Tai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
Ar čia tikrai LG vagonai? Žinoma iš nuotraukos sunku įvertinti, tačiau man jie nelabai panašūs į LG vagonus.
Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...
Ar čia tikrai LG vagonai? Žinoma iš nuotraukos sunku įvertinti, tačiau man jie nelabai panašūs į LG vagonus.
Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...
Aš taip pat nenorėčiau patikėti, kad tai LG keleiviniai vagonai. Tipiški Varšuva-Šeštokai ir kitų PKP keleivinių traukinių vagonai.
Ir nejaugi perkant vagonus ne eksploatavimui, o į metalo laužą, ar apsimokėtų į kurią nors Europos šalį su 1435 mm geležinkeliais tiems vagonams Mockavoje keisti aširačius? Gal būtų paprasčiau ir pigiau Lietuvoje dalinai supjaustyti ir į į Lenkiją gabenti kaip krovinį?
Aš taip pat nenorėčiau patikėti, kad tai LG keleiviniai vagonai.
LG 1994 metais nusipirko 4 WLABmee (RIC-200) vagonus, kurie buvo kabinami prie traukinio S.-Peterburgas - Berlynas. Kai šis maršrutas 2000 metais per Vilnių buvo nutrauktas, šie vagonai iki 2007 metų stovėjo patvory. Ir po to buvo nupirkti slovakų firmos Wagonservice Slovakia a.s.
Taigi, gal kas matėt kiek keleivių šiandien atvežė Lenkijos traukinys į Šeštokus, o paskui į Kauną? Gi lenku sirgaliai puola Kauną. Nuotraukų turbūt padaryt neįmanoma, nes kaip skaičiau lenkai nemėgsta būti fotografuojami
Taigi, gal kas matėt kiek keleivių šiandien atvežė Lenkijos traukinys į Šeštokus, o paskui į Kauną? Gi lenku sirgaliai puola Kauną. Nuotraukų turbūt padaryt neįmanoma, nes kaip skaičiau lenkai nemėgsta būti fotografuojami
Viskas įmanoma . Į autobusą šiandien kai įlipo pora, tai pasijaučiau tarsi tarp laukinių.
Viskas įmanoma . Į autobusą šiandien kai įlipo pora, tai pasijaučiau tarsi tarp laukinių.
Na jo, teko Kaune pabūvot, bet ne centre, tai vien policija, o Vilnius - Kaunas kelyje du reidus teko pravažiuot ir 8 ekipažus suskaičiavau pavienius. Sėkmės kauniečiams
Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.
Jei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė. 1435 mm vėžė ateitų iki Kauno, o toliau modernizuoti esamas linijas iki 160 km/h ir viskas. Keleiviniams traukiniams tai bus pats tas. Nes jei jau pradedama riaugėti apie 200 km/h ir daugiau, tai tokiomis linijomis normaliose šalyse kroviniai nevežami.
Jei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė...
Sutinku, totali nesąmonė. Kol Lenkijos puseje nebus normalaus geležinkeilio iki Bialystoko, svajoti apie susisiekima su Vakarais nerimta. O Lenkijos puseje jo (normalaus geležinkeilio) nebus (dėl ekonominių, o pastaroju metu ir dėl politinių motyvų), kaip ir nebus normalios autostrados nuo [LT/PL] į Vakarus.
Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.
O neimanoma, kad patys Lietuviai savo traukinius siustu lenkijon? turi juk keleta tinkamu silumveziu... pora traukiniu galetu aptarnauti Warsava - Sestokai.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
O neimanoma, kad patys Lietuviai savo traukinius siustu lenkijon? turi juk keleta tinkamu silumveziu... pora traukiniu galetu aptarnauti Warsava - Sestokai.
Pora lokomotyvų yra, o iš kur imt vagonų? Tada beliktų arba pirkti vagonų tik dėl vieno maršruto (kuris važiuoja tik kartą į parą), arba nuomotis iš lenkų (kurie gali ir neišnuomoti arba užziprašyti nerealios kainos), arba vėl pasienyje kaitalioti vežimėlius. Daugiau vargo negu naudos...
Comment