Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Tai kad PKP autobusas vietoj traukinio jau neseniai panaikintas. Nemanau, kad ims ir atnaujins jo kursavimą.
    Ir nematau priežasčių čia kažką politizuoti.



    70 keleivių- kaip tik pakankamas skaičius PES`ai.
    Ne naktinį autobusą, bet autobusą iš Suvalkų į Vilnių ir atgal, priderintą prie dabartinio traukinio Varšuva - Šeštokai, jo maršrutą sutrumpinant iki Suvalkų, o toliau vežant autobusu tiesiai į Vilnių, neužsukant net į Kauną.
    Ką Lenkija išlošia? Sumažėja išlaidos maršruto dotavimui. Sutrumpėja kelionės laikas į Vilnių apie 1,5 val. Autobusas per 2 val. 15 min. atvažiuoja. Net jei ir per Kauną važiuotų, tai autobusas iš Suvalkų į Vilnių atvažiuoja per maždaug 2 val 50 min.

    Automotrisė per maža, jei ją leisti iš Vilniaus. Nes, kaip minėjau, grįžtant, ruože Kaunas - Vilnius keleivių būna daug. Priešinga kryptimi, iš Vilniaus į Šeštokus jos pakaktų, išskyrus penktadienius ir dienas prieš šventes.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Automotrisė per maža, jei ją leisti iš Vilniaus. Nes, kaip minėjau, grįžtant, ruože Kaunas - Vilnius keleivių būna daug. Priešinga kryptimi, iš Vilniaus į Šeštokus jos pakaktų, išskyrus penktadienius ir dienas prieš šventes.
      Tokiu atveju galima pakelti kainas ruože Vilnius-Kaunas, ir adekvačiai sumažinti (savotiškai dotuoti) ruože Kaunas-Šeštokai. Bendra maršruto Šeštokai-Vilnius kaina išliktų ta pati, bet kažin ar tiek daug kas susigundys važiuoti traukiniu iš Kauno į Vilnių už autobuso kainą.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Nuo kainos pakėlimo LG nieko nelaimėtų. Taip, kainą dyzeliniu traukiniu važiuojant ruože Vilnius - Kaunas buvo galima ir padidinti iki 18 Lt. Visgi traukinys greitasis, nors salonas ir 3 klasės. LG nuo to įplaukos būtų padidėjusios, nes tikrai važiuojančių tarp Vilniaus ir Kauno, o ypač Kauno ir Vilniaus tuo traukiniu netrūko. O dėl nepilnų poros litų niekas nebėgs į autobusą. Galiausiai LG galėjo pataupyti ir paprastomis dienomis leisti ne trivagonį, o dvivagonį DR1A. Ir tik penktadieniais bei sekmadieniais leisti trivagonius.

        Comment


          svarstoma ,kad turintiems bilieta nuo Sestoku ,Kalvarijos,Marijampoles ,Vincu,Kazlu Rudos,Jures bilietai i priderinta traukini vaziuojanti link Vilniaus bilietai bus 30 proc pigesni.

          ta pati situacija vaziuojantiems is Vilniaus. -------------
          Stotelese kur nera bilietu kasu ,gali buti ,kad konduktorius pazymes bilieta ir parasys,kad keleivis tes kelione kitu traukiniu, Priesingu atveju bus bilietu gaudymas ,siekiant i Vilniu nuvaziuoti 30 proc pigiau,
          Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.12.02, 16:09.

          Comment


            Iš Gardino į Lenkiją iki 2011m. gruodžio 10 d. važiuoja trys elektriniai traukiniai (EN57): vienas iki Bialystoko, du arčiau - tik iki pirmos po sienos kirtimo stoties Kuznica Bialostocka. Jei teisingai supratau nagrinėdamas http://nowy.rozklad-pkp.pl , nuo 2011m. gruodžio 11 d. traukinio maršruto Gardinas-Bialystokas nebus.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Iš Gardino į Lenkiją iki 2011m. gruodžio 10 d. važiuoja trys elektriniai traukiniai (EN57): vienas iki Bialystoko, du arčiau - tik iki pirmos po sienos kirtimo stoties Kuznica Bialostocka. Jei teisingai supratau nagrinėdamas http://nowy.rozklad-pkp.pl , nuo 2011m. gruodžio 11 d. traukinio maršruto Gardinas-Bialystokas nebus.
              Vietoj pono minėtųjų bus du ir abu į Balstogę.

