Bet 284 ir 993 jau senokai nesimate. O kokios bedos dazniausiai kamuoja BS'us:elektronika ar mechanika? Nes, kaip suprantu, BS'as buvo vienas pirmu rusisku silumveziu, kuriuose tiek daug elektronikos. O nurasomu 60'ku gaila, nepakartojamas variklio garsas...
TEP70BS mašinisto kabina. Įdiegta sistema leidžianti valdyti lokomotyvą be padėjėjo pagalbos: ant rankos uždedama apyrankė, kuri seka pulsą ir spaudimą. Šiems rodikliams nesant normos ribose lokomotyvas automatiškai stabdo.
Sakyk, o jus lokomotyvus gavot jau su TSKBM ar patys montavot? Ar gali apie ja ka nors papasakot? Gal man geriau i PM'a parasyt?
Bet 284 ir 993 jau senokai nesimate. O kokios bedos dazniausiai kamuoja BS'us:elektronika ar mechanika? Nes, kaip suprantu, BS'as buvo vienas pirmu rusisku silumveziu, kuriuose tiek daug elektronikos. O nurasomu 60'ku gaila, nepakartojamas variklio garsas...
Sutinku, garsas nepakartojamas Bet ir dyzelino rajumas nekartojamas - pvz variklio uzsivedimo momentu i ora paleidzia apie 15 litru dyzelino.. Vaizdelis tikrai ispudingas (juodu dumu debesis didelis buna) - siulau kada nors patykoti ir paziureti kaip kuriasi TEP-60
Sutinku, garsas nepakartojamas Bet ir dyzelino rajumas nekartojamas - pvz variklio uzsivedimo momentu i ora paleidzia apie 15 litru dyzelino.. Vaizdelis tikrai ispudingas (juodu dumu debesis didelis buna) - siulau kada nors patykoti ir paziureti kaip kuriasi TEP-60
Teko matyti ne kartą. Vaizdelis iš tiesų nepakartojamas... Kaip rusai vadina, gera "medvedia" būna.
Sutinku, garsas nepakartojamas Bet ir dyzelino rajumas nekartojamas - pvz variklio uzsivedimo momentu i ora paleidzia apie 15 litru dyzelino.. Vaizdelis tikrai ispudingas (juodu dumu debesis didelis buna) - siulau kada nors patykoti ir paziureti kaip kuriasi TEP-60
Jooo, tas momentas ispudingas. Ir uzsivedant, ir po to kol apsukos stabilizuojasi
Teko matyti ne kartą. Vaizdelis iš tiesų nepakartojamas... Kaip rusai vadina, gera "medvedia" būna.
Parašė John
Gal yra kokiu video resursu internete sia tema?
Deja, internete nepavyko rasti TEP60 užvedimo video resursų, bet gal kiek nukrypsiu nuo šio klausimo ir pademonstruosiu, kaip skirias TEP60 ir vyresniojo "brolio" TEP70 variklių garsai:
Deja, internete nepavyko rasti TEP60 užvedimo video resursų, bet gal kiek nukrypsiu nuo šio klausimo ir pademonstruosiu, kaip skirias TEP60 ir vyresniojo "brolio" TEP70 variklių garsai:
Įdomiai ūžia (kaip reaktyvinis) TEP70 variklis. Gal galit paaiškinti, dėl ko toks garsas?
Svilpia turbokompresoriai, liaudiskai tariant turbinos. Automobiliais besidomintys zino, kad turbinas turi beveik visu naujesniu automobiliu dyzeliniai varikliai. Neisimtis ir silumveziu varikliai. Galingi silumveziu dyzeliniai varikliai turi po 2 turbokompresorius, kurie, nezymiai padidindami kuro sanaudas, zymiai padidina variklio galia. TEP-60 irgi svilpia, bet negarsiai. O i TEP-70 montuojami smarkiai svilpiantys turbokompresoriai. Kaip pasakojo masinistai, kai tik pradejo vazineti su TEP-70, po reisu dar ilgai ausyse svilpdavo turbinu garsas. Po to priprato..
