Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uzbekistane yra apie 10 BS'ų. Bet jie visi gerokai naujesni, nei mūsiškiai. Be to Uzbekistane intensyvi elektrifikacija.
    Kazachstanas galbūt ir galėtų paimti. Juk ER9M nupirko ir keleivinius vagonus iš LG nupirko ar tai išsinuomojo.
    O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
      Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Gerai, jeigu kiekviename lokomotyve sugedo skirtingi mazgai. - O jeigu sugedo tokie patys?
        O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          O mūsiškių kanibalizuojamoms Pesoms ganda tik skirtingi mazgai?
          Tiesiog viršridos.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O ant dalių netinka jiems tokie BSai? Lokomotyvų kanibalizacija gana paplitusi praktika.
            Savus turi, gali išiminėti detales iš kažkurio tai savo. Be to jiems paprasčiau nusipirkti iš gamintojo konkrečią detalę, nei pas mus visą lokomotyvą detalėms. Uzbekistane kažin ar veikia toks civilizacijos "pasiekimas" kaip viešieji pirkimai... Be to žiūrint į riedmenų pirkimų apimtis, jie pinigų turi.
            Paskutinis taisė Al1; 2022.07.22, 13:01.

            Comment


              Praėjusį savaitgalį LTG veiklos efektyvintojai metalistams pardavė keleivinį šilumvežį TEP70-0347, kuris išgabentas į Rygą utilizacijai. Faktas, kad jų eksploatacija Lietuvoje jau baigta, bet parduoti kaip metalo laužą atrodo keista, nes:
              1. Techniškai tai buvo vienas geresnių šilumvežių;
              2. Vietoje utilizacijos buvo galima perduoti ar už simbolinę kainą parduoti Ukrainai, kur tikrai dar būtų pravertęs ir dirbęs toliau;
              3. Jei neperduoti Ukrainai, tai palikti Lietuvos geležinkelių muziejui, nes tai buvo paskutinis visą eksploatacijos laikotarpį Lietuvoje dirbęs šilumvežis.

              Šiai dienai depo patvoriuose lieka buvę latviški TEP70-0235, TEP70M-0249 ir visi 4 vnt TEP70BS. Tikėtina, kad utilizacija šiais metais ir jų laukia.

              Comment


                Jų likutinė vertė dar didelė, todėl į metalo laužą nepriduos. Dar turi pastovėti, turi būti surengti aukcionai, kaskart vis mažinant kainą, kad galiausiai kaina taptų patraukti metalo laužo pirkėjams... Tai gali užtrukti ir porą metų...

                Comment


                  Aš taip suprantu, kad apie bent vieno iš TEP70/BS remontą ir paleidimą kalbos net nėra? Ir dar, jei problema dalių trūkume, kaip pvz. tvarkosi GG su savo 2TE116 arba ta pati Achema? Dalys taip pat reikalingos.

                  Comment


                    Problema ne tiek dalyse, kiek tame, kad tikriausiai jau reikia kapitalinio remonto. O keleivinių traukinių tik vienas į Klaipėdą, kurį pirmyn atgal tempia tas pats lokomotyvas. Ir dar Kaliningrado tranzitiniai. Lokomotyvai priklauso LTG Cargo, o dabar, kai pervežimai smuko, daug laisvų Siemens'ų...
                    GG ir Transachema yra privačios kompanijos ir jos žiūri komercinių interesų, o ne buko politikavimo dėl techninių dalykų, detalių. Kurių, deja, be Rusijos ar Baltarusijos nėra kur įsigyti, kas valstybiniams geležinkeliams skaudžiai atsiliepia, bet jie juk valstybiniai ir gali numelžti dotaciją iš biudžeto...

                    Comment


                      Dėl politikos viskas aišku, kad net pykina... Bet mano manymu Siemens'ai negali pasigirti tokiomis techninėmis charakteristikomis kaip TEP70/BS kai kalba eina apie keleivinius traukinius/tvarkaraščius, jie nebuvo tam skirti, ar aš klystu? Ir ar Siemens'ai aprūpinti elektropneumatiniais stabžiais?

                      Comment


                        Siemens'ai turi elektropneumatinius stabdžius. M62 ar 2M62 taip pat ne keleiviniai, bet daug kur jie naudojami su keleiviniais traukiniais... Siemens'ų greitis didesnis už M62. Tik gal kiek lėčiau įsibėgėja už keleivinius TEP'us. Ir neturi elektrinio šildymo, kas Lietuvoje neaktualu, nes vagonai nešildomi elektra.

                        Comment

                        Working...
                        X