Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

    Naujausi, prieš metus užsakyti, TEP70BS skirti Lietuvos Geležinkeliams keliauja iš gamyklos Luganske(Rusija), jau Estijoje. Tech dalis manau nelabai kam įdomi, jei kas į PM. Tad po kelių dienų 2 iš 4 šilumvėžiai bus Lietuvoje. Jie skirti vežti keleivinius traukinius iki 160km/h greičiu, maršrutais: Vilnius - Klaipėda, Vilnius - Maskva ir pan.

    Paskutinis taisė Nikas; 2006.06.08, 23:03.

    #2
    Ko buvo galima daugiau tikėtis iš tos kompanijos. Atsimenu žadėjo Siemensus, Bombardierius, kažkuriuos amerikoniškus ir tt. ir pan., o gavos kaip visada

    LG transporte "sukas" panašiai kaip Vyrokas statybose: nei dienos be "siurprizo"
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      #3
      Parašė blitz
      Ko buvo galima daugiau tikėtis iš tos kompanijos. Atsimenu žadėjo Siemensus, Bombardierius, kažkuriuos amerikoniškus ir tt. ir pan., o gavos kaip visada

      LG transporte "sukas" panašiai kaip Vyrokas statybose: nei dienos be "siurprizo"
      Bus ir tie Siemens, jie prekiniams sąstatus tampys(pirmas, jei neklystu 2007 pasirodys). O šitie keleivinius. Gal tai ir ekonomiškiausias variantas, visgi bėgių plotis skiriasi, o dėl kelių šilumvežių turbūt neapsimoka spec užsakymo daryti.. Varikliai irgi turėtų būti ekonimiškesni nei pirmtako, gal net kokie vakarietiški sumontuoti.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #4
        Nuo seno TEPo, tik išvaizda. Ir tai suapvalinta, beje puikiai įvertinta. Ir gal baigsim laižyt šiknas vakarams? Matytumete tuos amerikoniskus monstrus, baisu. Ir cia as tik apie dizaina, viduj dar blogiau. Siemens, krovininiams sąstatams. Kuriuos gausim 2007 vidury. Beje, vieno sito TEPo galingumas 2x didesnis, nei Siemenso. O ismetymai tokie pat.
        Dar, kaip kas sake, tie Siemens RH2016 panasus į .enį

        Comment


          #6
          hmmm idomiai atrodo, jei technines charakteristikos neka blogesnes ar net geresnes, tai pasiulymas butu toks : imam pigesnius rusiskus lokomotyvus ir juos tiuninam

          panasiai kaip sitas, kuris jau neblogai atrodo:
          http://www.tmholding.ru/main/catalog...3334/3335/3861
          (kodel tokio nenori LG ? )

          manau, kad jei rusai dar biski dizainao idetu i savo darba(kaip beje ir lietuviai) tai viskas labai gerai butu
          Propoganda ir penas mintims >>>

          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
          www.ted.com

          Comment


            #7
            Jau kelias dienas Vilniuje randasi naujieji TEP70BS. Kai tik "pagausiu" iškart pasidalinsiu nuotraukomis.

            Comment


              #8
              Kažkur jau rašiau, bet pasikartosiu. TEP70 ir TEP70BS turi tik panašius pavadinimus ir kažkiek panašų dizainą. Viduj tai beveik naujausias šilumvėžis. Jie skirti ne tik VLN-KLP(šiam maršrutui užtenka vieno ar dviejų traukos vienetų, nupirkti keturi), bet ir Maskva - Vilnius, S. Peterburgas - Vilnius, gal Minskas - Vilnius. Greitis VLN - KLP didės, tai yra greičiausias Lietuvos traukinys, bet kol kas žymiai sumažint kelionės laiką trukdo Šiauliai - KLP atkarpa(kuri yra gana susidevėjus). Netgi senu TEP70 160km/h užtenka per akis, bet tai tik skaičiai ir galu gale tam reikia geru magistralinių geležinkelių.

              Comment


                #9
                LG naujasis pirkinys TEP70BS, tik ką išriedėjęs iš angaro.



                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  #10
                  O štai nuotraukos iš Estijos.


                  Comment


                    #11
                    Nzn, man tas TEP70BS atrodo labai senamadiskai ir griozdiskai... Nejau nebuvo galima nupirkti kokio modernaus vakarietisko, aptakiu liniju lokomotyvo? Ar cia mums per brangu, ar begiai jiems nepritaikyti, ar per daug kainuotu personalo apmokymas?
                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                    Comment


                      #12
                      Nu labas rytas! Taigi 34 SIEMENSus nupirkom. Aptakius, kurie net panašus į raudonas dešrelęs. O jei tu apie aerodinamika, tai mes TGV ar Shinkansen negreitai dar pamatysim.

                      Comment


                        #13
                        Parašė Nikas
                        Nu labas rytas! Taigi 34 SIEMENSus nupirkom. Aptakius, kurie net panašus į raudonas dešrelęs. O jei tu apie aerodinamika, tai mes TGV ar Shinkansen negreitai dar pamatysim.

                        Sorry, kad ne viska perskaitau, kas anksciau parasyta. Bet dabar as cia biski nesuprantu.

                        Perkam 34 Siemensus, kurie, kaip pats rasei, 2x maziau galingesni, o naudoja tiek pat kuro. Jie bus naudojami prekiniams traukiniams (kurie, mano supratimu, sunkesni, nei keleiviniai), o keleiviniams naudosim rusiskus, galingus silumvezius. Tai cia yra logikos??? Ar as cia kazko nesuprantu.

                        Mano nuomone, LG prestizas labai isaugtu, jei tokie modernus Siemensai veziotu keleivius.

                        Kad ir kaip ten butu, LG pokyciai nuteikia labai optimistiskai. Jiems dar pavadinima reiktu pakeisti, nes Lietuvos gelezinkeliai (kaip exLietuvos telekomas) labai griozdiskas, senamadiskas pavadinimas. Pavyzdziui, kaip gerai atrodo ir skamba DB (Deutsche Bahn). Gaila, kad LG negalima palikt, nes jau yra tokia visiem zinoma Korejos kompanija.
                        Paskutinis taisė Berliner; 2006.06.24, 13:47.
                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                        Comment


                          #14
                          Na TEPas ne 2x galingesnis, bet visgi. Nesupranti tu to, kad keleiviniam traukiniui galingumas eina i greiti, o prekiniam i postumi(trauka). Tame ir logika. Ir siaip galvoti, kad jei imone isigys viska vakarietiska, tai pasidarys prestizishkesne yra nelabai protinga. Dar paziuresim, kuri technika ilgiau tarnaus.
                          Deutsche Bahn reiskia Vokietijos Gelezinkeliai, ar maziau griozdishka? LG irgi labai daznai galima kur sutikti, ovz biliete rasoma LG.

                          Comment


                            #15
                            Parašė Nikas
                            Na TEPas ne 2x galingesnis, bet visgi. Nesupranti tu to, kad keleiviniam traukiniui galingumas eina i greiti, o prekiniam i postumi(trauka). Tame ir logika. Ir siaip galvoti, kad jei imone isigys viska vakarietiska, tai pasidarys prestizishkesne yra nelabai protinga. Dar paziuresim, kuri technika ilgiau tarnaus.
                            Deutsche Bahn reiskia Vokietijos Gelezinkeliai, ar maziau griozdishka? LG irgi labai daznai galima kur sutikti, ovz biliete rasoma LG.
                            Na ziurek, dabar, kai pradejau gilintis, supratau, kam buvo reikalinga pirkti tuos rusiskus griozdus. Bet siaip paprastas zmogus, pamates juos, pamanys, kad imone visai nenori tobuleti, nes pasilieka prie rusisku traukiniu, vadinasi (taip jis nuspres) pasilieka ir prie senos kokybes, senu standartu. Pripazink, psichologiskai zmogus jauciasi geriau, kai vaziuoja nauju, moderniu, vakarietisku traukiniu. Juk pamates nauja, aptakiu formu silumvezi, jis iskart manys, kad ir keliones kokybe bus zymiai geresne. Juk saviitaiga labai daug lemia, o ivaizdis siais laikais yra viskas.