              Comment


                Bet dar yra tarptautiniai BČ formavimo per Varšuvą į Berlyną (berods).

                Comment


                  Bet ne iš Gardino.

                  Comment


                    Gruodžio 9 d. (penktadienį, priešpaskutinę traukinio Nr 393 važiavimo maršrutu dieną) juo važiavau iš Kauno į Marijampolę. Iš Vilniaus važiavusių ir Kaune neišlipusių keleivių buvo daug. Kaune išlipo palyginti nedaug (bent palūkėti, kol vieni išlips, kiti įlipti galės reikėjo neilgai).
                    Matyt, LG darbuotojai iš Vilniaus į Jūrę, Kazlų Rūdą, Marijampolę ir toliau važiuojančius keleivius apskaičiavo klaidingai. Arba sąmoningai meluoja, o tai jau ir BK kvepia.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Iš Gardino į Lenkiją iki 2011m. gruodžio 10 d. važiuoja trys elektriniai traukiniai (EN57): vienas iki Bialystoko, du arčiau - tik iki pirmos po sienos kirtimo stoties Kuznica Bialostocka. Jei teisingai supratau nagrinėdamas http://nowy.rozklad-pkp.pl , nuo 2011m. gruodžio 11 d. traukinio maršruto Gardinas-Bialystokas nebus.

                      Parašė Matumba Rodyti pranešimą
                      Vietoj pono minėtųjų bus du ir abu į Balstogę.
                      Gal kažką nenužiūrėjau www.rozklad.pkp-pl ar gal suklaidino šis netaip seniai dar nebaigtas ruošti buvęs Lenkijos geležinkelių internetinis saitas, bet kažkokių įdomumų išlieka.
                      Elektriniai traukiniai iš Gardino gal ir anksčiau važinėjo toliau Kuznicos (iki Sokulkos ar Bialystoko), tik Kuznicoje keisdavosi jų numeriai, tai tiesioginį maršrutą aptikti sunkiau. Taip dabar darosi ir su iš Gardino 5:27 ir 12:29h išvykstančiais traukiniais, iš Bialystoko į Gardiną - su išvykstančiu 6:50h.
                      O štai vakare tvarkaraštis rodo 20:00h iš Bialystoko išvažiuoti 20:00h. traukiniu Nr.79825 (automotrisa/autobus szynowy) Bialystokas-Suvalkai. Sokulkoje per 5 minutes persėsti į elektrinį traukinį Nr 77645 Sokulka-Kuznica ir iš čia 21:40h.(už 38 minučių po ano atvykimo) - elektrinis traukinys Nr 196 Kuznica-Gardinas. Ar maršutais Sokulka-Kuznica ir Kuznica-Gardinas elektrinis traukinys važiuoja tas pats, tvarkaraštyje nerašoma...

