Naujausi, prieš metus užsakyti, TEP70BS skirti Lietuvos Geležinkeliams keliauja iš gamyklos Luganske(Rusija), jau Estijoje. Tech dalis manau nelabai kam įdomi, jei kas į PM. Tad po kelių dienų 2 iš 4 šilumvėžiai bus Lietuvoje. Jie skirti vežti keleivinius traukinius iki 160km/h greičiu, maršrutais: Vilnius - Klaipėda, Vilnius - Maskva ir pan.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Ko buvo galima daugiau tikėtis iš tos kompanijos. Atsimenu žadėjo Siemensus, Bombardierius, kažkuriuos amerikoniškus ir tt. ir pan., o gavos kaip visada
LG transporte "sukas" panašiai kaip Vyrokas statybose: nei dienos be "siurprizo"You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
-
Parašė blitzKo buvo galima daugiau tikėtis iš tos kompanijos. Atsimenu žadėjo Siemensus, Bombardierius, kažkuriuos amerikoniškus ir tt. ir pan., o gavos kaip visada
LG transporte "sukas" panašiai kaip Vyrokas statybose: nei dienos be "siurprizo"
Comment
-
Nuo seno TEPo, tik išvaizda. Ir tai suapvalinta, beje puikiai įvertinta. Ir gal baigsim laižyt šiknas vakarams? Matytumete tuos amerikoniskus monstrus, baisu. Ir cia as tik apie dizaina, viduj dar blogiau. Siemens, krovininiams sąstatams. Kuriuos gausim 2007 vidury. Beje, vieno sito TEPo galingumas 2x didesnis, nei Siemenso. O ismetymai tokie pat.
Dar, kaip kas sake, tie Siemens RH2016 panasus į .enį
Comment
-
hmmm idomiai atrodo, jei technines charakteristikos neka blogesnes ar net geresnes, tai pasiulymas butu toks : imam pigesnius rusiskus lokomotyvus ir juos tiuninam
panasiai kaip sitas, kuris jau neblogai atrodo:
http://www.tmholding.ru/main/catalog...3334/3335/3861
(kodel tokio nenori LG ? )
manau, kad jei rusai dar biski dizainao idetu i savo darba(kaip beje ir lietuviai) tai viskas labai gerai butu
Comment
-
Kažkur jau rašiau, bet pasikartosiu. TEP70 ir TEP70BS turi tik panašius pavadinimus ir kažkiek panašų dizainą. Viduj tai beveik naujausias šilumvėžis. Jie skirti ne tik VLN-KLP(šiam maršrutui užtenka vieno ar dviejų traukos vienetų, nupirkti keturi), bet ir Maskva - Vilnius, S. Peterburgas - Vilnius, gal Minskas - Vilnius. Greitis VLN - KLP didės, tai yra greičiausias Lietuvos traukinys, bet kol kas žymiai sumažint kelionės laiką trukdo Šiauliai - KLP atkarpa(kuri yra gana susidevėjus). Netgi senu TEP70 160km/h užtenka per akis, bet tai tik skaičiai ir galu gale tam reikia geru magistralinių geležinkelių.
Comment
-
LG naujasis pirkinys TEP70BS, tik ką išriedėjęs iš angaro.
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė NikasNu labas rytas! Taigi 34 SIEMENSus nupirkom. Aptakius, kurie net panašus į raudonas dešrelęs. O jei tu apie aerodinamika, tai mes TGV ar Shinkansen negreitai dar pamatysim.
Sorry, kad ne viska perskaitau, kas anksciau parasyta. Bet dabar as cia biski nesuprantu.
Perkam 34 Siemensus, kurie, kaip pats rasei, 2x maziau galingesni, o naudoja tiek pat kuro. Jie bus naudojami prekiniams traukiniams (kurie, mano supratimu, sunkesni, nei keleiviniai), o keleiviniams naudosim rusiskus, galingus silumvezius. Tai cia yra logikos??? Ar as cia kazko nesuprantu.
Mano nuomone, LG prestizas labai isaugtu, jei tokie modernus Siemensai veziotu keleivius.
Kad ir kaip ten butu, LG pokyciai nuteikia labai optimistiskai. Jiems dar pavadinima reiktu pakeisti, nes Lietuvos gelezinkeliai (kaip exLietuvos telekomas) labai griozdiskas, senamadiskas pavadinimas. Pavyzdziui, kaip gerai atrodo ir skamba DB (Deutsche Bahn). Gaila, kad LG negalima palikt, nes jau yra tokia visiem zinoma Korejos kompanija.Paskutinis taisė Berliner; 2006.06.24, 13:47.
Comment
-
Na TEPas ne 2x galingesnis, bet visgi. Nesupranti tu to, kad keleiviniam traukiniui galingumas eina i greiti, o prekiniam i postumi(trauka). Tame ir logika. Ir siaip galvoti, kad jei imone isigys viska vakarietiska, tai pasidarys prestizishkesne yra nelabai protinga. Dar paziuresim, kuri technika ilgiau tarnaus.
Deutsche Bahn reiskia Vokietijos Gelezinkeliai, ar maziau griozdishka? LG irgi labai daznai galima kur sutikti, ovz biliete rasoma LG.
Comment
-
Parašė NikasNa TEPas ne 2x galingesnis, bet visgi. Nesupranti tu to, kad keleiviniam traukiniui galingumas eina i greiti, o prekiniam i postumi(trauka). Tame ir logika. Ir siaip galvoti, kad jei imone isigys viska vakarietiska, tai pasidarys prestizishkesne yra nelabai protinga. Dar paziuresim, kuri technika ilgiau tarnaus.
Deutsche Bahn reiskia Vokietijos Gelezinkeliai, ar maziau griozdishka? LG irgi labai daznai galima kur sutikti, ovz biliete rasoma LG.
Del prestizo, nzn. As neneigiu, kad yra geru rusisku irengimu/technikos. Be to, ji pas mus geriau pasisavinama, nes zmones (ypac vyresnieji) geriau supranta rusus, rusiskus standartus ir t.t. Visgi imones prestizas tikrai isaugtu jei butu akcentuojama, kad traukiniai is vakaru, kad diegiami vakarietiski standartai. Juk vakarai pas mus reiskia (bent jau dabar) kokybe, patikimuma, komforta. Na bent jau mano akyse, LG tikrai igautu daugiau prestizo, jei turetu vakarietisku keleiviniu traukiniu. Rusiski traukiniai galingesni, galbut ilgiau tarnaus, bet komforto ten tikrai maziau, o man, kaip keleiviui, tai yra svarbiausia.
Deja, silpniausia LG vieta - vadyba. Kazkaip neprisimenu jokios LG reklamos per TV ar radija ar interneta. LG interneto svetaine apgailetina. Neprisimenu jokiu akciju, kurios skatintu keliavima traukiniais (na, isskyrus ta studentams). Vien sie dalykai labai padetu LG prestizui.
Visgi viskas keiciasi i gera, tikekimes, kad pinigu bus skirta ir ivaizdzio formavimui.
Del pavadinimo, tai Deutsche Bahn yra toks pats griozdiskas, bet jie visur naudoja DB (pripazink, kad DB logotipas atrodo geriau, nei LG). Be to, LG netinka vien jau del to, kad yra tokia Korejos kompanija (galingesne, itakingesne ir labiau isreklamuota). As pavyzdziui pamates cia LG, is pradziu pagalvojau, kad ir kalbama apie ta imone. Tik paskui supratau, kas turima omeny.
Comment
-
Radau pora TEP70BS nuotrauku Tartu mieste
Nuotraukos is http://gallery.balticrailpics.net/
EDIT: Tikuosi Nikas greitai pagausi ir nufotografuosi si traukini LietuvojePaskutinis taisė Rolandas.; 2006.06.25, 09:19."Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment
-
Parašė Berliner/\ Stebuklai, jame net kompiuteris idiegtas! Nu bet isore tai sorry, primena gudu sovietmeti. Ar taip sunku buvo ji pasmailint ir kampus uzapvalint?"Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąO beje, ar LG jau gavo naujus šilumvežius? Kol kas neskelbiama niekur, bet jau mačiau kelis važinėjančius. Ar ten ne tie?I don't drive fast,I just fly low
Comment
Comment