                            Del prestizo, nzn. As neneigiu, kad yra geru rusisku irengimu/technikos. Be to, ji pas mus geriau pasisavinama, nes zmones (ypac vyresnieji) geriau supranta rusus, rusiskus standartus ir t.t. Visgi imones prestizas tikrai isaugtu jei butu akcentuojama, kad traukiniai is vakaru, kad diegiami vakarietiski standartai. Juk vakarai pas mus reiskia (bent jau dabar) kokybe, patikimuma, komforta. Na bent jau mano akyse, LG tikrai igautu daugiau prestizo, jei turetu vakarietisku keleiviniu traukiniu. Rusiski traukiniai galingesni, galbut ilgiau tarnaus, bet komforto ten tikrai maziau, o man, kaip keleiviui, tai yra svarbiausia.

                            Deja, silpniausia LG vieta - vadyba. Kazkaip neprisimenu jokios LG reklamos per TV ar radija ar interneta. LG interneto svetaine apgailetina. Neprisimenu jokiu akciju, kurios skatintu keliavima traukiniais (na, isskyrus ta studentams). Vien sie dalykai labai padetu LG prestizui.

                            Visgi viskas keiciasi i gera, tikekimes, kad pinigu bus skirta ir ivaizdzio formavimui.

                            Del pavadinimo, tai Deutsche Bahn yra toks pats griozdiskas, bet jie visur naudoja DB (pripazink, kad DB logotipas atrodo geriau, nei LG). Be to, LG netinka vien jau del to, kad yra tokia Korejos kompanija (galingesne, itakingesne ir labiau isreklamuota). As pavyzdziui pamates cia LG, is pradziu pagalvojau, kad ir kalbama apie ta imone. Tik paskui supratau, kas turima omeny.
                            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                            Comment


                              #16
                              Radau pora TEP70BS nuotrauku Tartu mieste





                              Nuotraukos is http://gallery.balticrailpics.net/

                              EDIT: Tikuosi Nikas greitai pagausi ir nufotografuosi si traukini Lietuvoje
                              Paskutinis taisė Rolandas.; 2006.06.25, 09:19.
                              "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                              Comment


                                #17
                                /\ Stebuklai, jame net kompiuteris idiegtas! Nu bet isore tai sorry, primena gudu sovietmeti. Ar taip sunku buvo ji pasmailint ir kampus uzapvalint?
                                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                Comment


                                  #18
                                  Parašė Berliner
                                  /\ Stebuklai, jame net kompiuteris idiegtas! Nu bet isore tai sorry, primena gudu sovietmeti. Ar taip sunku buvo ji pasmailint ir kampus uzapvalint?
                                  Del isores tai su tavim sutinku 100 %. Reikia biski "tiuningo" ir viskas but gerai, ir visai graziai atrodytu
                                  "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                                  Comment


                                    #19
                                    O beje, ar LG jau gavo naujus šilumvežius? Kol kas neskelbiama niekur, bet jau mačiau kelis važinėjančius. Ar ten ne tie?

                                    Comment


                                      #20
                                      Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                      O beje, ar LG jau gavo naujus šilumvežius? Kol kas neskelbiama niekur, bet jau mačiau kelis važinėjančius. Ar ten ne tie?
                                      Kur matei tai yra TEP70BS skirti keleiviniams traukiniams,ju isviso yra 4. O siemensai jai neklystu kitais metais turi atsirast.
                                      I don't drive fast,I just fly low

                                      Comment

                                      Working...
                                      X