Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Kalbu apie normalu keleivini traukini, be visokiu sustojimu prie kiekvieno stulpo.
    Dabartinis Vilnius-Šeštokai sustoja Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jurėje (po tunelio atidarymo vietoje šių dviejų, ko gero, bus Kaunas), Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje. Iš visų sustojimų tik Vinčai nelabai reikalingas sustojimas - visi kiti gana keleivingi. Ir tai Jūs vadinote "prie kiekvieno stulpo". Tai kas tada "ne prie kiekvieno stulpo"?

    Comment


      #82
      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
      ne anksciau nei uz 50 metu bus normalus keleiviniai traukiniai, t.y. po to kai Rusija taps EU ir NATO nare...
      Jeigu už 50 metų dar bus pageidaujančiųjų keliauti ilgus atstumus traukiniais, o ne lėktuvais
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #83
        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Dabartinis Vilnius-Šeštokai sustoja Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jurėje (po tunelio atidarymo vietoje šių dviejų, ko gero, bus Kaunas), Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje. Iš visų sustojimų tik Vinčai nelabai reikalingas sustojimas - visi kiti gana keleivingi. Ir tai Jūs vadinote "prie kiekvieno stulpo". Tai kas tada "ne prie kiekvieno stulpo"?
        Vilnius-Klaipėda, Kaliningradas-Maskva/Sankt Peterburgas arba greitieji Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #84
          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Dabartinis Vilnius-Šeštokai sustoja Lentvaryje, Kaišiadoryse, Palemone, Jurėje (po tunelio atidarymo vietoje šių dviejų, ko gero, bus Kaunas), Kazlų Rūdoje, Vinčuose, Marijampolėje, Kalvarijoje. Iš visų sustojimų tik Vinčai nelabai reikalingas sustojimas - visi kiti gana keleivingi. Ir tai Jūs vadinote "prie kiekvieno stulpo". Tai kas tada "ne prie kiekvieno stulpo"?
          Greitajam traukiniui Vilnius - Varšuva sustojimai "ne prie kiekvieno stulpo" būtų Kaunas ir Marijampolė.

          Comment


            #85
            Tie keli papildomi sustojimai Lietuvos teritorijoje pailgina keliones trukme apie 15 min. Jei lygintume su visu keliones laiku - tai menkas islosimas, jei butu panaikinti sustojimai. Taciau ir keleiviu butu daug maziau, nes siuo traukiniu daug vaziuoja ir vietiniu keleiviu. Ypac is Kauno i Kazlu Ruda (kai vel atidarys tuneli).

            Comment


              #86
              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Greitajam traukiniui Vilnius - Varšuva sustojimai "ne prie kiekvieno stulpo" būtų Kaunas ir Marijampolė.
              Lentvario gyventojai (daug jų - lenkų tautybės ir į savo tėvynę važinėja) niekaip nepasiduotų dėl tokio traukinio sustojimo nebuvimo Lentvaryje.
              Kaišiadoryse į traukinį Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) nemažai keleivių įlipa atvažiavę traukiniu Klaipėda-Vilnius. Šeštokai taip pat neišvengiama stotis, jei ir traukinys būtų tiesioginis, koks 2000-2005m. buvo naktinis Varšuva-Vilnius.
              Jis stodavo Kaišiadoryse, Kaune, Marijampolėje, Šeštokuose, Mockavoje(pervažiavimas iš vienos vėžės bėgių į kitą)...

              Comment


                #87
                Kaip pirkti bilietus Palemonas-Warszawa -- ar parduoda kur nors Kaune iki galutinio taško, ar yra tik atskirai iki Šeštokų ir paskui reikia pirkti atskirai iki Varšuvos (gal net pas konduktorių PKP traukiny)? Ar galima pirkti iš anksto į abi puses?

                Ta proga, nors ir OT, bet gal patartumėt kokį nors biudžetinį viešbutuką 1 asmenui Varšuvoj netoli centro, kad stotis būtų "within walking distance"?

                Comment


                  #88
                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                  Kaip pirkti bilietus Palemonas-Warszawa -- ar parduoda kur nors Kaune iki galutinio taško, ar yra tik atskirai iki Šeštokų ir paskui reikia pirkti atskirai iki Varšuvos (gal net pas konduktorių PKP traukiny)? Ar galima pirkti iš anksto į abi puses?

                  Ta proga, nors ir OT, bet gal patartumėt kokį nors biudžetinį viešbutuką 1 asmenui Varšuvoj netoli centro, kad stotis būtų "within walking distance"?
                  Geležinkelių stotyje bilietų agentūroje tikrai parduoda ir pirmyn-atgal.


                  į OT: Vasarą Varšuvoje buvau per booking.com viešbutį Atos užsisakęs, didelis tvarkingas vienvietis kambarys su patogumais ir nemokamu internetu (jei turi tinklo laidą) 79 zlotus kainavo. Ten trijų didžiulių viešbučių (Atos, Aramis, Portos) po kelis šimtus kambarių kompleksas yra. Bet iki jo jau autobusu važiuot reik, kokie 6-7 km nuo stoties. Prieš kelis metus teko botelyje (laive Vysloje netoli senamiesčio) nakvot, ten dar pigiau buvo, tik jau patogumai ir bendri, ir svarbiausia - šalia esantis geležinkelio tiltas daro tą vietą tinkamą rekomenduoti tik tikriems geležinkelio fanams
                  kaip?

                  Comment


                    #89
                    Vilnius-Šeštokai-Varšuva: jau per Kauną !

                    2009m. lapkričio 17 d. atidarius Kauno tunelį keleivinis traukinys maršrutu Nr 393 Vilnius-Šeštokai-(Varšuva) vėl važiuoja per Kauną. Iš Kauno į Šeštokus traukinys išvyksta 13:17h., iš Šeštokų atvyksta į Kauną - 16:33h.

                    Deja, dar šiandien (lapkričio 27 d.) to "nežino" Lenkijos geležinkelių (PKP) interneto svetainė www.rozklad-pkp.pl

                    http://rozklad-pkp.pl/traininfo.php/...q=pl/node/149& dar rodomas sustojimas Palemone.

                    Comment


                      #90
                      Norėjau paklausti važiavusių, yra idėja nuvažiuoti traukiniu iš Šeštokų iki Suvalkų arba iki Augustavo, kaip nusipirkti bilietą Šeštokuose, yra kasa ar traukinije? Ir gal maždaug kas žino kainas.

                      Comment


                        #91
                        Lietuvoje pirk bilieta iki Mockavos, Vilniaus-Sestokai 25lt, Sestokai - Mockava 15lt. Mockavoj, ilupus lenku lakunui, perki pas ji bilieta iki kur tau reikia, tarkim Augustow. aisku bus brangiau keliais pln, bet nereiks blaskytis per stotis.
                        yprastinis variantas, Vilnius - Sestokai, Sestokuose perki Sestokai - Suwalky, suvalkuose greitai begi i stoti ir perki iki Augustow.

                        Comment


                          #92
                          Ačiū Pciolka, Vilnius-Šeštokai nedomina, nes iki Šeštokų patagiau atvažiuoti automobiliu . O beje Šeštokuose galima tik iki Suvalkų nusipirkt ?
                          Paskutinis taisė lietus; 2009.11.29, 17:29.

                          Comment


                            #93
                            galima iki pat Suwalku, bet patariu imti iki paskutines Lietuvos stoties, ty Mockavos. visi sienos kirtimai tarp valstybiu apmokestinami tam tikrai mokesciais, nes salyginai nedidelis atstumas buna stipriai perkainuotas bilieto prasme. todel ir siulau viena stotele pasivezinti uz dyka ), o Lenkijoj jau pirkti is lenku lakuno. bet velgi buna taip, kad lakunas prisistato jau Lietuvoj, paciuose Sestokuose. tokiu atveju pravercia geri derybu igudziai. paprasti tie lenkai, sukalbami )
                            ir
                            zodis aciu baigiasi u ilgaja.

                            Comment


                              #94
                              Tai gal tada visdėlto geriau įlipti ne Šeštokuose, o Mockavoj ?

