Visokie elektronikos blokai juk reguliariai neperkami, o vagonuose tokių apskritai nėra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
Šilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai matyt ne tik kėbulas apgadintas, o įranga gal gamina karinės ar dvigubos paskirties gamyklos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Manau, tokiu traukos riedmeniu dar reikėtų džiaugtis...
Kažkada Rusijoje mačiau daug eksploatuojamų TE3 markės šilumvežių po vieną sekciją (panašiai kaip Lietuvoje gautųsi pusiau padalijus šilumvežį 2M62). Tokiu atveju valdymo kabina lieka tik viename gale. Keleivinius traukinius tokie veža masiškai. Vienos sekcijos TE3 naudojami ir manevravimo darbams stotyse. Sudėtingiau gaunasi, kai stotyje manevruojančiam tenka pavažiuoti iki kitos stoties arba ilgesniu privažiuojamuoju keliu, bet ir galu be kabinos į priekį tokie važiuoja. Nors nekažin kas būna Sibire prie -40*C temperatūros padėjėjui nuolat atidarinėti kabinos langą ir kaišioti galvą...Paskutinis taisė Vitas; 2015.04.28, 09:22.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDvigubos paskirties yra Iževsko radio gamykla, kuri gamina saugos sistemą KLUB, bet jie be problemų parduoda viską, ką reikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilumvežiai irgi remontuojami. Mes nežinome, ką perka. Rusija tiesiogiai neįvedė jokių savo prekių pardavimo apribojimų. ES irgi neįvedė sankcijų prieš Rusijoje gaminamas prekes. Valdymo pultas galėjo būti pažeistas. Ne daugiau. Visa kita tai tik kėbulas. Kraštutiniu atveju šilumvežis gali važinėti su viena veikiančia kabina. Tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje yra kuo apsukti šilumvežį.
Comment
-
O kaip reikalai su TEP70-249?
Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
http://trainpix.org/photo/89280/
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąIs Ural vagon zavod'o visa produkcija buvo uzdrausta (ir yra), bent jau kiek man teko girdeti.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąO kaip reikalai su TEP70-249?
Daugiau nei prieš metus jau buvo remontuojamas.
Comment
-
Jei skaitai rusiškai, čia yra straipsnis apie šią modernizaciją.
http://www.npktrans.ru/Doc.aspx?docI...&CatalogId=653
Comment
-
Jau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJau "šaltumvežis" - TEP60-0923, Vilniuje, TE-3 pramoninėje zonoje. Vieta žemėlapyje - https://goo.gl/maps/x8nIy
Atvaizdas
Vilniuje metalo supirktuvės meistrai padegė traukinį
Sostinės pakraštyje, įmonės „KG Metal“ teritorijoje, užsiliepsnojo demontuojamas ir pjaustomas traukinio lokomotyvas.
Comment
-
Forume liko nedaug fotografuotojų, tai daug vaizdelių lieka neįamžinta...
Liepos 16 d. rytą Kauno geležinkelio apie 6:21h (6:23h į Vilnių išvykstantis greitasis dviaukštis dar stovėjo 1 kelyje) nuo geležinkelio tilto pasirodė ir į antrą kelią įvažiavo TEP70. Nekilo abejonių, kad jis grįžta iki Kybartų nuvežęs Adlerio traukinį. Antro kelio Vilniaus krypties šviesofore degė raudonas (kitoks (išskyrus gal būt baltą) ir degti negalėjo - pirmame degė žalias. Išvažiavus dviaukščiui į Vilnių, antro kelio šviesoforas vis neatsidarė. Tik apie 6:40h iš tunelio išlindo du sukabinti raudoni manevriniai. TEP70 stovėjo maždaug ties aklinelių pradžia (viename iš jų stovėjo iš Vilniaus 6:20h atvykęs "lėtasis" dvivagonis.
Kauno stotyje TEP-ą pamatyti tenka retai. Du susijungusius manevrinius šilumvežius į Palemoną arba iš Palemono važiuojant - taip pat (nors tai naudinga - dviejose pervažose išvengiama papildomų užsidarymų).
Nelabai aišku, kodėl TEP-as iš Kybartų grįžo ne per Rokus. Gal būt jam "trukdė" Palemone ~6:13, Jiesioje ~6:30 būnantis RŽD traukinys Nr29 Maskva-Kaliningtradas?
Įdomu, ar Adlerio traukinį į Kybartus nuvežęs ir į Vilnių ~7:45h grįžęs TEP-as dar gali vežti 9:56h traukinį į Klaipėdą arba kitą RŽD traukinį (kad ir 10:24h Nr79 iš Sankt.Peterburgo ?).
Comment
-
Trumpa apžvalga su nuotraukomis apie buvusius latviškus keleivinius šilumvežius Lietuvos geležinkeliuose:
http://lg-train.blogspot.lt/2016/05/...-lietuvos.html
Comment
Comment