Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar traukinys veš už 30-40 Lt kaip autobusai? Abejoju. O investuoti gali tik valstybė. Bet jai tai nerūpi. Visas VT jai nerūpi, ką čia jau kažkoks traukinių maršrutas. Tuo labiau, kad elitas valdžioje lėktuvais ir skraido.
    Kokie valstybės ištekliai, tiek ir rūpinasi. Dar velnias neima neima, visur galima nukakt. Tiesiog geležinkeliams reikia gero akcininko spyrio šiknon, kad pajudėtų ryšium su keleiviniu transportu.
    Koks dar elitas? Kalbant pavyzdžiu, jei koks mokytojas vežasi mokinius pagal vidurinio/profesinio mokymo rėmimo ES programą, tai jau autobusu bilda į kitą Europos kraštą?
    Visi skraido. Mažiau tik tie ir ten, kur belekaip išvystytas geležinkelių tinklas.
    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

    Comment


      Latviai irgi rašo apie Rail baltica, bet ne viską kertu apie tai, tad įdedu straipsnį apie tai

      http://www.lvportals.lv/index.php?menu=doc&id=238206

      Comment


        Parašė praetor Rodyti pranešimą
        Kokie valstybės ištekliai, tiek ir rūpinasi. Dar velnias neima neima, visur galima nukakt. Tiesiog geležinkeliams reikia gero akcininko spyrio šiknon, kad pajudėtų ryšium su keleiviniu transportu.
        Koks dar elitas? Kalbant pavyzdžiu, jei koks mokytojas vežasi mokinius pagal vidurinio/profesinio mokymo rėmimo ES programą, tai jau autobusu bilda į kitą Europos kraštą?
        Visi skraido. Mažiau tik tie ir ten, kur belekaip išvystytas geležinkelių tinklas.
        Į gretimas šalis mokinukai neskraido. Be to ES lėšas duodant reikalaujama, kad būtų laikomasi ekonomiškumo principo. Grupei moksleivių nėra pigiau nuskristi į Varšuvą ar Rygą. Pigiau yra važiuoti autobusu. Pačiam teko iš tokių lėšų važiuoti, tai buvo kelis kartus pakartota raštu ir žodžiu, kad reikia rinktis pigesnį keliavimo būdą, kitaip nebus apmokėtos išlaidos.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Į gretimas šalis mokinukai neskraido. Be to ES lėšas duodant reikalaujama, kad būtų laikomasi ekonomiškumo principo. Grupei moksleivių nėra pigiau nuskristi į Varšuvą ar Rygą. Pigiau yra važiuoti autobusu. Pačiam teko iš tokių lėšų važiuoti, tai buvo kelis kartus pakartota raštu ir žodžiu, kad reikia rinktis pigesnį keliavimo būdą, kitaip nebus apmokėtos išlaidos.
          O tai tik apie gretimas šnekama? Jei tik atstumas didesnis skraido visi, nelygu "elitas valdžioje" ar mokiniai/mokytojai. Tuo noriu tik priešpastatyt tamstos minėtajai "elitas valdžioje" frazei.
          O trumpais tarptautiniais atstumais dažnai imama tarnybinė mašina/autobuso bilietas ir važiuojama į paskirties vietą. Manau, traukinio kelionei iki Varšuvos esant keturiom-penkiom valandom būtų keleivių tikrai.
          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

          Comment


            Būtent kad ir ne į gretimas važiuoja autobusu mokiniai. Ir į Vokietiją važiuoja autobusu, ir į Čekiją ir net kokią Daniją. Užtat elitas tokius atstumus skraido arba važiuoja tarnybine mašina. O manyti, kad į Prancūziją pigiau bus traukiniu grupei moksleivių nei lėktuvu nėra pagrindo. Kas dėl Lenkijos - grupei bus pigiau važiuoti autobusu, kuris nuveš nuo durų iki durų, nei traukiniu.

