Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Siandien kazkuris M62 pabande isvaziuoti is Vilniaus keleiviniu silumveziu depo pro nepilnai atidarytus vartus. Gaila neturejau fotoaparato su savimi. Panasu, kad silumvezis nukentejo nedaug, o vat vartai...
    M62k-1640.

    Comment


      Šiandieną (kovo 26 d.) pamačiau nemažai keleivinių traukinių.
      Teko matyti naktinį Ukrainos traukinį Nr 311 Charkovas_Kaliningradas. Į Kauno geležinkelio stotį jis atvažiavo 5 minutėmis anksčiau (matyt, tarp Vilniaus ir Kauno grafikas neįtemptas). O gal tą greitį lėmė dvitrauka - vedančiuoju lokomotyvu buvo M62, už jo (lyg tai vadina rezervu) - TEP70.
      Kodėl kovo 26 d. šis traukinys iš Vilniaus į Nesterovą važiavo su dviem lokomotyvais, liko neaišku. Išsyk atrodė, kad važiuos papildomas traukinys maršrutu Nr 80 Kaliningradas_Sankt.Peterburgas, bet tvarkaraštyje lyg ir nerandu jo (šiaip važiuoja nelyginėmis mėnesio dienomis)...
      Kai ilgiau negu įprasta Kaune pastovėjęs traukinys pajudėjo, dūmai rūko iš abiejų šilumvežių.
      Greitąjį keleivinį traukinį Nr 17 Vilnius_Klaipėda mačiau Žasliuose. Nustebau, kad vagonai tik keturi. Tiek pat vagonų buvo ir 18-ame Klaipėda-Vilnius. Šį traukinį pamačiau jau ties Kaišiadorimis. Šiam pravažiavus, ilgai laukti nereikėjo 147-ojo Maskva_Kaliningradas. Jis taip pat važiavo dvitrauka - priekyje TEP70, po jo - M62. Dvitraukos tikslą supratau: kovo 26 d. vakare yra traukinys Kaliningradas_Adleris, vilkikas reikalingas jam...

      Comment


        TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.

        Comment


          Remkim Latvijos įmones...
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
            TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
            Idomu kokia bus remonto kokybe...

            Comment


              Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
              TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
              Nu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo

              Comment


                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                TEP70BS-002 nuo sekmadenio jau Daugpilyje, jam bus atliktas ER-3 remontas.
                O kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?

                Comment


                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                  O kaip perduodamas silumvezis is Vilniaus i Daugpily remontui? Vaziuoja sava eiga ar su traukiniu Vilnius - Sankt.Peterburg?
                  Vieninis šilumvežis nutempia.

                  Comment


                    Dar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
                      Nu tai taip, paremsim dabar Daugpilį, o paskui tie patys daugpiliečiai turės įsikurt Vilniuj filialą (garantiniams gedimams šalint) arba pirks tas paslaugas iš VLRD (kaip jau ne kartą yra buvę). O tas blyn ASDLRRS kiek žinau sertifikato net neturi ER-3 daryt BS'ams. Man rodos niekam nepaslaptis, kokia buvo TEP60 ER-3 remonto kokybė... Bet nieko, visi uždirbs ir visi bus laimingi, tik ne LG, nes šilumvežiai remontuose po mėnesį stovės. Riedmenininkai užsiprogramuoja problemas į priekį... Matyt gerai patepta buvo
                      Pasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?

                      Savo eiga TEP70BS važiuoti negali, kadangi prieš remontą yra išmontuojami tam tikri įrenginiai (pvz.: saugos sistema KLUB-U), kuriuos remontuoja pati LG. TEP70BS remonto paslaugos buvo įsigytos atvirojo konkurso būdu ir laimėjo mažiausią kainą pasiūliusi bendrovė. Tai pirmas TEP70BS šilumvežis, kuriam bus atliekamas trečios apimties einamasis remontas. Nei viena egzistuojanti lokomotyvų remonto bendrovė dar neįsisavinusi TEP70BS ER-3 remonto
                      technologijos, todėl kaip ir daugelyje kitų sričių, ir šiame reikale LG bus "pionieriumi". Daugpiliečių lokomotyvų remonto kokybė iš tikrųjų nežavi, tačiau teks su tuo susitaikyti.
                      Paskutinis taisė specialistas; 2010.04.15, 19:58.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Pasiūlyk, kur TEP70BS remontuoti?
                        Kolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia )))

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Dar vienas ūkiškumo pavyzdys, o kas trukdo įkabinti prie Vilniaus-Peterburgo trukinio...
                          o del siuntimo su keleiviniu tai berods prie ju kabinti saltam stovyje draudziama, o vaziuoti dvitrauka bent su 002 buvo neimanoma, del Specialistu isvardintu priezacsiu.

                          Comment


                            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                            Kolomna jau tada, bet ne Daugpilis... pasakys aciu uz toki remonta depo valdzia )))
                            Žinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Žinant daugpiliečių kokybę, ne kartą buvo siūlyta OAO "Kolomenskij zavod", ukrainiečiams ir baltarusams teikti TEP70BS remonto paslaugas, tačiau dėl įvairių priežasčių jie atsisakė. Kolomna užsiima tik dyzelinių variklių ir traukos riedmenų gamyba bei užsiimti papildoma veikla visiškai nesuinteresuota.
                              nezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
                              is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)

                              Comment


                                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                nezinau kaip siemet, bet praietais metais jie vienu tarpu dirbo tik 3 dienas i savaite, manau suinteresuotumas buvo, o kad minciu tokiu LG net nebuvo tai faktas. Rusija reikia suprast, jie patys tikrai nevaziuos ir nesiulys, bet kad ir musu zmoniu ten nebuvo kad bent bandyti susitart..
                                is principo neduociau DLRR sito uzsakymo uz ju nagluma (komercine prasme)

                                Paprastus TEP70 rusai remontuoja Voroneze. O Kolomna dabar uzversta BS'u ir EP2K gamyba ir jiems, pasak rusu forumu, jau truksta gamybiniu pajegumu

                                Comment


                                  I havent seen ANY TEP series locomotives pulling passanger transit trains on line Vilnius-Nesterov-Vilnius,in the last couple of days!Also seen photo gallery from parovoz.com,there are ONLY M62K series locos in Nesterov.
                                  Can somebody explain why?
                                  However i noticed atleast once a day train VIlnius-Klaipeda pulled by TEP60
                                  I also noticed ,that only two of the TEP60s are working at this time(0927 and 0992)

                                  Sorry for scraping the forum with english!!

                                  Comment


                                    It seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.

                                    Comment


                                      Parašė 2TEP60 Rodyti pranešimą
                                      It seems TEPs arnt banned from Nesterov afterall-todays train noG148 was pulled by TEP60-0923.
                                      Not banned, but there are some problems with passenger locomotives in Vilnius. So trains to Klaipėda sometimes are pulled by TEP60s and trains to Kaliningrad - by M62Ks.

                                      Comment


                                        Vakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vakar lyg ir mačiau pradėtą remontuoti (tikiuosi, ne dalimis ardyti pradėtą) pernai degusį TEP60. Jis stovėjo depe jau ne prie sienos, ir brezento nebuvo.
                                          Tikrai neremontuos. Šiemet visi TEP60 turėtų būti nurašyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X