Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nežinau, iš kur 14 valandų tik gaunat.

    Tallinn - Valga 03:30 h
    Valga - Rīga 02:30 h
    Ryga - Vilnius 04:20 h

    Dabartiniu susisiekimu gaunasi 10:20h. Tačiau visi traukiniai yra ne ekspresai, bendrai jie visi stoja dar 30+ stočių ir stotelių. Teoriškai įmanoma laisvai sutilpti į 9 valandas, o gal net ir atvažiuoti greičiau.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą

      Tą prasmę jūs manot kad dieninis 14 val. važiuojantis traukinys yra patrauklus, kai autobusas per 9 val. nuveža?
      Ar vienu, ar kitu atveju sudeginama diena, taip kad didelio skirtumo nėra. Pagalvočiau jei pvz Rygą pasiektų apie 6 val. ryto. Talinas gaunasi apie 9-10, kas yra neblogai tvarkant reikalus. Ir tuomet veidrodinis reisas gaunasi analogiškas, t.y. Saku iki 23:55, nušliauži iki traukinio iki kokios 02:00, Ryga apie 06:00, Vilnius apie 10:00.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Nežinau, iš kur 14 valandų tik gaunat.

        Tallinn - Valga 03:30 h
        Valga - Rīga 02:30 h
        Ryga - Vilnius 04:20 h

        Dabartiniu susisiekimu gaunasi 10:20h. Tačiau visi traukiniai yra ne ekspresai, bendrai jie visi stoja dar 30+ stočių ir stotelių. Teoriškai įmanoma laisvai sutilpti į 9 valandas, o gal net ir atvažiuoti greičiau.
        14 val. gaunu iš Čaikos tvarkaraščio.

        Galima niekur nestoti, net Rygoje, tai bus dar greičiau. Pats rašote, kad tarp Rygos ir Talino 6 val. (nors iš tikro pagal dabartinį grafiką apie 6:15, bet tiek to). Jūs manote, įmanoma sutrumpinti iki 4:25 be sustojimų? Ne tik gi apie susisiekimą tarp Vilniaus ir Talino kalbame, bet ir Rygos ir Talino.

        Galiausiai kalba buvo apie tai, kad Latvija IŠARDĖ TIESIOGINĮ geležinkelį, vedanti į Taliną.

        Comment


          Tallinn - Valga 03:33 (17 sustojimų), Valga - Rīga 02:35 (10 sustojimų). Numetus visus sustojimus turėtų būti įmanoma sutilpti į 3 (nors atmetus 17 stopų susitaupyt turėtų daugiau nei 33 minutės) ir 2 valandas atitinkamai. Bei greitinti Vilnius - Ryga, kad kelionės trukmė būtų <4h.
          Tokiu atveju, traukinys Vilnius - Ryga - Talinas, be jokių papildomų sustojimų (gal nebent pridedant kokį Tartu), galėtų tilpti į 9 valandas.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Tallinn - Valga 03:33 (17 sustojimų), Valga - Rīga 02:35 (10 sustojimų). Numetus visus sustojimus turėtų būti įmanoma sutilpti į 3 (nors atmetus 17 stopų susitaupyt turėtų daugiau nei 33 minutės) ir 2 valandas atitinkamai. Bei greitinti Vilnius - Ryga, kad kelionės trukmė būtų <4h.
            Tokiu atveju, traukinys Vilnius - Ryga - Talinas, be jokių papildomų sustojimų (gal nebent pridedant kokį Tartu), galėtų tilpti į 9 valandas.
            Tallinn(Ülemiste), Tartu, Valga/Valka, Valmiera, Cesis, Sigulda, Riga. Sakyčiau 4,5 val minimum.
            Šios stotys, sujungus jas tiesia linija yra ~390 km. O geležinkelis daro tokius minties vingius, kad jį sekant gausis kokie 450-500 km su lėtomis kreivėmis Latvijoje. Jei linijinis greitis link 120 km/h, tai įmanoma sutilpti į 4 val, bet tinkamuose ruožuose jis turi kilti iki ~160 km/h ir kompensuoti lėtuosius.

            Pagreitinus Vilnius - Riga ir palikus 30 min persėdimui Rygoje, Vilnius - Talinas per 9 val tampa visai įmanomas.
            Bet naktinis. Jei galutiniame punkte atsiduriame 10:00, tai išvažiuojame 01:00, kas manau tiktų daugumai keliautojų.