            Comment


              Iš Vilniaus traukiniu pasiekti Varšuvą bus sunkiau

              http://verslas.delfi.lt/automoto/is-....d?id=52408959
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Čia tai geras. Ne gandai čia buvo. Jau be pablogėsiančio susisiekimo su Vakarų Europa nebeliks, pavyzdžiui, galimybės iš Vilniaus tiesiogiai traukiniu nuvažiuoti į Kazlų Rūdą ar Marijampolę. Sveikinu su dar vienu žingsniu geležinkelio transporto nykimo link Tas tiesa, galėjo bent jau iki RailBalticos nutiesimo iki Kauno nieko nekeisti. O kažin kada tai įvyks? O iki tol keleiviams teks arba kankintis, arba rinktis autobusus, ką visi ir darys,
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Lietuvos geležinkeliai sistemingai toliau žlugdomi. O gaila, kažkada turėjo tiek maršrutų... Kai rašiau mokslinį straipsnį apie LG po 1990, tai apėmė siaubas ir nusivylimas, nes miestus jau tuoj dešimtimis bus galima skaičiuot į kuriuos jau traukiniai nebe užsuka.

                  Comment


                    Ir jokios informacijos pirmajame LG puslapyje. Ir jokios informacijos tarptautiniame tvarkaraštyje. Tik vietinių traukinių tvarkaraštyje parašyta, kad važiuos iš (iki) Kauno. Paleis automotrisę. Juk jų tiek daug prisipirko, kad neturi kur leisti...

                    Dar "geresnis" susisiekimas ir tarp Vilniaus ir Kauno. Iš Vilniaus į Kauną vidurdienį 2,5 val. skylė tvarkaraštyje. Kai tuo tarpu anskti ryte varinėjami tušti traukiniai vienas po kito... Iš Kauno į Vilnių dyzeliuke visada būdavo daug žmonių. Sutrumpinus traukinį iki Kauno, keleiviai neteks galimybės greičiau važiuot ir į Vilnių. Galės važiuoti tik lėtuoju, stojančiu visose, išskyrus 3 (žiemos metu, o vasarą visose) stotelėse arba laukti greitojo 17.50. Vienu žodžiu, pikiniu metu, kada daugiausia keleivių, patogaus traukinio iš Kauno į Vilnių irgi nebeliko...
                    Paskutinis taisė Al1; 2011.12.01, 23:14.

                    Comment


                      O juk tikrai- jeigu paleistų į Šeštokus automotrisę, gal ir iki Vilniaus palikti šį maršrutą nebūtų taip nuostolinga.

                      Beje, gal kaip kompensaciją keleiviams būtų galima iki Vilniaus pratęsti Kaunas-Kazlų rūda traukinį? Tiesa, tuomet tektų pertvarkyti jo grafiką, gal dar 1 reisą pridėti.
                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.02, 00:02.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Jei iš Vilniaus į Šeštokus automotrisės ir pakanka (išsskyrus penktadienius ir dienas prieš šventes), nes prieš tai į Kauną būna išvažiavęs greitasis elektrinis, tai atgal nuo Kauno automotrisė per maža netgi eilinę darbo dieną (galbūt tik šeštadienį jos pakaktų). Keleivių būna daug jau nuo Kazlų Rūdos, o iš Kauno iki Vilniaus jų dar daugiau, nes tokiu metu, apie pusę penkių vakaro daug kas grįžta namo. Sėdimos vietos darbo dieną dyzeliniame traukinyje būna užimtos 50-70 proc. iki Kaišiadorių (o tai apie 130-160 keleivių, dvigubai daugiau nei yra vietų automotrisėje).
                        Norint leisti iš Vilniaus į Šeštokus automotrisę, reikėtų lėtąjį elektrinį traukinį iš Kauno, kuris važiuoja po traukinio iš Šeštokų, leisti anksčiau, prieš Šeštokų traukinį, kad Kaišiadorių keleiviai ir dalis į Vilnių važiuojančių sėstų į jį. O traukinių apsilenkimą būtų galima organizuoti Kaišiadoryse. Tam tereikėtų 15 min. paankstinti dabartinio elektrinio traukinio išvykimą iš Kauno. Jei traukinys iš Šeštokų vėluotų, tai prasilenkimą organizuoti būtų galima tolimesnėse stotyse.

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Čia tai geras. Ne gandai čia buvo. Jau be pablogėsiančio susisiekimo su Vakarų Europa nebeliks,
                          Frazės jaudinančios - "pablogės susisiekimas su Vakarų Europa".. Bet tai kiek tokių keleivių realiai yra, kiek per per dieną traukiniu važiuoja iš Vilniaus iki bent Varšuvos?

