Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
    Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
    RBii tikiuos nebus paleisti vagonai su stovimom vietom, todėl tolimojo susisiekimo sąstatų vagonai bus maždaug vienodi, maždaug po vienodai sėdimų (santykinia trumpiems atstumams) ir miegamojo kupe tipo vagonų. Ar yra tokių vagonų pasiūla? Tikrai taip, ir žymiai didesnė nei rusiškos vėžės.
    Lieka traukos klausimas. Kadangi LTG dirba ir Lenkijoje, jiems nebūtų bėda rezervuoti šiam maršrutui tiek elektrinius, tiek dyzelinius lokomotyvus. Kadangi linija Kaunas - Bialystokas yra ... lėta, jai aptarnauti galima skirti santykinai lėtus dyzelinius lokomotyvus, kurie vėliau gali būti panaudoti kroviniams vežti, vietoje "reklamuojamų" M62M.

    Comment


      Naujienos iš Lenkijos (versta)

      Kryptis į Lietuvą

      Į Lietuvą per Lenkijos-Lietuvos sienos kirtimo punktą „PKP Intercity“ paleis du naujus traukinius.

      Vienas iš jų užtikrins tiesioginį susisiekimą iš Varšuvos į Vilnių, iš Varšuvos išvykstant po pietų, o iš Vilniaus grįžtant ryte.

      Šis modelis bus analogiškas šiuo metu eksploatuojamam - traukinys iš Lenkijos baigsis Mockavoje, kur keleiviai persės į „Lietuvos geležinkelių“ traukinį, eksploatuojamą 1520 mm vėžės pločio riedmenimis", - nurodė Marekas Rudzianiecas.

      https://kolejowyportal.pl/ambitne-pl...pkp-intercity/

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
        Tai tipo į Lenkiją kasdien važiuos 3 traukiniai?

        Comment


          Na sunku pasakyt tik su tiek informacijos. Ta dalis su išvtkimu / atvykimu gali būt suprantama, kaip Varšuva-Vilnius ir Vilniu-Varšuva atskiri traukiniai, nes neužsimena apie antrajo laikus Arba šitas maršrutas bus pirmasis iš naujųjų 2, o kitas tai papildomas į Krokuvą...? bet kokiu atveju, džiugu kad nebebus tik 1 reisas per dieną

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Tai tipo į Lenkiją kasdien važiuos 3 traukiniai?
            Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.

            Comment


              Pagal pateiktą informaciją panašu, kad būtent šį traukinį, kuris buvo aptartas ir kitoje temoje, pratęs iki Mockavos
              PODLASIAK | IC 1808
              Stacja początkowa:
              Suwałki (Odjazd: 07:07)
              Dni kursowania pociągu:Codziennie
              Stacja końcowa:
              Szczecin Główny (Przyjazd: 16:41)
              Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04
              PODLASIAK | IC 8108
              Stacja początkowa:
              Szczecin Główny (Odjazd: 11:17)
              Dni kursowania pociągu:Codziennie
              Stacja końcowa:
              Suwałki (Przyjazd: 20:53)
              Dodatkowe informacje:Kursuje od 2025-04-03 do 2025-05-04

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Panašu, kad du. Planuojama nauja pora pirmyn-atgal.
                Progresas

                Comment


                  Podlasiak'as prieš pora metų dar kursavo iki Świnoujście, praeitais metais patrumpintas iki Szczecin'o. Manau vėl pastumdžius grafikus realistiška, kad būtent šitą pratęs.

                  Comment


                    Idėja gera, klausimas dėl išpildymo, o tiksliau dėl logistikos į/iš stoties. Reik tikėtis kad LTG susitars su VVT dėl šito. Išlaikant tą patį traukinių laiką, Vilniuje traukinys tikėtina bus po 23val (neatsižvelgiant į laiko sukiojimus). Dabar situacija tokia, kad pvz paskutinis traukinys iš Kauno į Vilnių atvažiuoja 23:25. Paskutinis 16 troleibusas iš stoties išvaro 23:15, paskutinis 2G 23:23. Realiai, juo atvažiuojant tu nebeturi galimybių nusigaut į Pašilaičius, Savanorių pr, Lazdynus, Panerius... Tas pats ir su atvykimu į stotį. Netgi dabar, į pirmą traukinį pvz į Turmantą, kuris išvažiuoja iš Vilniaus 05:30, ar į traukinį į Kauną (05:14) nėra galimybių atvykt be Bolto pagalbos, nes pirmieji troleibusai/autobusai iš prieš tai minėtų rajonų išvažiuoja +/-5val ryto.
                    Paskutinis taisė Konstantin; 2025.04.04, 11:11.

