Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    LG neturi 2 važiuojančių šilumvežių, tik vieną. Vagonų nėra.
    Be to maršrutas nuostolingas, o keleivių nedaug. Dabar nuostolius dalinasi abi šalys, o paskui jie tenktų vienai Lietuvai iki pat Varšuvos (už infrastruktūra, kuras, riedmenys ir t.t.). Lenkijos teritorijoje LG negalėtų vežti keleivių. Gautųsi, kad su tais 15-20 keleivių ir važiuotų iki pat Varšuvos.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      LG neturi 2 važiuojančių šilumvežių, tik vieną. Vagonų nėra.
      Be to maršrutas nuostolingas, o keleivių nedaug. Dabar nuostolius dalinasi abi šalys, o paskui jie tenktų vienai Lietuvai iki pat Varšuvos (už infrastruktūra, kuras, riedmenys ir t.t.). Lenkijos teritorijoje LG negalėtų vežti keleivių. Gautųsi, kad su tais 15-20 keleivių ir važiuotų iki pat Varšuvos.
      O kodėl LG Lenkijoje keleivių vežti negalėtų?
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Gales jei leis, Lenkijoje ne vien PKP operuoja... ne taip kaip pas mus, apart LG niekas.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Negali vežti keleivių, nes tarptautinis maršrutas. ES direktyvos neleidžia.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Negali vežti keleivių, nes tarptautinis maršrutas. ES direktyvos neleidžia.
            Nu nereikia atskirų vežėjų аr valdininkų ******** versti ant ES. Dabartiniu tarptautiniu lenkų traukiniu Šeštokai-Varšuva gali bilietą pirkt ir važiuot Suvalkai-Varšuva ar bet kurioje kitoje atkarpoje.
            Paskutinis taisė alm; 2011.10.17, 09:21. Priežastis: Ištrintas keiksmažodis
            kaip?

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Nu nereikia atskirų vežėjų аr valdininkų dalbajobiškumo versti ant ES. Dabartiniu tarptautiniu lenkų traukiniu Šeštokai-Varšuva gali bilietą pirkt ir važiuot Suvalkai-Varšuva ar bet kurioje kitoje atkarpoje.
              Nes ten lenkų traukinys. Jei būtų lietuvių- vežti iš Suvalkų į Varšuvą būtų draudžiama.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.16, 23:11.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Nes ten lenkų traukinys. Jei būtų lietuvių- vežti iš Suvalkų į Vašuvą būtų draudžiama.
                Tarkim EC Praha-Berlynas (lyg čekų, bet nesu tikras). Tiek www.bahn.de gali nusipirkt bilietą į tą patį traukinį atkarpoje Vokietijoje Dresdenas-Berlynas, tiek www.cd.cz gali pirkt Čekijoje atkarpai Praha-Usti nad Labem. Nu nėra jokios principinės problemos.
                kaip?

                Comment


                  Vat būtent, kad Praha-Berlynas važiuoja ir vokiečių traukiniai. Jais Vokietijos viduje gali važiuoti. Analogiškai Lenkijoje PKP IC tarptautiniais traukiniais šalies viduje gali važiuoti, o ČD - ne. RŽD ir BČ berods irgi neveža Lenkijos viduje. Viskas surašyta tvarkaraščiuose. Taip kad LG traukinys keleivių Lenkijoje negalėtų vežti.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Vat būtent, kad Praha-Berlynas važiuoja ir vokiečių traukiniai. Jais Vokietijos viduje gali važiuoti. Analogiškai Lenkijoje PKP IC tarptautiniais traukiniais šalies viduje gali važiuoti, o ČD - ne. RŽD ir BČ berods irgi neveža Lenkijos viduje. Viskas surašyta tvarkaraščiuose. Taip kad LG traukinys keleivių Lenkijoje negalėtų vežti.
                    Kartoju tiems kas tanke. Mano pavyzdyje vietiniai (netarptautiniai) bilietai parduodami į fiziškai tą patį traukinį abiejose šalyse (žiūrėta spalio 24 d. EC 178, išvykimas iš Prahos 6:31, atvykimas į Berlyną 11:14, žiūriu toliau tas pats traukinys dar ir į Lenkiją, iki Ščecino važiuoja). Jei jis vokiečių, tai kodėl juo galima važiuoti Čekijos viduje? Jei čekų - tai kodėl Vokietijos viduje? Nes nėra šitos jūsų išsigalvojamos problemos neišsprendžiamos.
                    kaip?