                          Ar tik nebuvo tas susisiekimas ir anksčiau toks blogas, kad tokie pakeitimai realiai nieko nekeičia?

                          Comment


                            Realiai keičia, nes susisiekimas dar labiau pablogėja ir važiuojančių bus dar mažiau. Ir iš viso labai tikėtina, kad nuo kitų metų net ir lenkai traukinį panaikins (sutrumpins iki Suvalkų). Priežasčių daug - ir keleivių bus dar mažiau po LG maršruto "reformos", ir politiniai motyvai paspausti Lietuvą, ir ekonominiai - juk Lenkija moka dotacijas PKP už tarptautinius maršrutus (beje, Lietuva LG nemoka net ir už vietinius). Sutrumpinus traukinio maršrutą iki Suvalkų, idant nebūtų pažeisti Lietuvos lenkų interesai, toliau iki Vilniaus keleiviai galėtų būti vežami PKP pasamdytu autobusu tiesiai, ne per Kalvariją ir Kauną... Tuomet LG nebeteks jokios prasmės gainioti traukinį iki Šeštokų ir maršrutą sutrumpins iki Marijampolės. Bus galima laukti RailBalticos...
                            Paskutinis taisė Al1; 2011.12.02, 09:16.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Realiai keičia, nes susisiekimas dar labiau pablogėja ir važiuojančių bus dar mažiau. Ir iš viso labai tikėtina, kad nuo kitų metų net ir lenkai traukinį panaikins (sutrumpins iki Suvalkų). Priežasčių daug - ir keleivių bus dar mažiau po LG maršruto "reformos", ir politiniai motyvai paspausti Lietuvą, ir ekonominiai - juk Lenkija moka dotacijas PKP už tarptautinius maršrutus (beje, Lietuva LG nemoka net ir už vietinius). Sutrumpinus traukinio maršrutą iki Suvalkų, idant nebūtų pažeisti Lietuvos lenkų interesai, toliau iki Vilniaus keleiviai galėtų būti vežami PKP pasamdytu autobusu tiesiai, ne per Kalvariją ir Kauną...
                              Ir autobusas būtų keleiviams patogiau nei automotrisės. Automotrisių salonas tikrai nėra pritaikytas ilgoms kelionėms. Ir aš ja iki Šeštokų važiuočiau nebent iš didelės bėdos.
                              Susisiekimas su Lenkija geležinkeliu turėjo privalumų kai važiavo naktinis traukinys. Paskui kai kas gal dar galėdavo įžvelgti DR1A privalumų prieš autobusą. O tokio susisiekimo kaip dabar bus tikrai realiai niekam nereik (na tik iš idėjos ir tiems kam sunku susirasti vežėjus autobusais).
                              kaip?

                              Comment


                                Seniau nebuvo dieninių autobusų į Varšuvą. Todėl keliaujančių traukiniu būdavo, kam reikėjo važiuoti dieną ir būti vakare Varšuvoje. Atsiradus Simple Express, atsirado ir dieninis autobusas, kuris išvažiuoja 10 val ir būna Varšuvoje po 17 val. Taigi, keleiviai gali pesėsti į traukinius į Vakarų Europą. Ko negalima padaryti važiuojant traukiniu, nes jis atvykstao į Varšuvą kai traukinai į Vakarų Europos miestus jau būna išvažiavę. Totalus kelionės geležinkeliu pravalas.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Frazės jaudinančios - "pablogės susisiekimas su Vakarų Europa".. Bet tai kiek tokių keleivių realiai yra, kiek per per dieną traukiniu važiuoja iš Vilniaus iki bent Varšuvos?

                                  Ar tik nebuvo tas susisiekimas ir anksčiau toks blogas, kad tokie pakeitimai realiai nieko nekeičia?
                                  Teoriškai nieko nekeičia. Bet toks žingsnis rodo LG visišką tingėjimą kažką daryti, kad pritraukti daugiau keleivių. Daroma viskas atvirkščiai. Nepateisinu aš tokio visiško susitaikymo su mažėjančiais keleivių srautais ir nieko nedarymo, kad tie srautai didėtų. Ar tikrai keleivių vežimas geležinkeliais neturi jokios perspektyvos? Tai kodėl tuomet Vakarų Europoje keleivinių traukinių ne atsisakoma, o atvirkščiai, nuolat diegiamos naujausios technologijos, kad traukiniai būtų saugesni, greitesni ir patogesni?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                    Ar tikrai keleivių vežimas geležinkeliais neturi jokios perspektyvos? Tai kodėl tuomet Vakarų Europoje keleivinių traukinių ne atsisakoma, o atvirkščiai, nuolat diegiamos naujausios technologijos, kad traukiniai būtų saugesni, greitesni ir patogesni?
                                    Todėl, kad Vakarų Europoje vyriausybės geležinkeliams duoda dideles subsidijas, dotacijas, lengvatas ir pan., o jos vistiek sėdi skolose. O Lietuvoje valdžia geležinkeliams nieko neduoda, tik prašo dividentų, o LG dirba pelningai.

