Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš temos apie turistinius traukinius Lietuvoje:
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir dėl to atvykusius iš Lenkijos traukiniu keleivius į Kauną vežė autobusu, nes LG dyzelinį paleido į Kauną pagal grafiką, iš anksto žinodami, kad lenkų traukinys vėluos. O tie, kas vyko į Lenkiją, turėjo Šeštokuose laukti.
    Kiek suprantu, čia minimas vėlavimas ne turistinio traukinio, o maršrutu Varšuva-Šeštokai-Varšuva kursuojančio Lenkijos keleivinio traukinio vėlavimas. Šio traukinio vėlavimų esu matęs daug. Tiesa, dabar vėluoja rečiau nei prieš 15-20 metų. Bet vėlavimų grandinė susidaro netrumpa - iš grafiko traukinių išvedama daug. Iki 2011m. gruodžio 10 d. kursavęs LG dyzelinis traukinys Vilnius-Šeštokai-Vilnius vėluojančio lenkiško vis laukdavo. Atrodytų, lygiau taip palaukti turėtų dabar važinėjantis DR1A Kaunas-Šeštokai-Kaunas. Bet šiam tą patį vakarą dar reikia važiuoti į Kybartus (iš Kauno išvažiuoja pastovėjęs 1 val. ir 5 min - 17:50h.). Jei šis traukinys Šeštokuose užsibūtų, tai traukinys į Kybartus išvažiuoti turėtų arba pavėlavęs, arba vietoje trivagonio tektų leisti automotrisę (tokį atvejį šią vasarą jau mačiau, ir aiškiai įsitikinau, kad vienvagonio šiuo reisu yra mažai), nes kito DR1A Kaune tuo metu nebūna (iš Kybartų kitas parvažiuoja tik po 19h).
    Paskutinis taisė Vitas; 2012.08.02, 13:11.

    Comment


      Todėl ir nutarė leisti autobusą, jei traukinys gerokai vėluoja. Matyt lenkai dar ir kompensacijas sumoka už vėlavimą. Nes 99 proc. vėlavimų būna dėl lenkų kaltės.

      Comment


        Parašė SilvereX Rodyti pranešimą
        http://www.rbgc.eu/rb-stories/rail-baltica-2011.html

        Pabandė žmogus nuvažiuoti vien traukiniais nuo Berlyno iki Talino. Nepavyko – Vilniuje nespėjo persėsti į Daugpilio traukinį, važiavo autobusu iki Rygos.
        Tai buvo 2011m. gruodžio 11 d. LG įvykdyto traukinio Vilnius-Šeštokai-Vilnius panaikinimo rezultatas. LG valdžios "galvos" galvojo, kad atvykusių į Kauną planus tenkins "lėtasis elektrinis", bet jis iki LG "Peterburginio" išvykimo į Vilnių neatveždavo. Laimei, situacija kiek susireguliavo 2012m. gegužės pabaigoje.

        Comment


          Gal kas žinote kiek kainuoja bilietas į Waršuva ?
          Geležinkeliai valdo!

          Comment


            Iš kur? Iš Kauno, Vilniaus, Marijampolės, Šeštokų?

            Comment


              Iš Kauno
              Geležinkeliai valdo!

              Comment


                Į Waršuvą, kaip ir į Wharbšcčiyhououaą bilietų nebūna. Tokios vietos nėra. Yra Varšuva lietuviškai, Warszawa lenkiškai, o ne hibridai, ir tai su klaida galūnėj.

                Dėl kainos skambink +370 5 2330088.

                Comment


                  Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                  Gal kas žinote kiek kainuoja bilietas į Waršuva ?
                  Iš Vilniaus - apie 85 Lt, iš Šeštokų - apie 58 Lt berods, tad Kaunas bus kažkur tame tarpe

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Iš Vilniaus - apie 85 Lt, iš Šeštokų - apie 58 Lt berods, tad Kaunas bus kažkur tame tarpe
                    O studentams nuolaida yra? Su ISIC pažymėjimu, tarkim?