                              Comment


                                #95
                                na zinai, tada geriau jau apskirtai jau vaziuoti iki Augustowo )
                                pasimegauk abieju saliu gelezinkeliais. visai smagu dardeti trumpabegiais per gimtasias lygumas su DR1, ne ka prasciau pasivezinti ir lenkiskuose kupe. naudokis proga ir nebuk sugadintas vakarietis. lipi Vilniaus GS, islipi kur nori. sekmes!

                                Comment


                                  #96
                                  Ei ei, neklaidinkit žmonių. Kai man teko važiuoti iki Bialystoko, tai kainos buvo tokios: Vilnius-Šeštokai 12,5 Lt (50% nuolaida studentams), Šeštokai-Bialystokas - 34 Lt ir dar 5 Lt vietos rezervacija PKP traukinyje. Bilietai buvo pirkti Vilniuje, LG pardavimų agentūroje. Atgalinius bilietus pirkau iš karto - kainos tos pačios.
                                  Visa kelionė Vilnius-Bialystokas truko apie 7 val.

                                  Už bilietą Šeštokai-Mockava mokėti 15 Lt - absurdas, ten net dešimties km nėra.
                                  Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.29, 19:28.

                                  Comment


                                    #97
                                    Tas Lietuvos Lenkijos sienos kirtimas vietiniu VT visada komplikuotas, tiek kainomis, tiek grafikais, tiek traukiniais, tiek autobusais...
                                    Paskutinis taisė zanaz; 2009.12.01, 03:08.
                                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Pciolka Rodyti pranešimą
                                      na zinai, tada geriau jau apskirtai jau vaziuoti iki Augustowo )
                                      pasimegauk abieju saliu gelezinkeliais. visai smagu dardeti trumpabegiais per gimtasias lygumas su DR1, ne ka prasciau pasivezinti ir lenkiskuose kupe. naudokis proga ir nebuk sugadintas vakarietis. lipi Vilniaus GS, islipi kur nori. sekmes!
                                      Na matai man neapsimoka iki Vilniaus važiuoti, nes iki Šeštokų beveik tiek pat kelio kiek iki Vilniaus.

                                      Comment


                                        #99
                                        Keičiasi Lenkijos traukinių tvarkaraščiai

                                        2009m. gruodžio 13 d., kaip eilinį kartą tokiu metų laiku, Lenkijoje keičiasi keleivinių traukinių tvarkaraščiai. Lietuvoje keitimasis paliečia naktį iš Vilniaus į Varšuvą ir iš Varšuvos į Vilnių kursuojantį Lenkijos PKP autobusą.

                                        Traukinio Nr393/394 Vilnius-Šeštokai-Vilnius grafikas nesikeičia, nes traukinio Nr10012/10011 Varšuva-Šeštokai-Varšuva atvykimo/išvykimo laikai Šeštokuose nesikeičia, toliau Lenkijoje šio traukinio pasikeitimų pastebėjau tik keliomis minutėmis.

                                        Iš Suvalkų (Suwalki) traukiniai išvyksta:
                                        5:47h į Bialystoką; 7:27h į Vroclavą per Sokuklą; 8:36h į Vroclavą per Elką; 9:21h į Bialystoką; 12:44h į Šeštokus; 15:29h Į Varšuvą; 17:42h į Bialystoką.
                                        Į Suvalkus traukiniai atvyksta:
                                        9:00h iš Bialystoko; 12:30h iš Varšuvos; 15:14h iš Šeštokų; 16:59h iš Bialystoko; 19:25h iš Vroclavo per Elką; 20:15h iš Vroclavo per Sokulką;
                                        22:21h iš Bialystoko.

                                        http://nowy.rozklad-pkp.pl/

                                        Comment


                                          Gal kas žinot ir galėtųmėt plačiau pakomentuoti ką reiškia pakeistas traukinio Šeštokai-Varšuva Nr. 10012? Anksčiau koks buvo Nr. nepamenu. Koks esminis skirtumas Šeštokai-Varšuva įvyko po gruodžio 13 d. pasikeitus tvarkaraščiui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X