Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąAr Varšuva priims DMU arba apskritai dyzelinį lokomotyvą? Pas juos aplinkui elektrifikuota.
Ar yra standatinės vėžės sąstatas su DMU, kurio leidžiamas greitis 160 km/h? Pasirodo taip, yra. Paieškojus, gal net atsirastų EMU/DMU hibridų.
Ar yra apribojimai kur kokiu traukiniu galima važiuoti - ta prasme ar dyzeliniu galima važiuoti visur, ar elektrifikuotomis linijomis gali neleisti dėl ekologijos ar panašių sumetimų? Ar tiesiog kiltų grynai techninių problemų (nebūtų kur dyzelio užpilti)?
kaip?
- 2 patinka
Comment
-
Pagrindinė esmė finansuose. Jau girdisi kalbos, kad nuo gruodžio vistik niekas šiame maršrute nesikeis, nes lenkai užsiprašė palyginti labai didelės sumos už traukinio pratęsimą iki Kauno. Tam taip pat reikia ženklių investicijų į infrastruktūrą, personalo apmokymą. O pinigų niekas neduoda.
Prakalbot apie privačias kompanijas. O koks tikslas privačiai įmonei eiti ten, kur gaus milijoninius nuostolius? Juolab, kad Lenkijoje tokios privačios nėra, tad dirbti tik viename izoliuotame ruože su max keletu išvykimų per dieną tikrai niekas nesiryš. Bilietų kaina (25 eur) per maža padengti sąnaudas. Pakėlus kainą kad ir dvigubai, vis tiek esama kelionės trukmė (6-7 val) neužtikrintų didelio srauto.
Apie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąApie naujo DMU pirkimą - vieno vieneto nenupirksi, nes tam vienam sugedus, nebus į ką pakeisti. O jei gedimas rimtas ir užsitęs mėnesį, kitą? Pirkti du ir laikyti vieną rezerve? Neracionalu. Pirkti tris - jau reikia dar didesnių investicijų. Kol susisiekimo politika nesikeis ir LTG bus priversta taupyti kiekvieną centą ir sukti galvą, iš kur gauti papildomų pajamų (pvz. išsiuntinėti raštus savivaldybėms su reikalavimu prisidėti), tol rimtesnio proveržio nebus ir jūsų geros idėjos forume tik ir liks.
- 1 patinka
Comment
-
Turėjau skrydį iš Varšuvos oro uosto, o kadangi skrydžio Vilnius-Varšuva kainos buvo apie 5 kartus didesnės už antžeminio transporto, rinkausi pastaruosius. Buvau prisiklausęs gandų, kad gana dažnai traukinys užvėluoja, tai į priekį rinkausi Lux Express autobusą, o grįžtant nusprendžiau išbandyti traukinį. Aišku prisidėjau pilną kuprinę užkandžių ir gėrimų, taip sakant iškart pasiruošiau. Bet pasirodo ir lenkai siūlė bent jau kavą, arbatą, vandenį, o dėl užkandžių neatkreipiau dėmesio, nes buvo neaktualu. Traukinys praktiškai nevėlavo, į Varšuvą atvyko keliom minutėm vėliau, o Mockavoj buvo apie 15 minučių vėluodamas. Kas keista, kad lietuviškas traukinys daugiau vėlavo ir teko dar apie 15 minučių jo palaukti. Aišku, iš anksto žinojau apie visus ilgus tarpinius sustojimus, apie vėžlio greitį nuo Suvalkų iki Lietuvos sienos, tai kaip ir niekas nenustebino. Bet suma sumarium, kelionė per ilga gaunasi, nors komforto daugiau nei važiuojant autobusu. Iš tiesų, net nežinau ką rinkčiausi kitą kartą. Laukiu, kada bus normalus geležinkelis.
P.S. Pirmą kartą buvau Varšuvos centrinėj stoty. Su traukiniais viskas gana aišku ir paprasta, teko tik vietinių klausinėt kaip įsigyti bilietą iki oro uosto. Bet pvz. autobusų sustojimai pasirodė labai neaiškūs kur ten kas, nors per daug ir nesistengiau nagrinėtis.
- 6 patinka
Comment
-
Teko irgi neseniai važiuoti - Lenkijos pusėje jau prekiaujama ir snacksais, taip pat kiekviena smulkmena buvo pristatinėjama angliškai. Lietuvos pusėje buvo chaosas - vietų lagaminams nepakanka, vietų biliete nėra, žmonės, kurie įlipo Marijampolėje iki Kauno turėjo stovėti, niekas nebuvo pranešama angliškai, tai važiavę užsieniečiai buvo pasimetęPaskutinis taisė TIME; 2023.08.09, 09:17.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąYra labai gera alternatyva - nuosavas automobilis. Pigu, patogu, saugu.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąYpač važiuojant pvz trise. 520 km => €50 total benzas
Kažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
- 4 patinka
Comment
-
Tiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąKažkoks čia man atrodo ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąpastangų kiekis gaut teises
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąnusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį.
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąKeliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimąGalėtumėt pavežėju dirbt, nuosavu automobilių vežiot €100 primat, €50 uždarbis. Kasdien vežiotumėt ir jau gyvenimas.
Kažkoks čia man atrodo Ūbago mentalitetas, kai automobilio nusidėvėjimas neįskaičiojamas, pastangų kiekis gaut teises nusipirkt ir prižiūrėt 7metų senumo dyzelį. Keliai aišku nutiesti šventos dvasios, priežiūra irgi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kad jau kalba pasisuko apie sąnaudas (auto vs traukinys), ir ne tik laiko.
Kai savaitgalį atidarė dar vieną S61 ruožą, o spalio mėn laukia ir dar vieno atidarymas, nejučiomis papildomos eksploatacinės sąnaudos rūko kamputyje. Kitą vasarą (kai dalinai atidarys Lomžos aplinkelį) nuo Kauno iki Varšuvos be myžčiojimų bus apie 4val. kelio. Enough said...
- 2 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu - juk niekas jūsų neverčia važiuoti traukiniu, sukiokit toliau baranką jeigu patinka. Tik palengvinsite gyvenimą norintiems keliauti, nes traukinys jau ir taip populiarus šią vasarą net būdamas vietomis super lėtu. Kelias iki Varšuvos turėtų šiek tiek pagreitėti užbaigus Bialystok - Czyzew ruožą iki 2024 galo. Manau bus realu tilpti į mažiau nei 9h.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Aiwux Rodyti pranešimąTiesa, pamiršau paminėt. Bilietus pirkau iš Lietuvos geležinkelių. Važiavom dviese, pasirinkome vietas šalia. Lenkiškam traukiny gavome vietas kupė, viskas tvarkingai, viena šalia kitos, nors kiek keistai atrodė berods 63 ir 65 vietos. Lietuviškam traukiny vietų žymėjimas buvo kitoks, ir jau gavosi, kad sėdim atskirai. Ir kitiems kas važiavo prieš tai kartu, vietos buvo išmėtytos kitaip. Gerai, kad bent draugiškai susikeitėm vietom. Taip pat, galiu pritarti, kad Lietuvos pusėje didesnis chaosas, angliškai jokios informacijos. Nuo Varšuvos viename kupė važiavome su belgų šeimyna, kurie keliavo iki Kauno. Jeigu nebūčiau pasakęs, kad jau jų sustojimas ir jau reikia lipti, būtų jie nuvažiavę iki Vilniaus.
Beje, ant lietuviško traukinio nurodyta, kad sedėjimo vietas galima pasirinkti laisvai, vietos rezervuotos tik lenkiškam kupė. O lietuviškas traukinys nepasirodė toks blogas, tik galėtų būti žemagrindis ir su daugiau vietos kojomis. Man asmeniškai nepatinka kupė vagonai, nebent kai keliauju ne vienas.
Comment
-
Ir visas tas jovalas gali būti toleruojamas? Nebent absoliučių traukinių superfanų, kurie kitokiu transportu nevažinėja.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
2022 liepą važiavau traukiniu nuo Kauno iki Balstogės, įdėsiu nuotraukų.
Senojo, man labiau patikusio stiliaus švieslentė Kauno centrinėje stotyje:
LTG maršrutų schema iš tų laikų, kai traukiniai važiavo į Rygą, Minską, Kijevą ir Rokiškį:
Liftas ir švieslentė po 3 peronu:
SA133 serijos PESA 218M, priklausanti Polregio Palenkės padaliniui:
Kauno centrinė stotis. Matosi, kad 3 peronas atitrauktas nuo 1520 mm bėgių:
Comment
Comment