                    Comment


                      Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.

                      Click image for larger version  Name:	20250404141502lt.jpg Views:	1 Size:	41,1 kB ID:	2193162

                      Comment


                        Tai pala, jei translate neapgauna, bus Ščečinas/Zeliona Gura - Vilnius IR atskiras traukinys Suvalkai-Mockava-Vilnius?

                        Comment


                          Nu jo, panašu, kad taip. Daugiau naujienų į kitas šalis iš Lenkijos:
                          https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...h--122776.html

                          Comment


                            Nelabai aiškiai parašyta dėl Suvalku - Mockavos - Vilniaus. Labai keista būtų jei PKP Intercity važinėtų tik tokį gabaliuką kaip Suvalkai - Mockava. Galėtų egzistuoti tarkim POLREGIO ar kt. vežėjo Suvalkai - Kaunas, bet PKP IC su 40 km ilgio maršrutu....
                            Ščečinas/Zeliona Gora - Mockava, tai tiesiog pratęstas Podlasiak traukinys, nes ir dabar jis taip atsišakoja į dvi kryptis.

                            Comment


                              Spėju važiuos koks nors Regio (pvz SA133 kaip kadaise važiavęs į Kauną), atvykęs į Suvalkus iš kokios Balstogės, ir kad tiesiog nestovėti, padarys reisą iki Mockavos. Mockavoje pasitiks pratęstas Kaunas - Marijampole. Ir iki Vilniaus nuvažiuosi su persėdimais, bet su tuo pačiu bilietu.

                              Comment


                                Aišku, būtų smagiau, jei persėdimas vyktų kokioje Marijampolėje, arba, geriausia, Kaune..

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.

                                  Click image for larger version Name:	20250404141502lt.jpg Views:	1 Size:	41,1 kB ID:	2193162
                                  Idealus variantas tai ale Rail Baltica. Traukinys Zielona Gora/Szczecin - Vilnius suderintas su Vilnius - Ryga - Tallinn/Narva. Kaip variantas ir derinimas su būsimu Vilnius - Daugpilis.

                                  Comment


                                    Aišku šaunu, kad atsiras jungtys su vakarų Lenkija ir pačia Europa, bet panagrinėjus esamą Podlasiak traukinį... Jei bus tiesiog paprastas pratęsimas iki Mockavos, tai 12h kelionė gundytų tik entuziastus. Kodėl nepadarius jo naktiniu traukiniu, tikrai daugiau prasmės turėtų. O kitas minėtas mistinis Suvalkai-Vilnius geriau būt ekspresas Varšuva-Balstogė-Suvalkai-Mockava-Kaunas-Vilnius

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Oficiali info iš PKP Intercity. Nuo gruodžio traukinys iš LT link vakarų Lenkijos, kuris skils į dvi kryptis - viena į Szczecin, kita į Zielona Góra. Turint omeny, kad tai bus rytinis reisas panašu, kad pagaliau atsiras neblogos susiekimo galimybės su Vokietija - Berlynas, Dresdenas, toliau Praha ir t.t.
                                      Koks maniakas gali važiuoti bilekiek valandų sedėdamas nepatogiai. Jei važiuotų koks naktinis su gulėjimo galimybe tai suprasčiau.
                                      Paprasčiau pagauti pigesnius bilietus iki Vokietijos lėktuvu per 2val ir išvengti dardėjimo visą parą.
                                      Aišku kiekvienam savo fetišas.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Tai ir naktiniai tampa įmanomi su stop-overiu Varšuvoje. Podlasiak'o tvarkaraštis į vakarus turės pasislinkti per ~2-3h vėliau, kad accommodate'inti LT jungtį. Tai reiškia atvykimas Varšuvoje bus vėlesnis ~14h dienos. Su kelių valandų sustojimu galima vakare toliau lipti į naktinį traukinį į Vieną/Zalcburgą/Miuncheną, Bratislavą/Budapeštą, naujai announcint'ą naktinį į Berlyną, Zakopane, Swinoujscie.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Koks maniakas gali važiuoti bilekiek valandų sedėdamas nepatogiai. Jei važiuotų koks naktinis su gulėjimo galimybe tai suprasčiau.
                                          Paprasčiau pagauti pigesnius bilietus iki Vokietijos lėktuvu per 2val ir išvengti dardėjimo visą parą.
                                          Aišku kiekvienam savo fetišas.
                                          Mesje neturėtų visiems primetinėti savo nuomonės apie dalykus, kurių mesje dar ir nesupranta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X