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Teoriškai nieko nekeičia. Bet toks žingsnis rodo LG visišką tingėjimą kažką daryti, kad pritraukti daugiau keleivių. Daroma viskas atvirkščiai. Nepateisinu aš tokio visiško susitaikymo su mažėjančiais keleivių srautais ir nieko nedarymo, kad tie srautai didėtų. Ar tikrai keleivių vežimas geležinkeliais neturi jokios perspektyvos? Tai kodėl tuomet Vakarų Europoje keleivinių traukinių ne atsisakoma, o atvirkščiai, nuolat diegiamos naujausios technologijos, kad traukiniai būtų saugesni, greitesni ir patogesni?
                                      Praktiškai važiuojantiems iš (į) Vilniaus (o būtent iš Vilniaus ir į Vilnių daugiausia važiuojama iš Lenkijos) kelionės laikas pailgėja ir dar reikia papildomai persėdinėti. Jei į Varšuvą kelionės laikas pailgėja tik 15 min., tai iš Varšuvos jis pailgėja 35 min.

                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Todėl, kad Vakarų Europoje vyriausybės geležinkeliams duoda dideles subsidijas, dotacijas, lengvatas ir pan., o jos vistiek sėdi skolose. O Lietuvoje valdžia geležinkeliams nieko neduoda, tik prašo dividentų, o LG dirba pelningai.
                                      Bet jei Vakaruose neduotų subsidijų geležinkeliams, tai reikėtų žymiai didesnių investicijų nei tos subsidijos į kelius, parkingus. O kur dar kamščiai, oro tarša... Be to kai nemažai kur traukiniu galima nuvažiuoti greičiau nei automobiliu.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.12.02, 12:27.

                                      Comment


                                        keleiviu skaciavimas vyko nuo birzelio 1 dienos.skaciuojami eleiviai ( ir uzsienieciai) vaziuojantys nuo Vilniaus iki Marijampoles ir Sestoku,darbo dienomis tokiu buvo iki 10, penktadieniais apie 70

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Realiai keičia, nes susisiekimas dar labiau pablogėja ir važiuojančių bus dar mažiau. Ir iš viso labai tikėtina, kad nuo kitų metų net ir lenkai traukinį panaikins (sutrumpins iki Suvalkų). Priežasčių daug - ir keleivių bus dar mažiau po LG maršruto "reformos", ir politiniai motyvai paspausti Lietuvą, ir ekonominiai - juk Lenkija moka dotacijas PKP už tarptautinius maršrutus (beje, Lietuva LG nemoka net ir už vietinius). Sutrumpinus traukinio maršrutą iki Suvalkų, idant nebūtų pažeisti Lietuvos lenkų interesai, toliau iki Vilniaus keleiviai galėtų būti vežami PKP pasamdytu autobusu tiesiai, ne per Kalvariją ir Kauną... Tuomet LG nebeteks jokios prasmės gainioti traukinį iki Šeštokų ir maršrutą sutrumpins iki Marijampolės. Bus galima laukti RailBalticos...
                                          Tai kad PKP autobusas vietoj traukinio jau neseniai panaikintas. Nemanau, kad ims ir atnaujins jo kursavimą.
                                          Ir nematau priežasčių čia kažką politizuoti.

                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          keleiviu skaciavimas vyko nuo birzelio 1 dienos.skaciuojami eleiviai ( ir uzsienieciai) vaziuojantys nuo Vilniaus iki Marijampoles ir Sestoku,darbo dienomis tokiu buvo iki 10, penktadieniais apie 70
                                          70 keleivių- kaip tik pakankamas skaičius PES`ai.
                                          Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.12.02, 13:30.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X