Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    cia kodel ?
    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
    - Rusija su Amerika kariauja.
    - Ir ką, kaip ten reikalai?
    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
    - O amerikiečiai?
    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

    Comment


      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
      cia kodel ?
      Keleiviai apkūnūs pasitaikė.

      O jei rimtai tai tikriausiai vienas temps, o kitas bus tempiamas.
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Neatrodo, kad galinis TEP70 bus traukiamas, dūmelis matosi virš stogo.
        Nuo kiek vagonų keleiviniam traukiniui reikalingi du šilumvežiai? Arba dvisekciniai. Kiek žinau, LG turėjo 2TEP60. Kokiam gigantiškam traukiniui tokio reikėjo?

        Comment


          kad neleist atskirai vieno silumvezio rezervu, kabina abu prie keleivinio ir hayda!!
          matyt, kad Klaipedoj prireike silumvezio dar vieno.
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Kazin ar is viso galima TEP70 ir TEP70BS pagal daugelio vienetu sistema sujungti?

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kazin ar is viso galima TEP70 ir TEP70BS pagal daugelio vienetu sistema sujungti?
              berods, ju tik stabdziu magistrale bendra. vienas ju traukia, kitas tusciom apsukom dyzeli birbina.
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kazin ar is viso galima TEP70 ir TEP70BS pagal daugelio vienetu sistema sujungti?
                Kažkodėl atrodo, kad su TEP70BS galima valdyti TEP70, bet ne atvirkščiai..

                Comment


                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                  berods, ju tik stabdziu magistrale bendra. vienas ju traukia, kitas tusciom apsukom dyzeli birbina.
                  Antro TEP'o stabdziai veikia kaip paprasto vagono.

                  Comment


                    Asmeniškai man nei TEP70, nei TEP70BS neatrodo gražūs šilumvežiai... O va TEP60 - žanro klasika

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Kažkodėl atrodo, kad su TEP70BS galima valdyti TEP70, bet ne atvirkščiai..
                      TEP'ai neturi tokiu jungciu, kad butu is vieno galima valdyti abu. Antrasis paprastai yra tempiamas, ir tik masinistu susitarimu gali padeti ikalnese (pvz traukiant ilga tranzitini traukini i Mauruciu kalna). Taciau tokiu atveju abu masinistai valdo kiekvienas savo silumvezius - susitaria jie radijo rysiu arba garsiniais signalais.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Asmeniškai man nei TEP70, nei TEP70BS neatrodo gražūs šilumvežiai... O va TEP60 - žanro klasika
                        Galbut ir klasika (ypac variklio riaumojimas ), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti..

                        Comment


                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                          Galbut ir klasika (ypac variklio riaumojimas ), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti..
                          Tai va, reikia šnekėti su LG vadais, kad bent vieną paliktų muziejui. Dabar Vilniaus depe stovi trys nenaudojami.

                          Comment


                            Parašė robertas Rodyti pranešimą
                            Tai va, reikia šnekėti su LG vadais, kad bent vieną paliktų muziejui. Dabar Vilniaus depe stovi trys nenaudojami.
                            Turbut "ant detaliu" palikti Beje, su ju remontu kiek girdejau labai striuka, nes atsarginiu detaliu paprasciauiai niekas negamina.. Baltarusiai girdejau irgi vis po viena kita isardo detalems, kad suremontuoti kitus..

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              Antro TEP'o stabdziai veikia kaip paprasto vagono.
                              ta ir norejau pasakyt, kad BS'as "septiniasdesimtuko" motoro nevaldo.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Galbut ir klasika (ypac variklio riaumojimas ), taciau jau tokie muziejuose turetu stoveti o ne reguliariais reisais vazineti..
                                TEP70BS į muziejų? LT-1, tu turbūt nerimtai?
                                Paskutinis taisė RAW; 2008.10.21, 14:24.

                                Comment


                                  Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                  TEP70BS į muziejų? LT-1, tu turbūt nerimtai?
                                  Isiskaityk i pranesima, i kuri as rasiau komentara As apie TEP-60 kalbu O beje, ir TEP-70 (tame tarpe ir BS) - nekokybiska technika. BS'ai kiek girdejau nuvyle savo kokybe, todel yra tikimybe, kad ateityje galime ir viena kita Siemensa pamatyti traukianti keleivinius traukinius..

                                  Comment


                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Isiskaityk i pranesima, i kuri as rasiau komentara As apie TEP-60 kalbu O beje, ir TEP-70 (tame tarpe ir BS) - nekokybiska technika. BS'ai kiek girdejau nuvyle savo kokybe, todel yra tikimybe, kad ateityje galime ir viena kita Siemensa pamatyti traukianti keleivinius traukinius..
                                    Bet ar Siemens'as "išvežtų" greitojo Vilnius-Klaipėda grafiką?
                                    Leidžiamas greitis prilygsta konstrukciniam
                                    Nebent tranzitinius su lengvesniu grafiku.
                                    O kuo nuvylė BS'ai?

                                    Comment


                                      ER20 galia yra 1200 kW, traukiamoji jėga - 450 kN, maksimalus greitis - 120 km/h. Tuo tarpu TEP70BS atitinkamai - 2944 kW, 420 kN ir 160 km/h.

                                      Ar tiks ER20 greitajam traukiniui?

                                      Comment


                                        Panašu kad šiandien ryte Siemens su keleivinių pravažiavo į Klaipėda. Bet blogai matėsi, gal ir klystu.

                                        Comment


                                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                          Panašu kad šiandien ryte Siemens su keleivinių pravažiavo į Klaipėda. Bet blogai matėsi, gal ir klystu.
                                          Kaip kažkas sakė - BS'ai irgi raudoni.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X