Tikrai. Taip pat juokingai atrodytų ir Vilniaus geležinkelio stotyje stovintis garvežys nudažytas raudonai ir pagražintas pilkomis juostomis. To restauracija nepavadinsi, jeigu nesilaikoma originalumo. Spalva turi būti tokia su kuria TEP60 išriedėjo iš gamyklos.
----------------------------
Spalva kaip gaisrinės mašinos. Sprendžiant pagal nudažymo spalvą, ar negali būti taip kad šį lokomotyvą kažkaip ketinama dar naudoti kaip pagalbinę priešgaisrinę mašiną?
Nėra tokių. O nudažytas paskutinio pavyzdžio LG firmine schema.
-------------
Ačiū už info. Ar tai reiškia, kad nuo šiol visi LG lokomotyvai bus perdažomi šita raudona gaisrine spalva?
Kita vertus, LG firminė emblema yra mėlyna. Na mėlyna emblema ant gaisrinės raudonos spalvos fono atrodys gal ir visai neblogai.
Penktadienio (kovo 27 d.) vakarą per Kazlų Rūdą ~16:35h (praktiškai iš paskos dyzeliniam traukiniui Kaunas-Kybartai) į Kybartus važiavo TET70. Kaip pažiūrėjau savo turimuose tvarkaraščiuose, į Kybartų tą dieną 22h. važiuoja traukinys Kaliningradas-Adleris.
TEP-o važiavimną per Kazlų Rūdą tokiu laiku mačiau ne pirmą kartą.
Jau temoje apie "Rail Baltica-1" minėjau, kad kovo 26 d. rytą ~6h per Kauną (per miestą) važiavo TEP70, kuris tą naktį iš Vilniaus į Kybartus vežė keleivinį traukinį Adleris-Kaliningtradas.
Nuo rytojaus dienos (kovo 29) Lietuvoje įvedus vasaros laiką, o Rusijoje laikrodžiai nepasukami. Kaip važinės šie TEP-ai, dar neaišku.
Gal kas nors gali įvardyti ir surašyti: kiek kokių keleivinių riedmenų (įskaitant elektronius ir dyzelinius traukinius pagal tipus) šiuo metu eksploatuoja LG?
Bet ir čia nėra pilnos informacijos apie ER9M ir DR1A eksploatuojamus traukinius, nes dyzeliniai buvo perdaromi į trivagonius, kokie vagonai sudaro vieną traukinį nėra griežtai fiksuota ir kartas nuo karto vagonai sukeičiami. Analogiškai ir su ER9M, tik čia sukeitimų nėra, tačiau yra traukiniai sudaryti iš skirtingų numerių motorinių ir galinių vagonų. Dėl šilumvežiu, tai dalis 2M62 (visų modifikacijų) ir TEM2, ČME3 jau nebenaudojami, nors pažymėti kaip veikiantys.
Labai turtingi? Gal iš viso atsisakyti krovinių į (iš) Rusijos tranzito, kuris sudaro ~50 proc. LG pervežimų? Šiaip tai Rusija įsivedė tik importo apribojimą, o ne eksporto. Tam TEP'ui tik kėbulas labiausiai apgadintas. O jį atstatyti galima ir Lietuvoje.
Comment