                    Comment


                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                      O studentams nuolaida yra? Su ISIC pažymėjimu, tarkim?
                      O koks skirtumas? Autobusu iki Varšuvos vis tiek pigiau, greičiau ir patogiau, plius gali išvykimo laiką rinktis. Va toliau važiuojant, į Krokuvą, Berlyną ar dar kur jau apsimoka iš autobuso persėsti į traukinį dėl greičio ir patogumo, dažniausiai ir dėl kainos (išskyrus į Berlyną, į kurį autobusų vežėjai vis dar už 9 litus kartais veža). O iki Varšuvos važiuoti traukiniu reikia būti neracionaliu entuziastu. Vien Šeštokus su PESA pasiekus turėtų jau užtekt. Manau net ir entuziastui tų traukinių prisižiūrėti ir prisivažinėti jais kitur galima ir pigiau (toj pačioj Lenkijoje galima internetu gauti akcijinių bilietų, tarkim aš iš Varšuvos į Zakopanę 29 zlotus mokėjau), ir prasmingiau.
                      kaip?

                      Comment


                        Iš entuziazmo ne tik galima, bet ir būtina važiuoti į Varšuvą traukiniu. Taip, visais kitais atvejais autobusas yra geriau. Iš Vilniaus berods kainuoja 89 ar 89,90 Lt. Tiek kainavo, kol dar buvo tiesioginis į Šeštokus. Galbūt dabar keliais litais atpigino, kai prisidėjo vienas papildomas persėdimas. Kas dėl nuolaidų, tai manau, kad jų nėra tarptautiniams traukiniams (nežinau). Bet tikrai gali Lietuvoje sutaupyti, perkant bilietą iki Šeštokų, o Šeštokų kasoje perkant bilietą iki Varšuvos. Nors kai kas sako, kad perkant bilietą pas konduktorių Lenkijos traukinyje dar pigiau. Bet reikia turėti zlotų, nes litų nepriima. Galbūt dar galima sutaupyti perkant bilietą iš Suvalkų į Varšuvą internetu, o Šeštokuose perkant bilietą tik iki Suvalkų.
                        Paskutinis taisė Al1; 2012.09.08, 11:06.

                        Comment


                          Pigiausia galimybe turetu buti bilietai Kaunas - Sestokai, Sestokai - Trakiszki (pirma stotis Lenkijoje), Trakiszki - Varsuva, ypac studentams (ir gal jauniems zmonems), nes bus nuolaida Lietuvoje ir Lenkijoje bet nera nuolaida vaziuodamas per siena.

                          Comment


                            Tai kad Lenkijoje lengvatos taikomos tik Lenkijoje studijuojantiems studentams. Dėl ISIC nieko nerašo PKP Intercity puslapyje.

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              (...) Vien Šeštokus su PESA pasiekus turėtų jau užtekt. (...) .
                              Iš kur ištraukta nesąmonė, kad į Šeštokus važinėja PESA?
                              Tokia automotrisė iš Vilniaus į Šeštokus aplenkiant Kauną kartais važiuodavo laikotarpyje, kol buvo remontuojamas (renovuojamas) Kauno tunelis.Tuo metu maršrutu |Kaunas-Marijampolė-Kaunas važinėjo papildomas dyzelinis traukinys. Pasibaigus darbams, PESA tipo vienvagonių važinėjimas į Šeštokus baigėsi. Nuo 2011m. gruodžio mėn. 11 d. maršrutas Vilnius-Šeštokai nutrūko. Liko Kaunas-Šeštokai. Juo važiuojant PESA dar nemačiau. Iš Kauno Kazlų Rūdos kryptimi 13:00h keleivių būna daug, tai trivagojnis DR1A būtinas.
                              Jeigu kas pamatys iš Kauno 13:00h į Šeštokus važiuojant PESA, apie tai šioje temoje praverstų rašyti žinutę.
                              Žinoma, sutinku su mintimi, kad važiavimas traukiniu iš Vilniaus į Varšuvą nėra komfortabilus. Pats dar neišmėginau, bet kitiems pritariu, kad dar sunepatogino tas minėtas 2011.12.11 įvestas persėdimas Kaune.
                              O PESA į Šeštokus..
                              Nebent 9:35h iš Kauno iki Marijampolės, paskui tris valandas pralūkuriuojant Marijampolėje traukinio DR1A Kaunas-Šeštokai. Bet gal geriau palūkuriuoti Kaune.Tada gal nereikėtų kaltinti PESa, kur šis riedmuo niekuo dėtas.
                              Paskutinis taisė Vitas; 2012.09.11, 11:08.

