Kokie dar konkursai? Krovinių vežimas visoje ES 1435 mm vėže visiškai liberalizuotas - veža kas tik nori, kas atitinka minimalius reikalavimus (turi licenciją ir kitus reikiamus dokumentus toje šalyje, kurioje ketina vežti). Tam nereikia jokio konkurso. Su keleivių vežimu yra kitaip - jis dotuojamas, todėl arba konkursas, arba tiesioginė sutartis su vežėju (čia, žinoma, eina kalba tik apie valstybinius geležinkelius) be konkurso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO matyti "kodėl ne", tai šiaip reiktų. Gera vieta pradėti matyti būtų kad ir visas ligšiolinis RB projekto track recordas Lietuvoje, kur absoliučiai visos iki vienos projekto dalys belenkaip vėlavo ir šiuo metu vėlavimai tik didėja. Negana to, net nepateikiami paaiškinimai, kodėl taip yra, nors viskas lyg ir savo vietose ir projektas turėtų judėti pilnbu greičiu be jokių trukdžių. Geras pavyzdys - Jonavos tiltas, kuriam dar net polių turbūt nebaigė kalti, nors šiuo metu tiltas jau turėjo būti praktiškai baigtas. Vis dar nematai, kodėl iki 2030 Kaunas-Lenkija neturi absoliučiai jokių šansų būti užbaigtas?
Parašė John Rodyti pranešimąIr čia net nekalbant apie riedmenų pirkimą, dėl kurio vis dar spengianti tyla
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie dar konkursai? Krovinių vežimas visoje ES 1435 mm vėže visiškai liberalizuotas - veža kas tik nori, kas atitinka minimalius reikalavimus (turi licenciją ir kitus reikiamus dokumentus toje šalyje, kurioje ketina vežti). Tam nereikia jokio konkurso. Su keleivių vežimu yra kitaip - jis dotuojamas, todėl arba konkursas, arba tiesioginė sutartis su vežėju (čia, žinoma, eina kalba tik apie valstybinius geležinkelius) be konkurso.
- 1 patinka
Comment
-
Aš dėl to rašiau apie 1435 mm, kad šioje vėžėje yra reali konkurencija ir dirba visų šalių (neišskiriu valstybiniai, ar privatūs) vežėjai. Su kitomis vežėmis taip nėra. Toks DB dirba visoje Europoje. Taip kad galės vežti ir Lietuvoje. Berods jis (DB Cargo Polska) netgi turi licenciją Lietuvoje veikti (negarantuoju, bet lygtai vienu metu važinėjo iki Mockavos). Keleivių vežimas yra kas kita. Privatininkams tai visiškai neįdomu, jei tik valstybė neskelbia konkurso ir nemoka už keleivių kilometrus. Čia subsidijos nepadeda. Turi būti 100 proc. finansavimas iš valstybės ar vietinės valdžios. Tada privatininkai dirba. Turistiniai, istoriniai ir pan. traukiniai ne į temą. Apie juos kita kalba. Nors kai kuriuose segmentuose yra ir visiškai laisvos iniciatyvos ir veiklos - tas pats FlixTrain. Kadangi RB iš karto yra ir bus nuostoliga, keleivių pervežimams reikės ne subsidijų, o konkurso ir garantuoto finansavimo. Kaip tai bus daroma, neaišku. Faktas vienas, kad viso trys šalys - Lietuva, Latvija ir Estija (o gal ir Lenkija) turės susitarti, kokį modelį pasirinkti - bendros kompanijos-vežėjo steigimas ar bendras tarptautinio konkurso skelbimas vežėjui parinkti.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.05, 08:00.
Comment
-
Nežinau į kurią temą geriau dėt... Latvio kelionė iš Rygos į Lenkiją. Matosi kad trūksta dar vieno reiso, suderinto traukiniu į Mockavą. Jei būtu, gal ir atsirastu kad ir minimali paklausa iš Rygos.
Paskutinis taisė Konstantin; 2024.10.13, 11:07.
- 2 patinka
Comment
-
2025-01-16 susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis Varšuvoje susitiko su Lenkijos infrastruktūros ministru Dariuszu Klimczaku aptarti galimybes dar labiau stiprinti dvišalį bendradarbiavimą transporto ir logistikos sektoriuje. Tuo pačiu buvo aptarta ir galimybė nuo 2028 m. paleisti keleivinį traukinį maršrutu Kaunas–Varšuva be persėdimo.
Įdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...Paskutinis taisė TomasK; 2025.01.17, 14:57.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimą2025-01-16 susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis Varšuvoje susitiko su Lenkijos infrastruktūros ministru Dariuszu Klimczaku aptarti galimybes dar labiau stiprinti dvišalį bendradarbiavimą transporto ir logistikos sektoriuje. Tuo pačiu buvo aptarta ir galimybė nuo 2028 m. paleisti keleivinį traukinį maršrutu Kaunas–Varšuva be persėdimo.
Įdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...
- 1 patinka
Comment
-
Pažiūriu Trainviking, visai įdomu stebėti jo keliones traukiniais. Tik, šiaip, jis gana neblogai parodo, kas būna, kai žmogus keliauja ir nepasidaro basic namų darbų apie šalis, į kurias atvažiuoja ir po to bando kažką apie jas pasakoti. Nuo klaidingo šalies pavadinimo tarimo (Lituthania) iki krūvos neteisingų teiginių ir prielaidų apie tai, ką mato pakeliui. Not a biggie, nes žmogus tikrai stengiasi ir turi entuziasmo, bet aš jo vietoj truputį daugiau pasigūglinčiau prieš šnekėdamas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą@LTG, kur rytinis traukinys bent iki Bialystok?
