Geros naujienos. Tai kas gi jam iš tiesų buvo? Girdėjau kad turbina sugedus...
TEP70BS-005 pats įvažiavo į VLRD teritoriją planiniam remontui atlikti (2008 m. liepos mėn.). Ir tik VLRD "labai didelių pastangų" dėka, vietoje dvejų savaičių prastovėjo 9 mėnesius.
TEP70BS-005 pats įvažiavo į VLRD teritoriją planiniam remontui atlikti (2008 m. liepos mėn.). Ir tik VLRD "labai didelių pastangų" dėka, vietoje dvejų savaičių prastovėjo 9 mėnesius.
Atvažiavo jis į ER-2 remontą. Išardžius paaiškėjo, kad reikia atlikti pagrindinio generatoriaus kapitalinį remontą. Nuvežė į Jonavą. Ten suremontavo, pastatė į šilumvėžį, užsivedė - generatorius subyrėjo. Nusiuntė atgal, vėl suremontavo, pradėjo važiuoti.
tarp SPECIALISTO ir ALEKSIO jau jau atsispindi ta didi LG darbo dvasia
Štai čia norėčiau paprieštarauti:
VLRD - tai Uždaroji Akcinė Bendrovė "Vilniaus lokomotyvų remonto depas", kuri dėl išskirtinių paslaugų teikimo (vienintelė lietuvoje atliekanti didelės apimties lok. remontus) nejaučia konkurencijos ir gali visaip išsidirbinėti.
as drisciau papriestarauti. Tikrai girdejau ne is vieno jog subyrejo turbina. tai kuo tiket? ) nu nesvarbu
esme kad vaziuoja )
Esmė tame, kad galėjo išvažiuoti po dvejų savaičių, o ne po 9 mėnesių.
Jeigu tinkamai būtų atlikta techninė priežiūra, testavimai ir remonto darbai, tikrai nebūtų sudaužyti turbokompresoriaus išmetimo trakto rotoriaus sparneliai. O juos sudaužė profesionalių VLRD "specialistų" eilinio remonto metu išmetimo trakte palikti varžtai ar dar kažkas.
Esmė tame, kad galėjo išvažiuoti po dvejų savaičių, o ne po 9 mėnesių.
Jeigu tinkamai būtų atlikta techninė priežiūra, testavimai ir remonto darbai, tikrai nebūtų sudaužyti turbokompresoriaus išmetimo trakto rotoriaus sparneliai. O juos sudaužė profesionalių VLRD "specialistų" eilinio remonto metu išmetimo trakte palikti varžtai ar dar kažkas.
O kur garantija, kad ir dabar darbai atlikti kokybiškai?
taip ir turi but. paziurekit amerikonu kokie griozdai vazineja......... db mada uzejo vos ne lektuvus gaminti. Traukinys turi but traukinis, lektuvas i lektuva panasus. tep 70bs geras pasirinkimas. dziaugiuos kad nepripirko nesamoniu. (pvz kaip automatrises). kazkokie autobusiukai vazinejantys,o ne traukiniai. aisku cia tik mano nuomone
Dabartinėms sąlygoms automotrisės yra tiesiog dovana. Verkiant tokią reikia leisti į maršrutą Šiauliai-Rokiškis, kur D1 sutrumpintas iki dviejų vagonų važinėja pustuštis... RA2 galbūt nelabai patikimi, bet kuro sąnaudos tikrai mažesnės nei senųjų. Modernizuoti DR1A su vienu varikliu - taip pat geras sprendimas. Tik jų kažkodėl neleidžia į Radviliškio depą. Pastarojo valdose, kiek pastebėjau, mažiausia keleivių dyzeliniais traukiniais paklausa.
/\ Panašu kad latviai labiau nei lietuviai savo traukinius bando dažyti nacionalinės vėliavos motyvais. Vos pažvelgus nekilo abejonių, kad tai latvių traukinys.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment