Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Gaila. Jei leistų galimybės, tai pats jį nusipirkčiau. Skaudu žiūrėti, kai nesaugo technikos. Tik įdomu ką leis tampyti keleivinių traukinių, kai nebebus pakankamai Tep70 ir Tep70BS. Lieka tik Siemens'ai ir M62.
    TEP70 niekur nedingsta.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Tep 70 nedingsta, bet jie genda, kaip ir visa kita technika. Jau ir dabar būna, kad nebe užtenka keleivinių šilumvežių. Bet būkime optimistai ir tikėkimės, kad dabar bent jau labiau saugos turimus šilumvežius.

      Comment


        Parašė sknts Rodyti pranešimą
        Tep 70 nedingsta, bet jie genda, kaip ir visa kita technika. Jau ir dabar būna, kad nebe užtenka keleivinių šilumvežių. Bet būkime optimistai ir tikėkimės, kad dabar bent jau labiau saugos turimus šilumvežius.
        apie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyje nereikia būt ir optimistais )
        juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))

        Comment


          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
          apie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyje nereikia būt ir optimistais )
          juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))
          Užskaitau šitą.

          Comment


            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
            apie ką jus kalbat? taigi visi tep'ai praėjo puikų remontą Daugpilyje nereikia būt ir optimistais )
            juk niekur nėra oficialiai parašyta, kad jie dažnai genda ir vieną BS'ą ilgą laiką prieš kiekvieną kelionę sukinėjo ant grįžračio ))
            Siūlyčiau labiau analizuoti savo remonto objektus, nes "į patvorius" jie atsistoja ne ką rečiau, nei TEP70 ar TEP70BS.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Siūlyčiau labiau analizuoti savo remonto objektus, nes "į patvorius" jie atsistoja ne ką rečiau, nei TEP70 ar TEP70BS.
              na kadangi mūsų remonto objektai yra visas LT-1 parkas ir dalis LT-2 parko, tai lyginant su DLRR objektais jie vis dėlto rečiau sustoja, nors kiekine išraiška jų gal ir atrodo nemažai kartais kai kam o dar prašom įvertinti, kad DLRR "nuopelnai" kartais kruopščiai slepiami nuo valdžios akių

              Comment


                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                na kadangi mūsų remonto objektai yra visas LT-1 parkas ir dalis LT-2 parko, tai lyginant su DLRR objektais jie vis dėlto rečiau sustoja, nors kiekine išraiška jų gal ir atrodo nemažai kartais kai kam o dar prašom įvertinti, kad DLRR "nuopelnai" kartais kruopščiai slepiami nuo valdžios akių
                Tamstos komentare jaučiasi gryno lietuviško mentaliteto kvapas

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Tamstos komentare jaučiasi gryno lietuviško mentaliteto kvapas
                  taip, aš dar toli nuo angliško mastymo

                  Comment


                    tęsiant temą: TEP70BS-002 rida po Daugpilio ER-3 apie 80.000 km, jau remontuojamas variklis, o konkrečiau tai reikia suremontuoti 8 cilindrus, yra įtarimas kad reikės remontuoti turbiną.
                    tiek..

                    Comment


                      Na, turint omeny, kad jis taip dūmina, tai nenustebino...

                      Comment


                        Iš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.

                        Kiti gal turės daugiau minčių.

                        Comment


                          Beje Stadler Flirt yra EMU (elektrinis). http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_FLIRT
                          Ir Baltarusijoje bus naudojamas kaip miesto traukinys, Minskas ir artimiausi priemesčiai.
                          Pvz., pirmoji linija bus Minskas - Ždanovičiai - 21 km.

                          Comment


                            Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                            Iš tiesų geras pastebėjimas, nes lokomotyvo traukiamus keleivinius vagonus naudoti apsimoka vieninteliu atveju: kai kelionė yra labai ilga, kertanti kelių geležinkelio kompanijų teritorijas, t.y., yra poreikis keisti lokomotyvus. Važiuojant iš Vilniaus į Sankt Peterburgą ar Maskvą tas poreikis yra akivaizdus. Važiuojant iš Vilniaus į Klaipėdą tokio poreikio tikrai nėra. Vadinasi, galbūt yra kitų priežasčių. Galima daryti prielaidą, kad lokomotyvas su keleiviniais vagonais leidžia geriau reguliuoti, kiek vietų yra traukinyje: kai srautas mažesnis, vagonų mažiau. Kita vertus, iš esmės tas pats įmanoma ir su DMU. Ilgis tikrai ne problema: neretas DMU turi aštuonis vagonus, galų gale, maršrutus galima (o ir šiaip reikėtų) tiesiog sutankinti. Dar viena hipotezė būtų tai, kad DMU neturi kupė ir vagono-restorano, vadinasi, kelionės komfortas galbūt yra ne tame lygyje. Čia jau sunku ginčytis.