                    Comment


                      Kabotažiniai pervežimai Europos Sąjungoje jau seniai draudžiami. Bet kad ši direktyva galėjo ir traukiniams- tik neseniai sužinojau.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Kabotažiniai pervežimai Europos Sąjungoje jau seniai draudžiami. Bet kad ši direktyva galėjo ir traukiniams- tik neseniai sužinojau.
                        O kas blogo nutiktų, jeigu šio maršruto traukiniu atsirastų galimybė nuvažiuoti iš Šeštokų į Mockavą?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Kartoju tiems kas tanke. Mano pavyzdyje vietiniai (netarptautiniai) bilietai parduodami į fiziškai tą patį traukinį abiejose šalyse (žiūrėta spalio 24 d. EC 178, išvykimas iš Prahos 6:31, atvykimas į Berlyną 11:14, žiūriu toliau tas pats traukinys dar ir į Lenkiją, iki Ščecino važiuoja). Jei jis vokiečių, tai kodėl juo galima važiuoti Čekijos viduje? Jei čekų - tai kodėl Vokietijos viduje? Nes nėra šitos jūsų išsigalvojamos problemos neišsprendžiamos.
                          Danijoje/Svedijoje taip pat ir jokios ES direktyvos nekliudo. Perki Svedijoj bilieta, sedi i Danu traukini, o anas stoja visose stotelese Svedijoje pakeliui i Danija...
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Parašė Wycka

                            O kas blogo nutiktų, jeigu šio maršruto traukiniu atsirastų galimybė nuvažiuoti iš Šeštokų į Mockavą?
                            Mano nuomone, nieko blogo nenutiktų. Bet ES mano kitaip.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Deutche Bahn vagone važiavome tarp 2 Austrijos miestukų, gal ten buvo pusė DB pusė OBB, pats traukinys IC118 iš Zalzburgo į Miunsterį
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Kartoju tiems kas tanke. Mano pavyzdyje vietiniai (netarptautiniai) bilietai parduodami į fiziškai tą patį traukinį abiejose šalyse (žiūrėta spalio 24 d. EC 178, išvykimas iš Prahos 6:31, atvykimas į Berlyną 11:14, žiūriu toliau tas pats traukinys dar ir į Lenkiją, iki Ščecino važiuoja). Jei jis vokiečių, tai kodėl juo galima važiuoti Čekijos viduje? Jei čekų - tai kodėl Vokietijos viduje? Nes nėra šitos jūsų išsigalvojamos problemos neišsprendžiamos.
                                Gali būti, kad traukinys sudarytas iš skirtingų šalių geležinkeliams priklausančių vagonų ir bilietai parduodami vidaus susisiekimui tik į tos šalies vagonus.

                                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                Danijoje/Svedijoje taip pat ir jokios ES direktyvos nekliudo. Perki Svedijoj bilieta, sedi i Danu traukini, o anas stoja visose stotelese Svedijoje pakeliui i Danija...
                                Tą maršrutą bendrai aptarnauja Danijos ir Švedijos geležinkeliai. Gal tokiu atveju yra kokios nors direktyvų išimtys. Bet aš įtariu, kad gali būti ir dar speciali išimtis dėl Oresundo tilto. Panašiai gali būti ir su tuneliu po Lamanšu. Tiesiog tokiems objektas sudaromos išimtys.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Gali būti, kad traukinys sudarytas iš skirtingų šalių geležinkeliams priklausančių vagonų ir bilietai parduodami vidaus susisiekimui tik į tos šalies vagonus.
                                  Šitas traukinys bent jau Čekijos teritorijoje sudarytas tik iš čekiškų vagonų. Ir bilietai (be vietos rezervavimo) į šitą maršrutą (pagal pilną tarifą) parduodami nenurodant konkretaus traukinio.

                                  Comment


                                    O prie sienos tikriausiai prikabinami DB vagonai...

                                    Comment


                                      Teko vaziuoti Nordekos autobusu is Kauno i Siaulius, biski brangesnis bilietas bet veza...
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        O neturėtų. Nebent vežėjas Lietuvos įmonė, ne Nordeka, tik jos autobusas.

                                        Comment


                                          Nesupratau ar tema apie Nordekos autobusus ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X