Kokie dar konkursai? Krovinių vežimas visoje ES 1435 mm vėže visiškai liberalizuotas - veža kas tik nori, kas atitinka minimalius reikalavimus (turi licenciją ir kitus reikiamus dokumentus toje šalyje, kurioje ketina vežti). Tam nereikia jokio konkurso. Su keleivių vežimu yra kitaip - jis dotuojamas, todėl arba konkursas, arba tiesioginė sutartis su vežėju (čia, žinoma, eina kalba tik apie valstybinius geležinkelius) be konkurso.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO matyti "kodėl ne", tai šiaip reiktų. Gera vieta pradėti matyti būtų kad ir visas ligšiolinis RB projekto track recordas Lietuvoje, kur absoliučiai visos iki vienos projekto dalys belenkaip vėlavo ir šiuo metu vėlavimai tik didėja. Negana to, net nepateikiami paaiškinimai, kodėl taip yra, nors viskas lyg ir savo vietose ir projektas turėtų judėti pilnbu greičiu be jokių trukdžių. Geras pavyzdys - Jonavos tiltas, kuriam dar net polių turbūt nebaigė kalti, nors šiuo metu tiltas jau turėjo būti praktiškai baigtas. Vis dar nematai, kodėl iki 2030 Kaunas-Lenkija neturi absoliučiai jokių šansų būti užbaigtas?
Parašė John Rodyti pranešimąIr čia net nekalbant apie riedmenų pirkimą, dėl kurio vis dar spengianti tyla
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokie dar konkursai? Krovinių vežimas visoje ES 1435 mm vėže visiškai liberalizuotas - veža kas tik nori, kas atitinka minimalius reikalavimus (turi licenciją ir kitus reikiamus dokumentus toje šalyje, kurioje ketina vežti). Tam nereikia jokio konkurso. Su keleivių vežimu yra kitaip - jis dotuojamas, todėl arba konkursas, arba tiesioginė sutartis su vežėju (čia, žinoma, eina kalba tik apie valstybinius geležinkelius) be konkurso.
- 1 patinka
Comment
-
Aš dėl to rašiau apie 1435 mm, kad šioje vėžėje yra reali konkurencija ir dirba visų šalių (neišskiriu valstybiniai, ar privatūs) vežėjai. Su kitomis vežėmis taip nėra. Toks DB dirba visoje Europoje. Taip kad galės vežti ir Lietuvoje. Berods jis (DB Cargo Polska) netgi turi licenciją Lietuvoje veikti (negarantuoju, bet lygtai vienu metu važinėjo iki Mockavos). Keleivių vežimas yra kas kita. Privatininkams tai visiškai neįdomu, jei tik valstybė neskelbia konkurso ir nemoka už keleivių kilometrus. Čia subsidijos nepadeda. Turi būti 100 proc. finansavimas iš valstybės ar vietinės valdžios. Tada privatininkai dirba. Turistiniai, istoriniai ir pan. traukiniai ne į temą. Apie juos kita kalba. Nors kai kuriuose segmentuose yra ir visiškai laisvos iniciatyvos ir veiklos - tas pats FlixTrain. Kadangi RB iš karto yra ir bus nuostoliga, keleivių pervežimams reikės ne subsidijų, o konkurso ir garantuoto finansavimo. Kaip tai bus daroma, neaišku. Faktas vienas, kad viso trys šalys - Lietuva, Latvija ir Estija (o gal ir Lenkija) turės susitarti, kokį modelį pasirinkti - bendros kompanijos-vežėjo steigimas ar bendras tarptautinio konkurso skelbimas vežėjui parinkti.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.05, 09:00.
Comment
-
Nežinau į kurią temą geriau dėt... Latvio kelionė iš Rygos į Lenkiją. Matosi kad trūksta dar vieno reiso, suderinto traukiniu į Mockavą. Jei būtu, gal ir atsirastu kad ir minimali paklausa iš Rygos.
Paskutinis taisė Konstantin; 2024.10.13, 12:07.
- 2 patinka
Comment
-
2025-01-16 susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis Varšuvoje susitiko su Lenkijos infrastruktūros ministru Dariuszu Klimczaku aptarti galimybes dar labiau stiprinti dvišalį bendradarbiavimą transporto ir logistikos sektoriuje. Tuo pačiu buvo aptarta ir galimybė nuo 2028 m. paleisti keleivinį traukinį maršrutu Kaunas–Varšuva be persėdimo.
Įdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...Paskutinis taisė TomasK; 2025.01.17, 15:57.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl tik nuo 2028?... Remiantis 2022 m. pranešimu, ruože Kaunas– LT/PL siena automatinė signalizacija turėtų būti įdiegta iki 2026. Klausimas, ar tokie darbai vis tik yra vykdomi šiuo metu...
- 4 patinka
Comment
Comment