Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ačiū už patarimus, chebrytė

    Kaip suprantu, į Berliną jau irgi nebėra traukinio iš Vilniaus. Net nežinojau. O kadaise žmonės važiavo, visai neblogai būdavo
    Paskutinis taisė oranger; 2009.08.28, 16:59.

    Comment


      #62
      Galima važiuoti per Varšuvą - labai gerai priderintas laikas. Iš Vilniaus reikia išvažiuoti naktiniu PKP Intercity autobusu. Atveža į centrinę Varšuvos geležinkelio stotį.

      Tvarkaraščius lenkijoje žr.: http://rozklad-pkp.pl/query.php/pn?q...74299&OK#focus
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.28, 18:50.

      Comment


        #63
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Galbuti bus paankstintas isvykimo laikas ir tiek. Kad keleiviai galetu Varsuvoje persesti i traukinius i Vakaruy Europa. Is Lietuvos puse sutrumpinti keliones laika valanda niekaip neiseis. Na, gali panaikinti kai kuriuos sustojimus: Palemone, Mauruciuose, Jureje.
        O gal tos naujoves - tai tik tai, kad traukinys vel vaziuos per Kauna...
        Gal vertėtų pratęst apie tai šioje temoje.
        Žinia dabar yra tokia situacija, kad persėdus Šeštokuose toliau tie 2 vagonai važiuoja į Suvalkus ir ten jau kabinami prie traukinio Suvalkai - Varšava. Bėda kad šitie traukiniai tėra tik 2 per dieną. 7:30-12:30 ir 15:25-20:30 (prie antrojo daba ir kabiną)
        Taigi Vilnius - Šeštokai galima paankstint nebent 8 valandom, sumoj ~4:00-12:30 vos ne naktinis gaunasi

        Idealiu atveju gal derasi su lenkais, kad šie susimiltų ir prikabinimas vyktų Bialystoke (iš kurio traukiniai į Varšuvą kas valandą ar kas dvi), paleidžiant papildomą traukinį Bialystokas - Šeštokai.
        Antru atveju paprasčiau pratęst motrisą Bialystokas - Suvalkai iki Šeštokų - aišku tada Vilnius - Varšuva važiavimas vyktų su 2 persėdimais. Bet užtat gražų vaizdelį būtų galima kartais nufotkint Šeštokuose - mūsų sidabrinė/raudona Pesa ir jų žalia
        Gal dar kas turi kokių minčių kaip čia tą važiavimą į lenkus galėtų suorganizuot?

        P.S. o kiek gi forumiečių teko važiuot traukiniu į Lenkiją su reikalu, kiek šis maršrutas su tokiais greičiais reikalingas, gal nevargt ir laukt Rail Baltikos?
        P.P.S. LG prisijungimas prie intereilo aišku jį pagyvintų
        P.P.S.
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          #64
          na kodėl, keletas kartų važiuojant į Zakopanę bei kartas iki Italijos šiuo traukiniu man buvo visai normaliai. Kai nusiteiki, jog gimtosiose Suvalkų apylinkėse sugaiši 2/3 kelio laiko tai ne taip ir prailgsta O dėl varianto suderėti su lenkais dėl traukinio laiko įdomus ir svarstytinas variantas. Jeigu pasisektų suderėt, jog tarkim iš Suwalkų išvyktų papildomas traukinys kokią 11h. reisas 7.00 +/- į Šeštokus būtų bent keletą kartų geriau, nei 12.00. Kita vertus, antras variantas galėtų būti vėlai vakare, arba net naktinis, kad reikalui esant Varsuvoj atsirastum ryte. Būtų tikrai labai patogu.

          Comment


            #65
            Vienas klausimas - yra Šeštokuose kasa? Šiandien ponia iš langelio Suvalkų stotyje pasakė man, kad kasos ten nėra ir bilietą reikia įsigyti pas kontrolierių. Rytoj išvyksiu su draugais į Vilnių tuo traukiniu.

            Comment


              #66
              Parašė Elvus Rodyti pranešimą
              Vienas klausimas - yra Šeštokuose kasa? Šiandien ponia iš langelio Suvalkų stotyje pasakė man, kad kasos ten nėra ir bilietą reikia įsigyti pas kontrolierių. Rytoj išvyksiu su draugais į Vilnių tuo traukiniu.
              Bet ar negalima Lenkijoje nusipirkti bilieto tiesiai į Vilnių. Kai iš Vilniaus važiavom tai bilietas buvo iki Belystoko.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.09.22, 17:41.

              Comment


                #67
                o tau yra skirtumas pirkt bilieta kasoje ar is kontrolieriaus? Jei nedirbs kasa be jokio papildomo mokescio nusipirksi pas kontrolieriu

                Comment


                  #68
                  Turėjau pora minučių iki traukinio tai užbėgau pakamantinėt tetų (tarptautinių) bilietų pardavimo agentūroj - iš Vilniaus į Varšuvą 80 litų, į Vieną apie 380 litų (pamiršau paklaust ar miegamajam ar kokiam vagone). Sakė pardavinėja ir į Budapeštą, Praha, Bratislavą (nebuvo jau laiko laukt kol kainas suskaičiuos), o vat į Berlyną ne.
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    #69
                    Štai ką radau LG tinklapyje:
                    Kelevių pervežimas > Informacija keleiviams > Akcijos

                    AKCIJOS
                    Vilnius - Varšuva 79,98 Lt

                    Įdomu, kiek kainavo anksčiau. Berods ne ką daugiau.

