Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal pateiktą informaciją panašu, kad būtent šį traukinį, kuris buvo aptartas ir kitoje temoje, pratęs iki Mockavos
    Laike beveik nieko nekainuotu jį užbaigti Kaune. Ir ekipiravimo galimybės visai kitokios nei Suwalki ar Mockavoje.

    Comment


      Bėda tik tai, kad gelžkelis iki Kauno be signalizacijos

      Comment


        Dar buvo kažkada lygtais minėta, kad Kaune nelabai yra infrastruktūros PKP vagonų užpildymui vandeniu ir pašildymui žiemos metu jeigu jiems reikėtų nakvoti.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Laike beveik nieko nekainuotu jį užbaigti Kaune. Ir ekipiravimo galimybės visai kitokios nei Suwalki ar Mockavoje.
          Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.

          Comment


            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
            Bėda tik tai, kad gelžkelis iki Kauno be signalizacijos
            Net ir tokiam atvejui yra eismo organizavimo instrukcija

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Iš mūsų perspektyvos tai taip. Tačiau yra ir kitų nematomų dalykų: aptarnavimas, ekipažo darbo laikai, ekipažo nakvynę ar grįžimas namo ir kt. Kažin ar planuojama palikti traukinį nakvoti Mockavoje. Nuo Mockavos išleidus keleivius grįžti iki Suvalkų visai netoli ir čia jau sava stotis, o ne stotis kitoje šalyje.
              Yra dar variantas - prikabinami vagonai. Ekipažas pasikeičia pvz Bialystoke, gal net ir iš karto ir trauka. O važinėti į Mockavą irgi kainuoja, tą patį darbo laiką.

              Comment


                Parašė Elis Rodyti pranešimą
                Dar buvo kažkada lygtais minėta, kad Kaune nelabai yra infrastruktūros PKP vagonų užpildymui vandeniu ir pašildymui žiemos metu jeigu jiems reikėtų nakvoti.
                Khe, khe.
                Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                  Khe, khe.
                  Darom problemą, nes nebesugebam greta kelio pastatyti elektros skydų ir nutiesti vandentiekio?
                  Čia jau reikėtų LTG klausti, kodėl tokios problemos kyla

                  Comment


                    Pagal pateiktą informaciją suprantu, kad Podliasak traukinio naktinės atstovos vieta nesikeičia ir lieka Suwalkai. Tiesiog iš Varšuvos ir kitur grįžtantis vakare traukinys tęs kelionę iki Mockavos, ten susitiks su iš Vilniaus atvykusia Pesa ir grįš į Suwalkus nakvoti. Ryte analogiškai. Iš Suwalku nuvyksta į Mockavą, pasiima Kauno/Vilniaus keleivius ir keliauja atgal į Suwalkus, Varšuvą, etc.

                    Vat ir gaunasi ne tik iki Vilniaus "pratęstas" Podlasak, bet ir nauja Vilnius-Suwalkai-Vilnius jungtis. Deja, jai prognozuočiau minimalius keleivių srautus. Iš esmės ji naudinga tik tiems keliems, Lietuvos universitetuose besimokantiems studentams iš Punsko ir vienam kitam Suwalkų gyventojui, kurį suviliotų Lietuvos turizmo agentūrų reklama pasidaryti savaitgalio kelionę į Lietuvą.

                    Comment


                      Jeigu traukinys nakvoja Suvalkuose ir tai išties yra laikoma tuo trečiuoju "maršrutu" Suvalkai - Mockava - Vilnius (kas realiai yra rytinis to paties Podlasiak'o nuvažiavimas iš Suvalkų iki Mockavos ir vakarinis grįžimas į Suvalkus) bus labai anksti ir labai vėlai. Gal LTG Link planuoja kažkaip suderinti jį taip, kad Kaišiadoryse ryte ir vakare būtų įmanomas persėdimas į Rygos/Talino traukinį. Kas iš esmės leistų pasiekti Lenkiją iš Latvijos/Estijos per vieną dieną.
                      Paskutinis taisė felar; 2025.04.05, 18:13.

                      Comment


                        Kad latviui ar estui vykstančiam Varšuvos link vakarinis atsiradimas Suwalkuose neduoda jokių pliusų.

                        Taip vietoj Vilniaus ar Kauno galima nakvoti Suwalkuose, bet ar šiuo atveju Suwalkai turi kokių pliusų? Sightseengo ar vakarinio gyvenimo atžvilgiu - tikrai ne. Pasiekiamumo link Varšuvos atžvilgiu? Kad per Suwalkus važiuoja lygiai tie patys PKP Intercity traukiniai, kurie jau bus pratęsti į Lietuvą, ir nė vieno daugiau. Tiesa dar yra regioniniai į Bialostoką, bet ar jis tikrai gali būti rimta turizmo kryptis latviams ir estams?

                        Taip kad tikrai nemanau, kad būtų verta stengtis derinti traukinius.