                              Comment


                                O kazin tie uzsenieciai, kuriuos nesenai maciau islipusius Kaune is Sestoku traukinio, zinojo, kas per "p**liava" LT pasiekt keleiviniu gelezinkeliu, ar gavo tokia "malonia" staigmena?

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  O kazin tie uzsenieciai, kuriuos nesenai maciau islipusius Kaune is Sestoku traukinio, zinojo, kas per "p**liava" LT pasiekt keleiviniu gelezinkeliu, ar gavo tokia "malonia" staigmena?
                                  Beveik įsitikinau, kad LG siekia ilgainiui maršrutą Vilnius-Varšuva (su persėdimais) numarinti. Nebent išties RailBaltica bus nutiesta pagal planą, ir duos naują impulsą susisiekimui tarp dviejų ES šalių.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Jei kitais metais prasidės RailBalticos tiesimas, tai traukinių maršrutas bus sutrumpintas iki Marijampolės, ir toliau iki Suvalkų veš autobusais. O jei pirmiau pradės Kazlų Rūdos - Marijampolės ruožo tiesimą, tai iš Kauno veš į Suvalkus autobusais.

                                    Comment


                                      www.litrail.lt (surinkus tarptautinį maršrutą Vilnius-Suwalki):

                                      "Gegužės 14, 15, 16, 17, 21, 22, 23, 24, 28, 29, 30, 31 d.; birželio 4, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 27, 28 d. dėl kelio remonto darbų keleiviai nuo Šeštokų iki Trakiškių bus vežami autobusais su geležinkelio bilietais, tvarkaraščiu: Šeštokai išv. 15.10; Trakiškės atv. 14.50.".

                                      Atitinkamai surinkus maršrutą "Suwaklki-Vilnius:
                                      "Gegužės 14, 15, 16, 17, 21, 22, 23, 24, 28, 29, 30, 31 d.; birželio 4, 5, 6, 7, 11, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 27, 28 d. dėl kelio remonto darbų keleiviai nuo Trakiškių iki Šeštokų bus vežami autobusais su geležinkelio bilietais, tvarkaraščiu: Trakiškės išv.13.30; Šeštokai atv. 15.05."

                                      Comment


                                        To ir reikėjo tikėtis. Rangos sutartis jau pasirašyta. Darbai prasidės. Iki vėlyvo rudens gal baigs. Tačiau jei pagaliau prasidės rudenį darbai ruože tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų, tai keleiviai autobusais bus vežami nuo Kazlų Rūdos ar Marijampolės iki pat Trakiškių, o sutvarkius ruožą nuo sienos iki Šeštokų - iki Šeštokų. Įdomu, ar keleivius veš "Autorido" laužai, ar bus pasamdytas vežėjas su geresniais autobusais.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.04.30, 11:50.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          To ir reikėjo tikėtis. Rangos sutartis jau pasirašyta. Darbai prasidės. Iki vėlyvo rudens gal baigs. Tačiau jei pagaliau prasidės rudenį darbai ruože tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų, tai keleiviai autobusais bus vežami nuo Kazlų Rūdos ar Marijampolės iki pat Trakiškių, o sutvarkius ruožą nuo sienos iki Šeštokų - iki Šeštokų. Įdomu, ar keleivius veš "Autorido" laužai, ar bus pasamdytas vežėjas su geresniais autobusais.
                                          Darbų atlikimo terminas 480 dienų po sutarties pasirašymo. Tai iki kitų metų rudens gal ir baigs...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X