                    Comment


                      #70
                      Na kiek pamenu tai tiek pat. Vasara vaziavau tai iki sestoku 25LT. ir iki varsuvos 54lt tik centu nebuvo berods

                      Comment


                        #71
                        Parašė padejejas Rodyti pranešimą
                        Na kiek pamenu tai tiek pat. Vasara vaziavau tai iki sestoku 25LT. ir iki varsuvos 54lt tik centu nebuvo berods
                        Čia 54 litai už atkarpą Šeštokai - Varšuva? Kur pirkai bilietą šiai atkarpai?
                        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                        Comment


                          #72
                          Štai ką šiandien rašo spauda. Dabar ieškau lenkiško varainto.

                          Važiuoja vėžlio greičiu

                          Eldoradas BUTRIMAS
                          Specialiai LR, Varšuva
                          2009-10-26

                          Lenkijoje geležinkelio bėgiai tokie sudėvėti, kad traukiniai slenka lėčiau nei prieš Antrąjį pasaulinį karą. Infrastruktūrai atnaujinti stinga pinigų.

                          Lietuviai neturėtų viltis, kad susisiekimas traukiniais su kamynine Lenkija artimiausiu metu taps toks greitas kaip ir Vakarų Europoje.

                          Šiuo metu iš Vilniaus į Varšuvą traukinys važiuoja net devynias su puse valandos, nes perkirtęs Lenkijos sieną priverstas sulėtinti greitį dėl prastos bėgių būklės.

                          Varšuvos dienraštis „Fakt“ demaskavo – net septyniasdešimt procentų bėgių Lenkijoje visiškai susidėvėję, todėl traukiniai daugelyje trasų yra priversti važiuoti lėčiau nei prieš septyniasdešimt metų.

                          Sunku patikėti, tačiau kai kuriais maršrutais prieš Antrąjį pasaulinį karą traukiniai važiavo net dukart greičiau nei dabar, nes trečdalyje trasų dabar leidžiama važiuoti maksimaliu 40 kilometrų per valandą greičiu.

                          Prieš septyniasdešimt metų traukinys iš Varšuvos į Kelcus nuvažiuodavo per dvi valandas, o šiuo metu – tik per pusketvirtos. Iš Augustavo į Varšuvą prieš karą buvo galima nuvykti per 3 val., dabar – per 4 val. 14 min., iš Krokuvos į Zakopanę – atitinkamai per 2 val. 18 min. ir 3 val. 5 min.

                          Seniai dirbantys geležinkelininkai pripažino, kad prieš karą traukiniai buvo ne tik greitesni, bet ir švaresni, geriau prižiūrimi, keleivių aptarnavimas kultūringesnis.

                          Absurdas, bet šiuo metu greituosiuose traukiniuose visi keleiviai verčiami mokėti už sėdimosios vietos rezervavimą, nors populiariuose maršrutuose laisvų vietų dažnai neužtenka – tenka ir pastovėti.

                          Lenkijos keleivinių geležinkelių įmonės „PKP“ atstovas spaudai Krzystofas Lancuckis tvirtino, kad bendrovė yra parengusi ambicingų pertvarkymo planų, tačiau pripažino – jiems įgyvendinti pinigų trūksta, todėl greitesnio susisiekimo teks laukti labai ilgai.

                          Comment


                            #73
                            oho, nu cia tai tikrai nustebino, kaskaip galvojau kad Lenkijoj tai tikrai bus geri gelezinkeliai kadangi jinai beveik sujungta su vakaru europa, pasirodo kad musu gelezinkeliai yra tikrai kelis kartus geresni uz ju

                            Comment


                              #74
                              Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimą
                              oho, nu cia tai tikrai nustebino, kaskaip galvojau kad Lenkijoj tai tikrai bus geri gelezinkeliai kadangi jinai beveik sujungta su vakaru europa, pasirodo kad musu gelezinkeliai yra tikrai kelis kartus geresni uz ju
                              Taip yra dėl to,kad LG neblogai laikosi iš tranzito į Kaliningradą ir Klaipėdos uostą, jeigu šio tranzito nebūtų, tai vaizdelis būtų panašus į Lenkijos arba Čekijos geležinkelių, kur situacija iš ties žymiai prastesnė.
                              Paskutinis taisė Vitas2; 2009.10.27, 10:39.

                              Comment


                                #75
                                Tiktai kažkodėl iš to prastumo, iš Čekijos traukiniu gali laisvai į "Europą" keliaut, o pas mus tik grožėtis teplovozais gali
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                  Tiktai kažkodėl iš to prastumo, iš Čekijos traukiniu gali laisvai į "Europą" keliaut, o pas mus tik grožėtis teplovozais gali
                                  Mane stebina, kad Vyriausybė negali priversti LG išlaikyti bent vieno kasdienio maršruto iš Vilniaus per Kauną ir iki Varšuvos, Prahos ar Berlino. Tokiam dalykui reikia paprasčiausiai politinės valios.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                    Mane stebina, kad Vyriausybė negali priversti LG išlaikyti bent vieno kasdienio maršruto iš Vilniaus per Kauną ir iki Varšuvos, Prahos ar Berlino. Tokiam dalykui reikia paprasčiausiai politinės valios.
                                    Nu tai yra toks, entuziastai gali važiuoti.
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                                      Nu tai yra toks, entuziastai gali važiuoti.
                                      Kalbu apie normalu keleivini traukini, be visokiu sustojimu prie kiekvieno stulpo.

                                      Comment


                                        #79
                                        ne anksciau nei uz 50 metu bus normalus keleiviniai traukiniai, t.y. po to kai Rusija taps EU ir NATO nare...
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          ne anksciau nei uz 50 metu bus normalus keleiviniai traukiniai, t.y. po to kai Rusija taps EU ir NATO nare...
                                          Vėl Rusija... O be jos negalima? Ar turi omeny kad bus "normalūs traukiniai" į Maskvą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X