            Comment


              Arba 22:00 išvykimas ir 07:00 atvykimas. Būtų aktualiau.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Tallinn(Ülemiste), Tartu, Valga/Valka, Valmiera, Cesis, Sigulda, Riga. Sakyčiau 4,5 val minimum.
                Šios stotys, sujungus jas tiesia linija yra ~390 km. O geležinkelis daro tokius minties vingius, kad jį sekant gausis kokie 450-500 km su lėtomis kreivėmis Latvijoje. Jei linijinis greitis link 120 km/h, tai įmanoma sutilpti į 4 val, bet tinkamuose ruožuose jis turi kilti iki ~160 km/h ir kompensuoti lėtuosius.

                Pagreitinus Vilnius - Riga ir palikus 30 min persėdimui Rygoje, Vilnius - Talinas per 9 val tampa visai įmanomas.
                Bet naktinis. Jei galutiniame punkte atsiduriame 10:00, tai išvažiuojame 01:00, kas manau tiktų daugumai keliautojų.
                Kaip tik naktiniam būtų gerai kad ilgiau. Tiksliau kad naktis būtų tarp Talino ir Rygos. Pvz. išvykimas iš Talino 23:30, atvykimas į Ryga 5:45, Vilniuje 10 val.

                Bet jei su naktiniu viskas aišku, nesitinku kad 9 val. dieninis traukinys būtų šiolaikiškas pagal greitį.

                Comment


                  Pilna Europoj tiesioginių dieninių traukinių po 9 val. ar net daugiau, o ypač tarptautinių - Berlynas-Ciurichas, Viena-Ciurichas, Paryžius-Milanas, Budapeštas-Varšuva, tas pats Vilnius-Varšuva - kuo puikiausiai keliauja žmonės, keliautų ir iš Vilniaus į Taliną, jei toks būtų. O jeigu pažiūrėti į tarptautinius autobusus tai ten išvis po 15 val. kai kurie kankinasi, kas yra nesulyginamas experience su traukiniu.

                  Comment


                    Esmė ne 9 val. aplamai, o palyginimui su autobusais ir/ar atstumu.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      Arba 22:00 išvykimas ir 07:00 atvykimas. Būtų aktualiau.
                      Norime to ar ne, bet Ryga yra kiek svarbiau nei Talinas ar Vilnius.
                      Rygoje 03:00 tikrai nėra ką veikti, buvau viena kartą tokioje ekskursijoje

                      Comment


                        Lenkai kalba apie antro traukinio galimybę 2025/2026 tvarkaraščiui. Prieš dvi savaites užsiminta:
                        https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ch-120518.html

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          Lenkai kalba apie antro traukinio galimybę 2025/2026 tvarkaraščiui. Prieš dvi savaites užsiminta:
                          https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ch-120518.html
                          Šita vieta skamba kaip prastas anekdotas:
                          Wiceminister transportu i komunikacji Republiki Litewskiej Loreta Maskaliovienė przedstawiła planowany zakres prac pierwszego etapu inwestycji na Litwie i potwierdziła deklarację ukończenia do 2030 r. odcinka od Kowna do granicy z Polską.
                          Įdomu, ar dabartinė SuMin administracija iš tikrųjų nesupranta, kokia yra situacija su RB ir kad iki 2030 užbaigti atkarpos iki Lenkijos nėra absoliučiai jokių, net teorinių, šansų, ar jie tyčia skleidžia tokią false informacija dėl kažkokių specifinių motyvacijų?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Įdomu, ar dabartinė SuMin administracija iš tikrųjų nesupranta, kokia yra situacija su RB ir kad iki 2030 užbaigti atkarpos iki Lenkijos nėra absoliučiai jokių, net teorinių, šansų, ar jie tyčia skleidžia tokią false informacija dėl kažkokių specifinių motyvacijų?
                            Nelabai matau kodėl ne. Kiek matome šiuo metu vykstančiose statybose, sąnkasą per ~2 metus pastatyti galima, manau ant sankasos per ~2 metus bėgius ir susijusias sistemas įrengti irgi įmanoma. Žemės paįmimas planuojamas baigti iki 2026, tad 2030 įrengti iš laiko perspektyvos konkrečių problemų nematau. Žinoma tam reikės pinigų ir kad projektuotojai nepavestų, bet čia jau yra kitas reikalas, ir nematau kodėl teigiate jog net teorinių šansų nėra.

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Nelabai matau kodėl ne. Kiek matome šiuo metu vykstančiose statybose, sąnkasą per ~2 metus pastatyti galima, manau ant sankasos per ~2 metus bėgius ir susijusias sistemas įrengti irgi įmanoma. Žemės paįmimas planuojamas baigti iki 2026, tad 2030 įrengti iš laiko perspektyvos konkrečių problemų nematau. Žinoma tam reikės pinigų ir kad projektuotojai nepavestų, bet čia jau yra kitas reikalas, ir nematau kodėl teigiate jog net teorinių šansų nėra.
                              Per kiek laiko įmanoma pastatyti naują tiltą per Nemuną?