                        Comment


                          From Warsaw to Vilnius in 4 hours? Polish-Lithuanian railway plans are gaining momentum
                          https://kurierwilenski.lt/2025/04/11...raja-rozmachu/

                          The Bydgoszcz manufacturer (PESA) not only declares its technological readiness to fulfill orders for trains reaching speeds of 250 km/h, but is also already conducting specific talks with Lithuanian partners. With Rail Baltica in mind, visualizations of vehicles in LTG Link colors have been prepared.
                          Click image for larger version

Name:	WYDA-kolej-2025-04-10.jpg
Views:	694
Size:	132,8 kB
ID:	2195154

                          Comment


                            Iš FB

                            Naujos informacijos, dėl trečio traukinio. Vilnius - Mockava - Suwałki. Bus tai traukinys PKP EC ,,JAĆWING"

                            Traukinys išvažiuos iš Suwałki 06.56 PL laiku

                            Traukinys grįž į Suwałki 21.03 PL laiku

                            Šiuo metru traukinys Vilnius - Mockava važiuoja 3h 41 min

                            Skaičiuojant tokia pačia kelionės trukmė naujame traukinyje, gali atrodyti taip:

                            Suwałki 06.56 - 11.37 Vilnius

                            Vilnius 18.22 - 21.03 Suwałki

                            Įdomu kodėl naujas traukinys ne bus prailgintas iki Białystok miesto...
                            https://l.facebook.com/l.php?u=https...QB_XbYCe7r&s=1

                            Nuoroda į staripsnį: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...a--122980.html

                            Comment


                              Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
                                Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Klausimas kaip atrodys Kaunas - Mockava. Kad LTG leistų nuo Vilniaus - netikiu, trauka skiriasi.
                                  Jau gi praeitame puslapyje išdiskutavome, kad šis naujas traukinys bus PKP reisas iš/į depo Suvalkuose į Mockavą, kuris atgal važiuos jau kaip Podlasiak traukinys. Mockavoje bus persėdimas į dyzelinį Vilnius-Mockava.

                                  Įdomiausia kaip bus su LTG Link traukiniu iš Vilniaus į Mockavą. Nes jeigu tas PKP bus kažkur 7.15 Mockavoje (PL laiku), tai atgal turėtų pajudėti 7.30, kas LT laiku bus 8.30. Vadinasi iš Vilniaus turėtų išvažiuoti apie 6 ryto. Toks sudėtingas laikas pradėti kelionę

                                  P.s. pakoregavau, nes kažkaip suklaidino tas parašytas laikas tarp VLN ir Mockavos. Virš 3 val. ten gaunasi nebent įtraukiant laiko skirtumą tarp LT ir PL, nes traukinys važiuoja 2 val 17 min.
                                  Paskutinis taisė sleader; 2025.04.24, 19:21.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Kokia dar trauka? Greičiausiai leis dyzelį Vilnius-Mockava.
                                    Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Tik įdomu kokį. Nemanau, kad Vilnius - Suvalkai sulauks labai didelio susidomėjimo, todėl yra šansų atsirasti tame maršrute Pesa 620M arba Pesa 630M.
                                      Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Vilnius-Suvalkai vakarinis LTG traukinys turės paimti nuo Mockavos ir parvežti į Vilnių keleivius atvykusius traukiniu iš Szczecino. Kas realiai tikriausiai bus populiaresnis už dabartinį jungtinį į Krokuvą dėl geresnio laiko. Tai traukinys turėtų būti 730M
                                        Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.

                                        Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Vietuje to, kad šie keli vagonai nakvotų Kaune, užimamas sąstatas, kurio tuo metu nėra. Ryga dar kelyje, Klaipėda dar kelyje. Nebent Ignalinos kryptis jau atsilaisvino, nes siųsti dyzelį iš Kauno zonos - idėja šiaip sau. Dar vienas jungiamasis į Kaunas - Vilnius? Gal ir variantas, jei niekas pakeliui ant bėgių nesipainioja.

                                          Bet, jei getai supratau straipsnį, Suvalkai - Mockava yra vietinis maršrutas, jungiantis dvi savivaldybes ir lenkai jį finansuoja iš vietinio biudžeto. Jei važiuotų iki Kauno, tektų finansuoti iš centrinio biudžeto.
                                          Ką reiškia užimamas sąstatas? Bus gi naujas maršrutas Vilnius-Varšuva-Ščečinas (kas realiai bus pagrindinis Lietuvą ir Lenkiją jungiantis maršrutas). Kaip juo važiuos keleiviai, jeigu nebus traukinio iš Vilniaus?
                                          Vienas sąstatas atveža Vilnius - Ščečinas keleivius ir parveža Suvalkai - Vilnius keleivius, kai vakare atveža Vilnius-Suvalkai keleivius ir parveža Ščečinas-Vilnius keleivius. Nelabai suprantu kaip tai galėtų veikti, jei kažkas važiuotų iki Kauno ar dar kitaip.

                                          Tas trečias maršrutas tarp Suvalkų-Mockavos iš esmės tik tam ir reikalingas, kad pritraukti bent kokius potencialius keleivius LTG sąstatui ryte grįžtančiam iš Mockavos ir vakare judančiam į Mockavą, nes jei nebūtų pratęsimo tolyn į Lenkiją, tai tikrai niekas į/iš Mockavos tokiu metu nevažiuotų. Ir bet kokiu atveju naujam maršrutui vis vien reikės papildomo traukinio/sąstato, kuris šiuos du reisus link Mockavos turėtų padaryti.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2025.04.25, 10:18.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X