Skuodis daug ko žadėjo. Tais pažadais tikėti tai savęs negerbti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSkuodis daug ko žadėjo. Tais pažadais tikėti tai savęs negerbti
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Susiradau straipsni kuri rašė lenkai savam portale. Pagal sutarti ir susitarimą Lietuva turėjo iki 2024m nusipirkti lokomotyva kuris trauktu lenkiškus vagonus nuo Kauno iki Krokuvos.
Nes dyzelis per Varšuvos centrą atrodytų kaip admirolas Nachimovas Lamanše.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.11.11, 18:19.
Comment
-
Planuota, kad nuo Kauno iki Balstogės trauktų LTG dyzelinis lokomotyvas, toliau - PKP elektrinis.
Lenkijoje stipriai trūksta dyzelinių traukinių, todėl PKP nesutiko paleisti savo Pesa Gama lokomotyvo iki Kauno. Dauguma tinklo - elektrifikuota, o tarp didžiųjų ir vidutinio dydžio miestų išvis didžioji dauguma - ten PKP Intercity ir važinėja, todėl apie 85% jų parko sudaro elektriniai lokomotyvai ir sąstatai. Regionuose veikia kiti vežėjai.Paskutinis taisė tomczu; 2023.11.11, 18:11.
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu, kuo pagrįstas kelionės laiko trumpinimas? Paprastai neįsitekdavo ir dabartiniame laike ir jei atvykti iš Mockavos į Varšuvą vėluodavo 10-15 minučių, tai būdavo labai geras rezultatas. Kažkas pagerėjo kažkuriuose Lenkijos geležinkelio ruožuose? Gal kažkur padidėjo greičio limitai? Ar naudos greitesnį elektrinį loką, kuris galės pilnai išnaudoti kai kurių ruožų leistiną greitį? Būtų gerai, kad kas nors pravažiuotų ir atraportuotų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomu, kuo pagrįstas kelionės laiko trumpinimas? Paprastai neįsitekdavo ir dabartiniame laike ir jei atvykti iš Mockavos į Varšuvą vėluodavo 10-15 minučių, tai būdavo labai geras rezultatas. Kažkas pagerėjo kažkuriuose Lenkijos geležinkelio ruožuose? Gal kažkur padidėjo greičio limitai? Ar naudos greitesnį elektrinį loką, kuris galės pilnai išnaudoti kai kurių ruožų leistiną greitį? Būtų gerai, kad kas nors pravažiuotų ir atraportuotų.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTaip. Tiek Lietuvos, tiek Lenkijos pusėje turėtų būti vienodas kiekis bilietų pilnam maršrutui, paimant bendrą kiekį (neįskaičiuojant dalies vietiniam susisiekimui) ir padalinus po lygiai. Idiotiška sistema.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTaip. Pradžioje buvo lyg ir po 22 bilietus LTG ir PKP, po to padidino. Tačiau vis tiek bendros sistemos pasidaryti nesugeba.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet LTG niekaip nesugeba įsigyti prikabinamų vagonų ir lokomotyvo.
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Reik tik lokomotyvo, vagonus duoda Lenkija
O Kaune įtaisysime katapultą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
O Kaune įtaisysime katapultą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
Arba lenkų sąstatas su lietuviška įgula nuo Trakiškių atvažiuoja iki Kauno, arba rusiška vėže važiuoja nuo Vilniaus iki Mockavos.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mūsų lokomotyvas tempia lenkų vagonus iki Kauno.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
t.y. nuo Bialystoko stumteli, ir jie patys atrieda?
O Kaune įtaisysime katapultą.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks dar lokomotyvas? Iki kokio Kauno? Lenkų lokomotyvas traukia vagonus iki Mockavos ir išvažiuoja atgal, o Lietuvos pusėje važiuoja DMU Mockava-Vilnius maršrutu.
Žmogus kažkaip nepastebėjo paminėto lokomotyvo ir klausė ar su katapulta tuos vagonus iki Kauno atmestų.
- 2 patinka
Comment
Comment