Dar vienas klausimas.
Kodel apskritai reikalingi tokie dideli ir galingi lokomotyvai kaip TEP-60, TEP-70 keleiviniu traukiniu tempimui ir kodel ilgu (kad ir 50+ vagonu) krovininiu traukiniu tempimui naudojami panasios galios lokomotyvai, nors sastatas daug kartu sunkesnis? Ar nepakaktu keleiviniams kazko lengvesnio?
Greitis - maksimalus leidziamas krovininiu traukiniu greitis yra 80km/h - kai greiti beveik dviguba keleiviniams reikia suteikt, dar pridejus reikalinguma greito isibegejimo ir pan - ir susidaro, kad galios tokios pat kaip krovininiams reikia
Bijau apsijuokti, bet man atrodo (pro auto langa maciau), kad penktadieni prie vakarinio Vilniaus-Klaipedos keleivinio buvo ryskiai raudonas lokomotyvas prijungtas. Siemensas tsakant. Gali buti? Ar Siemensas tiesiog salia stovejo, kitam kely pvz ?
Nereikia cia tragedijos daryti, viena kita foto visada galima padaryti. Fotkinau ir Rusijoje siek tiek (nevaiksciojau apsikarstes fotoaparatais, tiesiog issitrauki muiline is kisenes, pykst kadra, ir vel i kisene) Beje, mate ir apsauga, ir milicija (nors stengiausi prie ju netraukti fotiko), bet jokiu problemu nekilo. Galbut pasiseke, nezinau. Metro isvis labai daug fotkiu padariau, taipogi jokiu problemu.. Siandien eidamas tiltu Vilniuje mobiliuoju nufotkinau 2M62M949, partempianti "Baltija" su sugedusiu TEP70-335, velgi jokiu problemu..:
Kas vėl TEP'ui nutiko? Ar jie tikrai nepatikimi, ar čia servisas atitinkamas kaltas?
Ir kodėl tiek tepas, tiek modernizuotas tokie purvini, argi didelių resursų reikia juos nuplauti?
Kas vėl TEP'ui nutiko? Ar jie tikrai nepatikimi, ar čia servisas atitinkamas kaltas?
Ir kodėl tiek tepas, tiek modernizuotas tokie purvini, argi didelių resursų reikia juos nuplauti?
Kas nutiko siuo konkreciu atveju - nesidomejau. O gedimams aisku turi reiksmes ir servisas, ir kapitaliniai remontai (kurie atliekami ne Lietuvoje). O genda visi po truputi - ir TEP'ai, ir seni ir modernizuoti 2M-62, gal tik problemos skirtingos buna. O del nesvarumo - tai tikrai negraziai atrodo neplauti.. Paklausiu lokomotyvininku, kodel jie jie neprausia ju anksciau keleivinius daznai plaudavo. Keleiviniu silumveziu ir dyzeliniu traukiniu plovykla matoma nuo naujininku viaduko.
Kas vėl TEP'ui nutiko? Ar jie tikrai nepatikimi, ar čia servisas atitinkamas kaltas?
Ir kodėl tiek tepas, tiek modernizuotas tokie purvini, argi didelių resursų reikia juos nuplauti?
Gedimas buvo ne silumvezio agregatuose, o vienoje is saugos sistemu. Techniskai jis butu galejes vaziuoti be jokiu problemu, taciau butu nepilnai uztikrinamas eismo saugumas, todel pagal instrukcijas tokiam lokomotyvui vaziuoti negalima. Iseitis buvo pasirinkta paprasta - kaip ir dazniausiai daroma, duotas krovininis 2M-62.
TP-3 - tai technines preziuros rusis. Dar karta idesiu nuoroda i labai nebloga konspekta apie lokomotyvus, ju prieziura, depus ir t.t. kam idomu apie remontus (TP-3 - vienas is ju), pasiskaitykite 24-27 psl.
Comment