Dabar jokių šansų tą pačią parą nuvažiuoti iki Berlyno.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nėra prie ko priderinti iš Lenkijos pusės. Rytinis iš Suvalkų išvažiuoja berods ~7 val., tai neišeina iš Vilniaus tokiam laikui atvažiuot.
Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iš Bialystok reiktų išvažiuoti tarp 9 ir 10, kad suspėti į EC 44. Paskui lieka EC 40 17:00.
Įvertinus laiko skirtumą, gal visai įmanoma paleisti pirmąjį LTG IC su ETA Bialystok bent jau 09:30?Jau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąJau buvo gausybė komentarų dėl netinkamo (pernelyg ankstyvo) išvykimo Rygos traukiniui, kai pradžioje jis iš Vilniaus išvažiuodavo 6:30. O čia...
Aš gal net matyčiau kitaip, pvz Kaunas - Bialystok, išvykstantis kiek po vidurnakčio ir atvažiuojantis apie 06:00. Lieka pakankamai laiko persėdimui, uždengiam retai reikalingą naktinį laiką į Marijampolę. Vilnius/Ryga/Tallllinnnnnassss atvažiuoja jungiamaisiais, persėdimas Kaišiadoryse. Atgal važiuoja kiek vėliau Hancia/EC143, t.y. 11:00 ir ETA Kaunas 17:00. Jis net galėtų pasiekti Varšuvą ir liktų siek tiek laiko ekipiruotei.
Kitas jo reisas galėtų būti vakarine koja iš Bialystok, surenkantis vakarinį PKP srautą. Kadangi Gdanskas ir Varšuva atvyksta kiek po 23:00, tad išvykimas irgi galėtų būti kiek po 00:00, ETA Kaunas 06:00, ETA Vilnius 07:00. Nejudinant Vilnius - Ryga, kaip tik gaunas persėdimas Kaišiadoryse.
Skaičiuojant reisą į priekį, jis turėtų atvykti prieš Hancia/EC143, t.y. apie 17:00 Bialystoke, tad apie 12:00 iš Vilniaus ir apie 13:00 iš Kauno. Planas chuliganas - apie 19:00 jis atvyksta į Warszawa Wileńska ir ją palieka apie 22:00.
Tad bandau sudėlioti laikus:
Vilnius 22:30 [traukinio keitimas] 23:50 - Kaunas 00:05 - Marijampolė 01:05 - Suwalki 03:30 - Bialystock 05:30 - Warszawa Wileńska 07:30 ;
Warszawa Wileńska 11:00 - Bialystock 13:00 - Suwalki 14:30 - Marijampolė 17:00 - Kaunas 18:00
Vilnius 11:30 [traukinio keitimas] 12:45 - Kaunas 13:00 - Marijampolė 14:00 - Suwalki 15:00 - Bialystock 17:00 - Warszawa Wileńska 19:00 ;
Warszawa Wileńska 22:00 - Bialystock 00:05 - Suwalki 02:30 - Marijampolė 04:45 - Kaunas 05:45 [traukinio keitimas] 06:00 - { Kaišiadorys 06:15 (Vilnius- Ryga @ 07:44) -} Vilnius 06:50. Čia reiktų kažkaip sutilpti iki Vilnius-Ryga - 15 min; kitas variantas atskiras - Kaunas - Jonava, suderintas su Vilnius - Ryga.
Lenkai gal net ir sutiktų, ypač jei bilietų kainos būtų lietuviškos. Liktų antra didelė problema - mašinistų darbo laikas.
- 3 patinka
Comment
-
Gal toks naktinis ir būtų įmanomas, jeigu paderinus atvykimo į Varšuvą laikus. Dabar ankstyviausias is Balstogės išvažiuoja 5.15 ir Varšuvos centrinėje būna 7.05. į tokį laiką turėtu būti orientuojamasi, nes tai veikiausiai tiems, kuriems 8 val. reikia būti darbe kažkur Varšuvoje. Atvykimas po 7.30 gali būti pernelyg vėlyvas.
Tačiau visų tokių idėjų įgyvendinimas priklauso nuo PKP galimybių, nes neturime mes nei traukos, nei miegamųjų (bei kitokių) 1435 vėžės vagonų. Greičiausiai ir PKP laisvų riedmenų neturi, nes kiek teko girdėti su tuom yra šioks toks deficitas.
Pirkti, tai dyzelinės traukos naujų LTG nepirks, o ruožas neelektrifikuotas. Bet kokiu atveju perkant kažką naujo būtų žiūrima į poreikius po RB įgyvendinimo.
Nors toks maršrutas nuvykimui į Varšuvą atrodo pakankamai patraukliai. Dėl keliavimo toliau, pvz į Praha ar pan., turiu kitokia nuomonė. Pats dėliojausi dabar kovo mėn. pasidaryti tokia išvyka iki Prahos važiuojant nuo Balstogės traukiniu, bet kadangi reikėtų nuo pat ankstyvo ryto iki gana vėlaus vakaro praleisti kelyje - nepasirodė racionalu ir teko nusisukti nuo tokio plano. Geriau nuskristi.
- 2 patinka
Comment
Comment