Tai galutinis terminas, kai pilnai užbaigiami visi numatyti darbai. Bet eismas gali vykti, tik greitis bus apribotas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai galutinis terminas, kai pilnai užbaigiami visi numatyti darbai. Bet eismas gali vykti, tik greitis bus apribotas.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimątaip pat, kaip amzinai apribotas Sestokai - Mockava, pagreitejes net iki 60 km/h ))) ?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO kas trukdė ištiesint?
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąIštiesinus kreives žemės būtų likę daugiau, kurią būtų galima atiduot kaip kompensaciją
kas dabar bus nuo Marijampolės iki sienos net spėliot nereikia, dyzeliukas dabar maksimaliai ir tik vietom išspaudžia 60 km/h, tad jei turėsim 70 km/h (o ir tai dar didžiulis klaustukas) - bus RAIL BALTICA "pasiekimas"..
Užtat ES skirti pinigai įsisavinti, paskirstyti įmonėlėms, kurios pavaldžios LG ir visiems gerai - visi laimingi. Štai tokia LG politika...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąIštiesinus kreives žemės būtų likę daugiau, kurią būtų galima atiduot kaip kompensaciją
1. Už visus notarus, kadastrus, registrus, geodezijas mokėtų LG;
2. Jonas, su kurio mainomasi žemėmis, paprašytų šiek tiek primokėti, nes "nauja žeme bus už 200m nuo dabartinės, man bus nepatogu ir pan."
3. Naujam šeimininkui reikės atiduoti pilnai rekultivuotą teritoriją (be jokių užterštumų, pylimų ir t.t.)
4. Naujas pylimas būtų daromas nuo nulio, o tai kainuoja.
5. Kol nauja linija nebus įvesta į eksploataciją, senosios ardymo darbai nebus daromi, o tai reiškia, kad Jonas kurį laiką neturės nei senosios, nei naujosios žemės (o tai vėl reikalauja kompensacijų).
Taip kad ne viskas čia paprasta. Tuo labiau, kad visiems šitiems finansinėms operacijoms ES pinigų nelabai ir duotų. Tokios realijos.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTik darbų kaina išaugtų, nes:
1. Už visus notarus, kadastrus, registrus, geodezijas mokėtų LG;
2. Jonas, su kurio mainomasi žemėmis, paprašytų šiek tiek primokėti, nes "nauja žeme bus už 200m nuo dabartinės, man bus nepatogu ir pan."
3. Naujam šeimininkui reikės atiduoti pilnai rekultivuotą teritoriją (be jokių užterštumų, pylimų ir t.t.)
4. Naujas pylimas būtų daromas nuo nulio, o tai kainuoja.
5. Kol nauja linija nebus įvesta į eksploataciją, senosios ardymo darbai nebus daromi, o tai reiškia, kad Jonas kurį laiką neturės nei senosios, nei naujosios žemės (o tai vėl reikalauja kompensacijų).
Taip kad ne viskas čia paprasta. Tuo labiau, kad visiems šitiems finansinėms operacijoms ES pinigų nelabai ir duotų. Tokios realijos.
Ir kam šiuos kapitalinio remontus darbus vadinti skambiu "RailBatica" linijos tiesimu.
Šiaip džiugu, kad apskritai darbai pajudėjo iš mirties taško.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa taip, tokia realija. Tačiau su tokiu požiūriu progreso nebus ir Vakarų Europoje nebūtų buvusi nutiesta nė viena greitaeigė linija, nei Lietuvoje - Via Baltica.
Ir kam šiuos kapitalinio remontus darbus vadinti skambiu "RailBatica" linijos tiesimu.
Šiaip džiugu, kad apskritai darbai pajudėjo iš mirties taško.
Bet kas padaryta, tas padaryta.
Comment
-
1992m. liepos 7 d. atsiradusiame amršrute "Į Europą per Šeštokus" kol kas neišvengiamas persėdimas Ųeštokuose. Jo techniškai išvengti kol kas neįmanoma. persėdimas Kaune išvengiamas, bet 2011m. gruodžio 11 d. įvestas ir jis. Keleivių nepesitenkinimą pastebiu ir suprantu.
Tuo tarpu pastebėjau, kad tiesioginius maršrutus su autobusų keitimais (kurie keleivius priverčia persėsti) pamėgo keleivių vežėjai autobusais. Antai su persėdimais Kaune yra maršrutai Palanga-Druskininkai, Šiauliai-Druskininkai-Šiauliai-Vilkaviškis, Mažeikiai-Alytus, Vilnius-Skuodas... Tvarkaraščiuose apie tokį persėdimą nėra jokių perspėjimų (www.litrauil.lt apie persėdimus Kaune ir Šeštokuose perspėja). Ir nelabai lengva būna iš Šiaulių 4:00h išvažiavusiems keleiviams Kaune ~6:50h atsibusti ir kabanotis į kitą autobusą)...
Prieš autobusų marštutų su persėdimais plėtrą forume parašiau nemažai.Deja, atsiranda "advokatų". Gal būt, tai forume rašinėjantys patys vežėjai ar jų atstovai...
Traukiniu važiuojant persėdimus Kaune ir Šeštokuose (kaip sakoma) persėdimus kentėti galima. Autobusais - reikalas kitas...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo Mockavos ar nuo sienos?Paskutinis taisė vytautas8; 2013.06.16, 22:23.
Comment
Comment