                              Comment


                                XIX a. per porą metų nutiesė ne tokio ilgio linijas. Ir be jokios technikos, tik kastuvais ir vežimais. Karo metais iš viso greitis dar didesnis buvo. Dabar viską stabdo biurokratinės procedūros. Todėl per 2-3 metus neįmanoma.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Per kiek laiko įmanoma pastatyti naują tiltą per Nemuną?
                                  Tilto per Nemuną Lenkijos siena-Kaunas apimtyje nėra, o tuo tarpu Kauno mazgo apimtyje mano žiniomis planuojama jį statyti vėliau nes srautai į Lenkijos pusę iš pradžių nėra planuojami pakankami kad reikėtų dvikelio, ir ~200 metrų vienkelio keletą metų didėlės bėdos nedarys, Latvijoje ir Estijoje gerokai daugiau vienkelio gerokai ilgiau bus.
                                  Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.04, 22:05.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    XIX a. per porą metų nutiesė ne tokio ilgio linijas. Ir be jokios technikos, tik kastuvais ir vežimais. Karo metais iš viso greitis dar didesnis buvo. Dabar viską stabdo biurokratinės procedūros. Todėl per 2-3 metus neįmanoma.
                                    Per pora metų statė. Finansavimas, projektavimas, etc. trūko gerokai ilgiau, bet niekas tokių dalykų į knygas nerašė

                                    Comment


                                      O matyti "kodėl ne", tai šiaip reiktų. Gera vieta pradėti matyti būtų kad ir visas ligšiolinis RB projekto track recordas Lietuvoje, kur absoliučiai visos iki vienos projekto dalys belenkaip vėlavo ir šiuo metu vėlavimai tik didėja. Negana to, net nepateikiami paaiškinimai, kodėl taip yra, nors viskas lyg ir savo vietose ir projektas turėtų judėti pilnbu greičiu be jokių trukdžių. Geras pavyzdys - Jonavos tiltas, kuriam dar net polių turbūt nebaigė kalti, nors šiuo metu tiltas jau turėjo būti praktiškai baigtas. ignaloidas Vis dar nematai, kodėl iki 2030 Kaunas-Lenkija neturi absoliučiai jokių šansų būti užbaigtas?
                                      Ir čia net nekalbant apie riedmenų pirkimą, dėl kurio vis dar spengianti tyla.

                                      Comment


                                        Taigi dėl riedmenų pirkimo gali būti taip, kad nieko ir nepirks, o leis važiuoti visiems norintiems. Kas dėl krovinių, tai taip tikriausiai ir bus. Dėl keleivinių irgi gali būti, kas pasamdys kokį DB su savo riedmenimis (naudotais IC-E) ir tuo viskas pasibaigs...

                                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                        Per pora metų statė. Finansavimas, projektavimas, etc. trūko gerokai ilgiau, bet niekas tokių dalykų į knygas nerašė
                                        Ne. Yra pavyzdžių, kai nuo projektavimo iki statybos pabaigos praeidavo pora metų. Taip, žvalgyba, topografavimas vietoje gal dar metus iki tai užtrukdavo, bet ne daugiau. Paprastai būtent valstybė statė greitai. O privatininkai ilgiau. Taip kad fiziškai buvo įmanoma, o dabar net ir fiziškai neišeina, nepaisant milžiniškos techninės pažangos, tiksliau revoliucijos...
                                        Paskutinis taisė Al1; 2024.10.04, 19:42.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Taigi dėl riedmenų pirkimo gali būti taip, kad nieko ir nepirks, o leis važiuoti visiems norintiems. Kas dėl krovinių, tai taip tikriausiai ir bus. Dėl keleivinių irgi gali būti, kas pasamdys kokį DB su savo riedmenimis (naudotais IC-E) ir tuo viskas pasibaigs...



                                          Ne. Yra pavyzdžių, kai nuo projektavimo iki statybos pabaigos praeidavo pora metų. Taip, žvalgyba, topografavimas vietoje gal dar metus iki tai užtrukdavo, bet ne daugiau. Paprastai būtent valstybė statė greitai. O privatininkai ilgiau. Taip kad fiziškai buvo įmanoma, o dabar net ir fiziškai neišeina, nepaisant milžiniškos techninės pažangos, tiksliau revoliucijos...
                                          O kas čia tie "visi norintys", kurie visur visus veš? Tokiu atveju, kaip minimum, reiktų skelbti vežėjų konkursus ir pradėti dalinti slotus, nes, kaip matom, DB, Trenitalia ir visi kiti "norintys" vežti jau beveik eilėje laukia prie SuMin

                                          Comment

                                          Working...
                                          X