Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Purvinesniu vagonu dar ko gero neteko matyti

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
      Aišku.

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
        O nereikėjo bent nuplauti prieš pristatant užsakovui? Man tai būtų gėda tokią prekę kam nors rodyti... Ar čia tokia LG filosofija?

        Comment


          Palikau aš savo mašiną po medžiu. Ryte radau visą apšiktą. Nieko, pirkėjas paprastai vis tiek perdažo vagonus.
          Paskutinis taisė Al1; 2011.03.15, 21:06.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
            Ar čia tikrai LG vagonai? Žinoma iš nuotraukos sunku įvertinti, tačiau man jie nelabai panašūs į LG vagonus.

            Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
            Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...
            Paskutinis taisė Kasnis; 2011.03.15, 21:14.

            Comment


              Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
              Ar čia tikrai LG vagonai? Žinoma iš nuotraukos sunku įvertinti, tačiau man jie nelabai panašūs į LG vagonus.

              Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
              Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...
              Aš taip pat nenorėčiau patikėti, kad tai LG keleiviniai vagonai. Tipiški Varšuva-Šeštokai ir kitų PKP keleivinių traukinių vagonai.
              Ir nejaugi perkant vagonus ne eksploatavimui, o į metalo laužą, ar apsimokėtų į kurią nors Europos šalį su 1435 mm geležinkeliais tiems vagonams Mockavoje keisti aširačius? Gal būtų paprasčiau ir pigiau Lietuvoje dalinai supjaustyti ir į į Lenkiją gabenti kaip krovinį?

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Aš taip pat nenorėčiau patikėti, kad tai LG keleiviniai vagonai.
                LG 1994 metais nusipirko 4 WLABmee (RIC-200) vagonus, kurie buvo kabinami prie traukinio S.-Peterburgas - Berlynas. Kai šis maršrutas 2000 metais per Vilnių buvo nutrauktas, šie vagonai iki 2007 metų stovėjo patvory. Ir po to buvo nupirkti slovakų firmos Wagonservice Slovakia a.s.

                WLABmee der Litauischen Bahn (1996)
                http://www.drehscheibe-foren.de/fore...php?30,4991723
                Paskutinis taisė Zorro; 2011.03.16, 10:39.

                Comment


                  Taigi, gal kas matėt kiek keleivių šiandien atvežė Lenkijos traukinys į Šeštokus, o paskui į Kauną? Gi lenku sirgaliai puola Kauną. Nuotraukų turbūt padaryt neįmanoma, nes kaip skaičiau lenkai nemėgsta būti fotografuojami

                  Comment


                    Parašė bosco Rodyti pranešimą
                    Taigi, gal kas matėt kiek keleivių šiandien atvežė Lenkijos traukinys į Šeštokus, o paskui į Kauną? Gi lenku sirgaliai puola Kauną. Nuotraukų turbūt padaryt neįmanoma, nes kaip skaičiau lenkai nemėgsta būti fotografuojami


                    Viskas įmanoma . Į autobusą šiandien kai įlipo pora, tai pasijaučiau tarsi tarp laukinių.

                    Comment


                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                      Atvaizdas


                      Viskas įmanoma . Į autobusą šiandien kai įlipo pora, tai pasijaučiau tarsi tarp laukinių.
                      Na jo, teko Kaune pabūvot, bet ne centre, tai vien policija, o Vilnius - Kaunas kelyje du reidus teko pravažiuot ir 8 ekipažus suskaičiavau pavienius. Sėkmės kauniečiams

                      Comment


                        Tai gal reiks to užkonservuoto vagono kalėjimo iki pasienio ryt

                        Comment


                          Parašė LinS Rodyti pranešimą
                          Tai gal reiks to užkonservuoto vagono kalėjimo iki pasienio ryt
                          Panašu, kad reiks viso sąstato...
                          Autoturistai

                          Comment


                            Ką gi, Lietuva gali likti be keleivinio susisiekimo geležinkeliais su Vakarais.

                            Štai ką rašo viename lenkiškame geležinkelių tinklalapyje.

                            Jak Litwa Polakom, tak PKP Litwie
                            Kaip Lietuva lenkams, taip PKP Lietuvai.

                            http://infokolej.nowyekran.pl/post/2...tak-pkp-litwie

                            Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.

                            Comment


                              /\ Ar verta kišti pinigus į RailBaltiką, jei į Vakarus vistiek traukiniais nenuvažiuosi...
                              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                              Comment


                                Be keleivių dar kroviniai yra.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Be keleivių dar kroviniai yra.
                                  Ar verta tiek investuoti vien dėl krovinių?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Jei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė. 1435 mm vėžė ateitų iki Kauno, o toliau modernizuoti esamas linijas iki 160 km/h ir viskas. Keleiviniams traukiniams tai bus pats tas. Nes jei jau pradedama riaugėti apie 200 km/h ir daugiau, tai tokiomis linijomis normaliose šalyse kroviniai nevežami.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Jei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė...
                                      Sutinku, totali nesąmonė. Kol Lenkijos puseje nebus normalaus geležinkeilio iki Bialystoko, svajoti apie susisiekima su Vakarais nerimta. O Lenkijos puseje jo (normalaus geležinkeilio) nebus (dėl ekonominių, o pastaroju metu ir dėl politinių motyvų), kaip ir nebus normalios autostrados nuo [LT/PL] į Vakarus.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Al1
                                        Ką gi, Lietuva gali likti be keleivinio susisiekimo geležinkeliais su Vakarais.

                                        Štai ką rašo viename lenkiškame geležinkelių tinklalapyje.

                                        Jak Litwa Polakom, tak PKP Litwie
                                        Kaip Lietuva lenkams, taip PKP Lietuvai.

                                        http://infokolej.nowyekran.pl/post/2...tak-pkp-litwie

                                        Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.
                                        O neimanoma, kad patys Lietuviai savo traukinius siustu lenkijon? turi juk keleta tinkamu silumveziu... pora traukiniu galetu aptarnauti Warsava - Sestokai.
                                        Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                        Comment


                                          Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                          O neimanoma, kad patys Lietuviai savo traukinius siustu lenkijon? turi juk keleta tinkamu silumveziu... pora traukiniu galetu aptarnauti Warsava - Sestokai.
                                          Pora lokomotyvų yra, o iš kur imt vagonų? Tada beliktų arba pirkti vagonų tik dėl vieno maršruto (kuris važiuoja tik kartą į parą), arba nuomotis iš lenkų (kurie gali ir neišnuomoti arba užziprašyti nerealios kainos), arba vėl pasienyje kaitalioti vežimėlius. Daugiau vargo negu naudos...
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X