Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepaskandinamieji
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Klaipėdietiškai pasakyta

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Būtent jie. Dabar planuoja keletą (2)M62K pritaikyti keleiviniiam eismui, įrengiant juose elektropneumatinis stabdžius.
        Are there any news on that?
        Paskutinis taisė sciff; 2011.11.28, 23:28.

        Comment


          TEP60-0923 Daugpilyje
          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.

            http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3

            Comment


              Jau prieš metus laiko vyko, tačiau nesėkmingai. Galbūt pernelyg nuomos kainas užkėlė, be to, nuomojamiems šilumvežiams būtų reikėję atlikti remontą, galbūt KR.

              Comment


                Parašė audriusktu Rodyti pranešimą
                Šioje temoje kiek anksčiau buvo skelbta, kad LG ieško išsinuomoti Tep 70 šilumvežių. Įdomu kodėl nevyksta derybos su latviais, juk pas juos rezerve nenaudojami ir užkonservuoti stovi 2 šilumvežiai Tep 70.

                http://gallery.balticrailpics.net/di...up&cat=0&pos=3
                Ten stovi krūva TEP70, savo laiku buvo ir 2TEP60

                Comment


                  Latviski TEP'ai aprinkti (donorai). Beto buvo konkursas del nuomos, dalyviu neatsirado.

                  Comment


                    Įdomu kaip dabar suksis LG kai Tep 70 BS 004 gan stipriai nukentėjo po avarijos Kėdainiuose?

                    Comment


                      Latviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        Latviai geležinkelininkai labai nesukalbami - nei su jais bendrą keleivinį traukinį paleisi, nei iš jų šilumvežį išsinuomosi...
                        Objektyviai žvelgiant, jie iš to praranda šiek tiek daugiau nei mes.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Tai kad nelabai šilumvežių ir reikia. Ukrainiečių traukinio jau nebėra. RŽD tranzitinių traukinių kasmet vis mažėja ir mažėja. Pigios avialinijos net ir Rusijoje juos turbūt baigia nukonkuruoti. Net jei lėktuvo kaina ir šiek tiek didesnė, greitis atperka. Ir jokių tranzitinių vizų nereikia.

                          Taip kad žiemos sezono metu turime štai ką:
                          Maskva - Kaliningradas - Maskva. Kursuoja du traukiniai - vienas lyginėmis, kitas nelyginėmis dienomis. Gaunasi, kad tik vienas traukinys kerta Lietuvą kasdien, tik skirtingu laiku.

                          Sankt Peterburgas - Kaliningradas kursuoja tik tris kartus per savaitę ir Lietuvą pravažiuoja pirmadienį, ketvirtadienį ir šeštadienį. Atgal grįžta antradienį, ketvirtadienį ir šeštadienį.

                          Kaliningradas - Adleris važiuoja kas ketvirtą dieną (5, 9 ir t.t. mėnesio dieną). Į Kaliningradą važiuojant Vilnių pravažiuoja 7, 11 ir t.t. (kas ketvirtą) dieną.

                          Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Žinoma, atėjus vasarai bus ne kas. Bet avarijoje apgadintas šilumvežis iki to laiko bus suremontuotas. O tranzitinius traukinius patampys ir 2M62... Jei kitais metais bus nupirkti moduliniai traukiniai, tai bent vienas šilumvežis atsilaisvins nuo Klaipėdos traukinio.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tai kad nelabai šilumvežių ir reikia.

                            Taigi, tranzitui reikia max 3 šilumvežių, o dažniausiai pakanka 2. Dar vieno reikia LG traukiniui į Sankt Peterburgą. Ir 3 šilumvežių Vilniaus - Klaipėdos traukiniams. Klaipėdos traukinio.
                            O rezervo techninėms priežiūroms ir remontams nei vieno nereikia? Pernai buvo 10, bet vistiek pritrūko ir M62 važiuodavo. Šiemet liko 8... Krovininiais negalima keleivinių sąstatų tampyt dėl skirtingų stabdžių sistemų. Tik ekstra atveju važiuoja, bet kažkas prisiima didelę atsakomybę.

                            Comment


                              LG paskelbė konkursą į M62K montuoti elektropneumatinius stabdžius.

                              Comment


                                Temose apie maršrutą Vilnius-Klaipėda, Geležinkelių fotografavimą, geležinkelių filmavimą imta dažniau nevisai į temą rašinėti apie Lietuvoje susidariusį laikiną keleivinių šilumvežių stygių ir greitųjų keleivinių traukinių Vilnius-Klaipėda traukimą šilumvežiais M62 ir 2M62.
                                Man kilo klausimėlis, kodėl pritrūkus TEP70 ir TEP70BS šilumvežių krovininiai M62 ir 2M62 imta naudoti pirmiausia Klaipėdos maršrute, kuris pasižymi įtemtesiu grafiku nei pvz. Vilnius-Kybartai.
                                Kovo 16 d. (penktadienio) vakarą mačiau kaip traukinys Nr 148 Kaliningradas_Maskva važiavo traukiamas "BS-o", kovo 17 d.(šeštadienio) ankstyvą rytą mačiau "Gintarą" - traukinį Nr.29 Maskva-Kaliningradas. Jo priekyje važiavo du TEPai70. Tik tamsoje neįžiūrėjau - "BS"ai ar ne.
                                Du šilumvežiai važiavo dėl to, kad vidudienį tiek jų reikėjo Nesterove: vienas atgal iki Vilniaus traukė RŽD Nr80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, kitas - "Gintarą" Nr 30 Kaliningradas-Maskva. Šių maršrutų grafikai nėra įtempti (pvz., nuo Vilniaus iki Palemono važiuoja apie 1 val. 10 min., kai dviaukštis elektrinis - apie 55 min.), tai M62 arba 2M62 čia tiktų labiau nei į Klaipėdą.

                                Comment


                                  Jeigu iš Maskvos važiuojančius traukinius ims tampyti prekiniai šilumvežiai, tai ką pagalvos centras Maskvoje? Juk negalima taip "lažalintis" prieš centrinę valdžią.
                                  Priežastis daug paprastesnė. Tempiant tranzitinius traukinius paslauga yra teikiama RŽD, ji už tai moka pinigus, todėl už kiekvieną vėlavimą tenka mokėti baudas. To nepasakysi apie traukinius į Klaipėdą.

                                  Comment


                                    Parašė John
                                    Šiap gera idėja - dėti baudas už vėlavimą visiems maršrutams (įskaitant vietinius).
                                    O kas kam mokės?

                                    Comment


                                      Kita svarbi priežastis - pas M62 nėra elektro-orinių stabdžių.

                                      Comment


                                        Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
                                        Kita svarbi priežastis - pas M62 nėra elektro-orinių stabdžių.
                                        Taigi deda tuos stabdzius.

                                        Comment


                                          Tai tik dabar, o kiek metų važinėjo be jų.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X