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Gal kažką nenužiūrėjau www.rozklad.pkp-pl ar gal suklaidino šis netaip seniai dar nebaigtas ruošti buvęs Lenkijos geležinkelių internetinis saitas, bet kažkokių įdomumų išlieka.
                        Elektriniai traukiniai iš Gardino gal ir anksčiau važinėjo toliau Kuznicos (iki Sokulkos ar Bialystoko), tik Kuznicoje keisdavosi jų numeriai, tai tiesioginį maršrutą aptikti sunkiau. Taip dabar darosi ir su iš Gardino 5:27 ir 12:29h išvykstančiais traukiniais, iš Bialystoko į Gardiną - su išvykstančiu 6:50h.
                        O štai vakare tvarkaraštis rodo 20:00h iš Bialystoko išvažiuoti 20:00h. traukiniu Nr.79825 (automotrisa/autobus szynowy) Bialystokas-Suvalkai. Sokulkoje per 5 minutes persėsti į elektrinį traukinį Nr 77645 Sokulka-Kuznica ir iš čia 21:40h.(už 38 minučių po ano atvykimo) - elektrinis traukinys Nr 196 Kuznica-Gardinas. Ar maršutais Sokulka-Kuznica ir Kuznica-Gardinas elektrinis traukinys važiuoja tas pats, tvarkaraštyje nerašoma...
                        Lapkriti vaziavau Gardinas - Bialystok su pilnu traukiniu kontrabandos...) tai jis buvo tas pats lenkiskas senasis elektriukas, tik Kuznicoje stovejo apie valanda kol visas sienas issukiojo ir iskrate cigaretes Tad traukiniai greiciausiai buan nekeiciami. Kiek kalbejo pasienieciai - keicia nebent tuo atveju Kuznicooj, jei randa itin daug kontrabandos, kuriai "ispakuot" pasienieciams reikia daugiau laiko nei valanda. Tam atvejui soniniame Kuznicos kelyje stovi rezervine lenku elektricka

                        Comment


                          Lentvaris. 2011.12.10.
                          Paskutinis reisas iš Vilniaus į Šeštokus.
                          DR1A-280-1/280-6.









                          PS Traukinio laukė 2 žmonės, išlipo apie 30.

                          Comment


                            nuo 12 11 d perkant bilieta is /i Vilniaus i /is Sestoku ,pateikus pirmaji bilieta bus suteikiama 30 proc nuolaida bilietui i Vilniu.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              nuo 12 11 d perkant bilieta is /i Vilniaus i /is Sestoku ,pateikus pirmaji bilieta bus suteikiama 30 proc nuolaida bilietui i Vilniu.
                              O kodel negalima nusipirkti bilieto tiesiai i Vilniu arba tiesiai i Sestokus? Dabar vien del to Lietuvos Gelezinkeliai isteigs papildoma etata pardavineti visiskai bereikalingus bilietus. Sita imone daugiau nei keista...
                              Paskutinis taisė deep'as; 2011.12.10, 15:17.

                              Comment


                                galima. bet jei traukinys veluos bilietas Y R A N E K E I C I A M A S
                                negrazinamas ir komercines nuolaidos netaikomos.Is Vincu ar Kalvarijos ne kaip neapseisi be Kauno bil kasos
                                Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.12.10, 15:32.

                                Comment


                                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                  galima. bet jei traukinys veluos bilietas Y R A N E K E I C I A M A S
                                  negrazinamas ir komercines nuolaidos netaikomos.Is Vincu ar Kalvarijos ne kaip neapseisi be Kauno bil kasos
                                  Prie ko čia vėlavimas? Jeigu 394 iš Šeštokų vėluoja su atvykimu (16.37) į Kauną, ir žmogus nespėja į 884 (16.52), tai galima važiuoti 820 (17.50).

                                  Comment


                                    TR 820 yra 2 klases/. vel gi teks bilieta keisti Kauno stotyje. ....

                                    Comment


                                      Manau, kad 16.52 val. traukinys bus lauks vėluojančio traukinio iš Šeštokų. Žinoma, jei Šeštokų traukinys vėluos daug, tai nelauks.

                                      Comment


                                        Parašė Al1
                                        Manau, kad 16.52 val. traukinys bus lauks vėluojančio traukinio iš Šeštokų. Žinoma, jei Šeštokų traukinys vėluos daug, tai nelauks.
                                        Ir keleiviams teks dar valandą sėdėti stotyje. Arba su lagaminais kulniuoti iki autobusų stoties. Valio, kam gi tokia paslauga reikalinga?
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Jei smarkia vėluos, tai ne valandą, o apie 30 min. Žinoma, jei LG gudručiai 16.52 val. traukinio nuspręs neužlaikinėti, tai teks laukti valandą. Ir jei 16.52 traukinys išvažiuos iš 11 ar 12 kelių, tai iš viso bus pasityčiojimas iš keleivių, kurie pirmą kartą atvažiuoja ir nežino kas ir kur, o laiko persėdimui kelios minutės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X