                            Kiti gal turės daugiau minčių.
                            Jumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
                            ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.

                            šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė aesde Rodyti pranešimą
                              Jumi klysta. vienintelis apsimokėjimas yra sąstato formavimas ir išformavimas. t.y. pakeliui paliekant po kelis vagonus kitoms kryptims ar prisijungiant vagonus iš kitų traukinių. kaip tai yra daroma Lenkijoje.
                              ilgoje kelionėje lokomotyvo keitimas nėra būtinas (gali keisti mašinistus). Pvz. naktinis traukinys Madridas-Paryžius.

                              šiaip, mano žiniomis jau seniai LG tai planuojama atlikti. tik viskas daroma pamažu ir nuosekliai.
                              Dėl traukinio performavimo teisybė, dėkui, kad pataisėte/papildėte. Dėl galimybės lokomotyvo nekeisti, kita vertus, nesu toks įsitikinęs: man atrodo, kad po tam tikros ridos lokomotyvas turi būti vis tiek pristatytas kad ir minimaliai apžiūrai bei einamajam remontui, be to, tikrai nemanau, kad LG lengvai sutiktų, kad РЖД mašinistai draskytų jų lokomotyvus.

                              O dėl vagono-restorano, tai visada galima parodyti inovatyvumą ir vieną iš DMU vagonų pritaikyti tai paskirčiai Vienu žodžiu, iš esmės priežasčių nevaryti gero modernaus DMU greituoju maršrutu Vilnius-Klaipėda (ir kol kas neegzistuojančiu bet reikalingu Vilnius-Šiauliai) aš nematau.

                              Comment


                                Parašė John
                                Kaip suprantu, yra ir DMU (estai lyg ir jų užsipirko).
                                DMU tai būtų Stadler GTW http://en.wikipedia.org/wiki/Stadler_GTW
                                Estai užsakė 18 EMU (80 mln. eurų) ir 10 DMU.

                                Comment


                                  Tai kad panašaus ilgio maršrutams net ir V. Europoje naudojama lokomotyvų trauka. Pavyzdžiui, naktiniams traukiniams su miegamaisiais vagonais "Euronight". Kol geležinkelis tarp Klaipėdos ir Kaišiadorių neeliktrifikuotas, tol prasmės pirkti ir leisti 2 klasės dyzelinius traukinius tarp Vilniaus ir Klaipėdos nėra prasmės. O apie turimų modernizaciją iki 2 ar 1 klasės nėra ko ir kalbėti. Latvijoje ir Estijoje nėra tokio nuotolio maršrutų, be to tik Ryga - Daugpilis jungia didmiesčius, ir nei vieno didelio miesto tarpe. O Klaipėda - Vilnius pravažiuoja pro gan didelius miestus.

                                  Comment


                                    Dabar nėra pats geriausias laikas naujiems pirkimams. Dar 5 PESOS šiemet atkeliaus. Manevriniai TEM2 baigia savo resursą. Taip, jau ir kelevinių šilumvežių trūkumas, nes TEP60 laikas suskaičiuotas, o vietoje keleivinių jau antrus metus Kaliningrado tranzitui naudojami M62 ir net 2M62, kurie tam netinkami. Manau, kad gan greitai gali būti perkami keli nauji keleviniai šilumvežiai. Tik įdomu, ar tai bus rusiški (garantuotai TEP70BS), ar vakarietiški lokomotyvai.

                                    Comment


                                      Nežinau kaip Lietuvai, bet baltarusijai vienas TEP70BS kainavo apie 2 mln. eurų. (apie 7 mln. Lt.)
                                      4 ед. пассажирских тепловозов ТЭП70БС на сумму 32 млрд. руб.
                                      http://www.rw.by/index.php/.309....0.0.0.html
                                      Vienas ER20CF Lietuvai kainavo 3,6 mln. eurų (apie 12,4 mln. Lt.)

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Gal ir pagrįsti argumentai. Bet tuomet kodėl neieškoma geresnių variantų dėl pačių lokomotyvų? Kaip suprantu TEP70 ir 70BS nėra pačios patikimiausios mašinos. Kodėl, tarkim, tuo pačiu nebuvo nupirkti keli skirtingos modifikacijos Siemens'ai, labiau pritaikyti keleiviniams traukiniams? Ar dabartiniai ER20CF yra visiškai tinkami keleivinių traukinių tampymui ir gali atlaikyti tvarkaraštį?
                                        Paskutinieji 10 šilumvežių turėjo būti keleivinės modifikacijos - ER27CU. bet LG atsisakė, nes (įkvėpkit oro) KELEIVIUS VEŽTI NUOSTOLINGA!

                                        Comment


                                          Deja, Lietuvoje ministerijai keleivinio transporto strategija mažai rūpi visus 20 metų. Rūpėtų ir būtų rimtai dirbama, tai dabar su VT Lietuvoje situacija būtų žymiai geresnė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X