Purvinesniu vagonu dar ko gero neteko matyti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai ne Šeštokai - Varšuva. Tai buvę LG vagonai važiuoja į Slovakiją po jų pardavimo.
Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...Paskutinis taisė Kasnis; 2011.03.15, 21:14.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąAr čia tikrai LG vagonai? Žinoma iš nuotraukos sunku įvertinti, tačiau man jie nelabai panašūs į LG vagonus.
Kas dėl švaros, tai jie parduodami dažniausiai pusvelčiui, pasibaigus eksploataciniam terminui ar su poreikiu daryti KR-2. Prastovėję ne viena ir ne du mėnesius. Dažniausiai investicijos į tokių vagonų remonta būna 5-10 kart didesnės nei jų vertė. Todėl pirkėjai supranta, kad perka praktiškai metalo laužą. Apie švarą nieks ten negalvoja. Jei tokių vagonų nieks nenuperka per kelis aukcionus, tada jie paprasčiausiai supjaustomi.
Gerų vagonų pardavimas labai retas dalykas...
Ir nejaugi perkant vagonus ne eksploatavimui, o į metalo laužą, ar apsimokėtų į kurią nors Europos šalį su 1435 mm geležinkeliais tiems vagonams Mockavoje keisti aširačius? Gal būtų paprasčiau ir pigiau Lietuvoje dalinai supjaustyti ir į į Lenkiją gabenti kaip krovinį?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAš taip pat nenorėčiau patikėti, kad tai LG keleiviniai vagonai.
WLABmee der Litauischen Bahn (1996)
http://www.drehscheibe-foren.de/fore...php?30,4991723Paskutinis taisė Zorro; 2011.03.16, 10:39.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąTaigi, gal kas matėt kiek keleivių šiandien atvežė Lenkijos traukinys į Šeštokus, o paskui į Kauną? Gi lenku sirgaliai puola Kauną. Nuotraukų turbūt padaryt neįmanoma, nes kaip skaičiau lenkai nemėgsta būti fotografuojami
Viskas įmanoma . Į autobusą šiandien kai įlipo pora, tai pasijaučiau tarsi tarp laukinių.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąTai gal reiks to užkonservuoto vagono kalėjimo iki pasienio ryt
Comment
-
Ką gi, Lietuva gali likti be keleivinio susisiekimo geležinkeliais su Vakarais.
Štai ką rašo viename lenkiškame geležinkelių tinklalapyje.
Jak Litwa Polakom, tak PKP Litwie
Kaip Lietuva lenkams, taip PKP Lietuvai.
http://infokolej.nowyekran.pl/post/2...tak-pkp-litwie
Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.
Comment
-
/\ Ar verta kišti pinigus į RailBaltiką, jei į Vakarus vistiek traukiniais nenuvažiuosi...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBe keleivių dar kroviniai yra.
Comment
-
Jei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė. 1435 mm vėžė ateitų iki Kauno, o toliau modernizuoti esamas linijas iki 160 km/h ir viskas. Keleiviniams traukiniams tai bus pats tas. Nes jei jau pradedama riaugėti apie 200 km/h ir daugiau, tai tokiomis linijomis normaliose šalyse kroviniai nevežami.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei viską apmoka ES - tegul. Bet to gi nebus. Ir iš viso aš nematau jokių perspektyvų 1435 mm vėžei iki pat Talino. Nu totali nesąmonė...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1Ką gi, Lietuva gali likti be keleivinio susisiekimo geležinkeliais su Vakarais.
Štai ką rašo viename lenkiškame geležinkelių tinklalapyje.
Jak Litwa Polakom, tak PKP Litwie
Kaip Lietuva lenkams, taip PKP Lietuvai.
http://infokolej.nowyekran.pl/post/2...tak-pkp-litwie
Žinoma, žinios ne iš oficialių šaltinių, bet straipsnyje teigiama, kad autobusas panaikintas staiga, o likusio traukinio iki Šeštokų likimas neaiškus. Gali būti, jog jį sutrumpins iki Suvalkų, kai įsigalios naujas tvarkaraštis gruodį.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąO neimanoma, kad patys Lietuviai savo traukinius siustu lenkijon? turi juk keleta tinkamu silumveziu... pora traukiniu galetu aptarnauti Warsava - Sestokai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment