu pakeitimu, taciau galima sakyti tai tas pats senasis TEP-70, kuris labai gerai zinomas..
                            Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.23, 21:40.

                            Comment


                              #54
                              matyt, teks vel su garveziais veziuoti keleivius...

                              Comment


                                #55
                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Beje, LG turimi TEP-70 BS yra galima sakyti pirmieji sios serijos lokomotyvai, ju numeriai 002, 003, 004, 005. Visada silumvezis, kurio numeris 001 yra eksperimentinis. Jis kuri laika buna eksploatuojamas, stebimos silpnosios vietos, ir visi rasti trukumai yra salinami ir jau nuo numerio 002 silumveziai gali gana daug kuo skirtis nuo eksperimentinio 001. Taip kad galima sakyti LG gavo pacius pirmuosius TEP-70 BS. O eksperimentinis TEP70-BS-001 irgi dar vis vazineja po Rusijos platybes, nors daznai sie pirmieji eksperimentiniai paskui patvoriuose rudija, nes daznai pasalinti rastus trukumus kainuoja brangiau nei pagaminti nauja masina Tad LG pirko nauja preke, ir niekas nezinojo kokie tai bus silumveziai - geri ar blogi.. Kita vertus, nors ir yra nemazai esminiu pakeitimu, taciau galima sakyti tai tas pats senasis TEP-70, kuris labai gerai zinomas..
                                Berods, 002 irgi turi LABAI daug problemų.

                                Comment


                                  #56
                                  LG Lokomotyvai

                                  Sveiki,
                                  Šiek tiek parašysiu apie Lietuvoje eksploatuojamus lokomotyvus ir jų mazgus. Pradžiai keli lokomotyvai iš depo, vėliau - daugiau ir geresnės kokybės foto bei info apie kitus lokomotyvus. Galimybės dažnai čia apsilankyti neturiu, todėl atsakymų į klausimus, jei į juos neatsakys kiti forumo dalyviai, greit nesulauksit (bet pasistengsiu atsakyt į visus).


                                  TEP60. Pats seniausias LG naudojamas lokomotyvas, naudojamas keleiviniuose sąstatuose. Gaminami buvo Kolomensko gamykloje, kol juos pakeitė TEP70. Nors modelis senas, bet patikimumas už TEP70 geresnis. Buvo.



                                  TEP60 mašinisto kabina. 100% mechanikos, visa elektronika - lemputės. Padėjėjo pusėje valdymo nėra. Jei domina kokios svirčių paskirtys - klauskit.


                                  TEP70. Patobulintas TEP60 variantas: "modernesnis" dizainas, patogesnis mazgų išdėstymas bei valdymo pultas, šiek tiek daugiau galios ir didesnis konstrukcinis greitis.




                                  TEP70 mašinisto kabina. Daugiau elektronikos (atsirado elektroniniai jungikliai), yra "bardačiokias" . Dalis valdymo dubliuojasi padėjėjo pusėje (nelaimės atveju). Tarpulangėje matomas prietaisas - lokomotyvo šviesoforas, leidžiantis saugiai valdyti traukinį bet kokiomis oro sąlygomis. Jis dubliuoja artimiausio šviesoforo signalus.


                                  TEP70 variklis. Tas didelis rudas "vamzdis" viduryje - išmetimo vamzdis. Šaltkalvio rankose - raktelis dangčiui nuimti (raktelio su rankena svoris ~25kg).


                                  TEP70 stogas. Remonto metu lokomotyvų detalės išimamos ir įdedamos per stogą.


                                  TEP70BS. "Elektroninis" TEP70 variantas. Viskas valdoma kompiuterio pagalba. Patikimumas nekoks .


                                  TEP70BS mašinisto kabina. Įdiegta sistema leidžianti valdyti lokomotyvą be padėjėjo pagalbos: ant rankos uždedama apyrankė, kuri seka pulsą ir spaudimą. Šiems rodikliams nesant normos ribose lokomotyvas automatiškai stabdo.


                                  Išardytas TEP70BS variklis. (Tokioje stadijoje TEP70BS variklis būna dažnai).
                                  Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.16, 01:00.

                                  Comment


                                    #57
                                    Įdomu. Dėkui už reportažą.
                                    „Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.

                                    Comment


                                      #58
                                      Dėkui už įdomią temą
                                      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                      Comment


                                        #59
                                        Norėčiau sužinoti apie šilumvežį TEP60-0202. Kiek žinau, tai nėra originalus lokomotyvas, kažkas jame keista (gal visas kėbulas ar panašiai), o tikrasis numeris turi būti 08xx.

                                        Comment


                                          #60
                                          Kiek zinau, silumvezis TEP60-202 yra perdarytas is silumvezio 2TEP-60, todel ir gavo toki numeri. Šiuo metu LG turi 9 TEP-60. Ju nr. - 202, 284, 286, 287, 923, 926, 927, 992, 993. Per pastaruosius kelis metus nurasyti 3. Nr. 351, 325 ir 256.

                                          Gyvenima baiges TEP60-256:
                                          Click image for larger version

Name:	LG_TEP60-0256_Vilnius.jpg
Views:	1
Size:	83,1 kB
ID:	1417256

                                          Comment

                                          Working...
                                          X