siai marsrutu jungciai paskirti 2 ir 3 keliai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTR 820 yra 2 klases/. vel gi teks bilieta keisti Kauno stotyje. ....
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG pavėlavo atvežti keleivį į Kauną. Tegul tada veža aukštesnėje klasėje už tuos pačius pinigus.
Akmens amžius. Užtat va i su*iktą baltarusiją naują reisą iškeps į Lydą. Integruojamės, tik kažin, kuria kryptimi vakarams atsukdami užpakalį...?
Sunku motrisę Šiauliai - Ryga paleist ? 2 h. ir Rygoje bet kur tau...
Comment
-
Juk pagrindiniai keleiviai į Lenkiją buvo iš Vilniaus, o ne Kauno. Todėl jų tikrai bus gerokai mažiau.
LG ir taip dirba atsainiai. Vilniaus stotyje ir anksčiau tvarkaraštyje nebuvo jokio traukinio į Varšuvą, o tik prie tarptautinių nurodytas Vilnius - Šeštokai. Netgi nebuvo parašyta šalia, kad Šeštokuose persėdimas į kitą traukinį Varšuvon. Tai kaip žmogui, kuris nesinaudoja ar neturi tuo metu galimybės pasinaudoti internetu, sužinoti? Jei vietiniai dar gali paklausti informacijoje, tai užsieniečiai kažin ar ką sužinos ir susigaudys, kur reikia klausti. Lenkai dar kasoje pasiklaus, bet ne lenkai... Kasininkės tai nemoka angliškai, o tarptautinius bilietus parduoda užkampyje. Irgi mat racionalizacija - nukišti tarptautinę kasą kažkur į kitą stoties salę.
Tuo labiau dabar, kai nebeliko traukinio Vilnius - Šeštokai, Vilniuje apie galimybę važiuoti į Šeštokus su persėdimu Kaune galima sužinoti tik iš skelbimo prie kasų, kad su persėdimu Kaune bilietas parduodamas su 30 proc. nuolaida. Skelbimas tik lietuviškai. Ir ilgai jis nekabės, kaip ir visi tokio pobūdžio skelbimai apie nuolaidas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą...
Beje, gal kas matėte, ar dyzelinis traukinys ar automotrisė važiavo maršrutu į Šeštokus.
Kas leičia traukinio Nr393/394 maršruto sutrumpinimą, dar tikėkimės, kad čia laikina iki vasaros. Iki to laiko bent maršruto atstatymą išreikalauti laiko yra.
Comment
-
Tam ir trumpina marsruta nuo /iki Kauno tam, kad veluojant lenku traukniui seks ir Sestokai Kaunas velavimas. todel ir sutrumpinta iki Kauno ,nes tarp Kauno ir Vilniaus yra 16:52 ; 17:50,18:50 ;19:40 kas valanda vaziujantys traukiniai,
Marsruta neatstatys, nes daug elektricku yra, nera problemu persesti i jas ,net ir veluojant Sestoku dyzeliui.
Nuo naujojo tvarkarascio bus priderintas traukinys Sestokai - Kaunas prie dviaukscio elektrinio traukinio.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!
Dar prieš metus mano močiutei, norėjusiai iš Vilniaus nuvažiuot į Šeštokus pas gimines, siūliau rinktis traukinį - juk yra tiesioginis maršrutas, o ir pigiau. Suradau tvarkaraštį, paaiškinau kas ir kaip. Tiesa, jin tuom buvo gana nustebinta.
Jei neskaityčiau šio forumo ir norėčiau patarti kaip keliauti šiandien, matyt tepasakyčiau apie vienintelį galimą variantą (kad ir pasinaudojus kokia paprasta maršrutų paieška lintel.lt) - autobusą... Tad kur gi čia tas apgalvojimas, kur patogumas?
Viskas apgalvota nebent siekiant mažinti realių ir potencialių keleivių srautus. Deja, eilinį kartą.
Comment
-
Vilnius - Varšuva kainavo kelis kartus (!) brangiau, nei "simple express" autobusuose. Važiavimo laikas ilgesnis. Tai kam tada reikalingas šis maršrutas jei su autobusu galima greičiau ir pigiau nuvažiuot? Net už 10 lt.
Na o kas liečia Baltarusiją, tai į Minską pigiau važiuoti su traukiniu, maždaug 10 lt pigiau ir važiuoja maždaug valandą greičiau, be to per šiuos metus dvigubai išaugo keleivių srautai.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
10 litų tai akcijinės kainos. Visiems važiuojantiems tokių bilietų neparduoda. Bet visgi autobusų kainos mažesnės, o kelionė trumpesnė.
Iš kitos pusės reikia suprasti dar ir tai, kad Vilnius - Varšuva bilieto kainą sudaro LG ir PKP dalys. Taip kad mažinti kainas LG gali net ir visiškai iki 0 Lt, PKP dalis sudaro apie 60 Lt.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG ir taip dirba atsainiai. Vilniaus stotyje ir anksčiau tvarkaraštyje nebuvo jokio traukinio į Varšuvą, o tik prie tarptautinių nurodytas Vilnius - Šeštokai. Netgi nebuvo parašyta šalia, kad Šeštokuose persėdimas į kitą traukinį Varšuvon. Tai kaip žmogui, kuris nesinaudoja ar neturi tuo metu galimybės pasinaudoti internetu, sužinoti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą10 litų tai akcijinės kainos. Visiems važiuojantiems tokių bilietų neparduoda. Bet visgi autobusų kainos mažesnės, o kelionė trumpesnė.
Iš kitos pusės reikia suprasti dar ir tai, kad Vilnius - Varšuva bilieto kainą sudaro LG ir PKP dalys. Taip kad mažinti kainas LG gali net ir visiškai iki 0 Lt, PKP dalis sudaro apie 60 Lt.---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąkam reikalauti marsruto? tiesiog jis sutrumpintas ,tam kad kazka veztu tusciai bevazinejancios elektrickos, o tuo labiau visur stojancios. viskas apgalvota ,net ir apie maza kaima (30 proc nuolaida) kap Maksimoje!I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment