Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Jeigu LG nebus skrudžai (keleivių vežiojimas jiems vargu ar duoda daug pelno), pamačius paklausą padidins vietų skaičių. Kaip pradžiai visai logiška, kad paleido mažiau. Tiria paklausą. Nors tokiu metu (Kalėdos/Naujieji) gauti duomenys manau rodys vieną iš metinių paklausos pikų.
      My sweet summer child, kaip 2015 metais LG pradėjo prekiaut bilietais internetu, Vilnius-Klaipėda maršrute prieš kelias dienas būna išpirkti visi bilietai savaitgaliais, o vasarą ir darbo dienomis. Ką LG padarė, tai sumažino vietų skaičių.

      Comment


        Svarbiausia, kad vietų abiejuose traukiniuose tai yra, tik dėl jų reikia susitarti. Lenkų traukinys talpina virš 200, LTG virš 130 keleivių. Esant norui, galima tikrai paleisti daugiau vietų į prekybą, bet…

        Comment


          būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            būtent. Paleistų bent po 50 vietų iš abiejų pusių, jau būtų šiokia tokia pažanga. Idealiausiu atveju turėtų sistema veikti taip, kad iš abiejų pusių būtų galimas pirkimas iki pilno traukinio užpildymo. Nes dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
            Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.
            O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Grįžtant prie šio maršruto. Šiandien pasileido bilietai sausio 2-ai dienai. Situacija tokia:

              01-02 Varšuva - Vilnius perkant LTG svetainėje - likusi 1 vieta. Ieškant bilietų dviems, pasitinka toks vaizdas:


              Tai kaip įmanoma taip išreklamavus maršrutą, paleisti 26 vietas, kurias per kelias valandas išperka?
              Mes su bendradarbiais planuojam pasidaryti tokį mini workationą traukiniu iki Krokuvos, tai dabar turim melstis, kad tik vienas dar žmogus pirks bilietą tą dieną, kai norėsim, jei norėsim visi 25 važiuoti O šiaip tai jo, bent jau pats bet kokiu atveju per dvi sistemas pirksiu, nes lenko kortą turiu ir pigiau bus man.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Nevargs yra viena, bet didesnė problema, kad beveik niekas net nežinos, kad galima atskirai pirkti.
                O dėl atskiros kainos tai nustebino tokia didelė antrai daliai per Lenkiją, juk buvo čia kalbėta, kad net pigesni bilietai Lenkijoj atskirai perkant, bent jau Varšuva-Krokuva daliai.
                Lenkijos viduje yra dinaminė kainodara. Pigiausiai esu matęs 19 zlotų nuo Trakiškių, brangiausiai berods apie 119. Kartais nuo Suvalkų būna pigiau, kartais nuo Trakiškių. Nuo Bialystoko paprastai dar labiau atpinga - nes prisiduria papildomi vagonai.

                Beje, kodėl lenkų traukinys talpina tik 200 keleivių? Kiek vagonų važiuos nuo Mockavos? Ne 7? Ir kiek maždaug vietų yra antros klasės vagone?

                Comment


                  Panašu, kad šiame traukinyje LTG dalį vietų palieka ir vietiniam susisiekimui. Įvedus į paiešką Vilnius-Marijampolė gruodžio 19d., sistema rodo du pasirinkimus. Traukinio nr. 23 - yra vietų. O 23/143 tarptautiniame - išparduota.
                  Attached Files

                  Comment


                    Parašė voyage Rodyti pranešimą
                    Panašu, kad šiame traukinyje LTG dalį vietų palieka ir vietiniam susisiekimui. Įvedus į paiešką Vilnius-Marijampolė gruodžio 19d., sistema rodo du pasirinkimus. Traukinio nr. 23 - yra vietų. O 23/143 tarptautiniame - išparduota.
                    Net ne dalį, o daugumą. Tarptautiniam susisiekimui yra 52 vietos, vietiniam - 78.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                      dabar bus atvejų, kai traukinyje sėdės 60 žmonių, iš abiejų pusių rodys soldoutą, o kiti keleiviai tikrai nevargs pirkdami bilietus per dvi svetaines (nepamirškim, kad tokiu atveju kaina gaunasi ženkliai didesnė - Vilnius-Mockava 15.20€, Mockava-Varšuva 21.63€).
                      Man bilietas tokiu variantų kainuotų 21,63€ (nes LTG aš galiu važinėti nemokamai), bet aš vistiek važiuosiu automobiliu/autobusu (jeigu man reikia į Varšuvą) arba skrisiu (jeigu man reikia kažkur toliau).

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Man bilietas tokiu variantų kainuotų 21,63€ (nes LTG aš galiu važinėti nemokamai), bet aš vistiek važiuosiu automobiliu/autobusu (jeigu man reikia į Varšuvą) arba skrisiu (jeigu man reikia kažkur toliau).
                        Šaunuolis, tą jau supratom, gali nesikartoti.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Šaunuolis, tą jau supratom, gali nesikartoti.
                          O aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.

                          Comment


                            Kodėl?

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              O aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.
                              Ten pas jus geležinkeliuose visi tokią nuomonę turi?

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                O aš pakartotinai paraginsiu visus nevažinėti geležinkeliais.
                                Aš tik pakartosiu, kad esi visiškai teisus ir kad tai pati tiksliausia iš visų išsakytų nuomonių šioje temoje so far.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kodėl?
                                  Nes reikia saugoti savo sveikatą, o LTG traukiniuose tai padaryti yra labai sunku, todėl rinkites kitą transportą.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Net ne dalį, o daugumą. Tarptautiniam susisiekimui yra 52 vietos, vietiniam - 78.
                                    O kam išvis pardavinėti vietas vietiniam susisiekimui? Galima gi tiesiog bilietus be vietų pardavinėti. Suprasčiau dar jei vagonai būtų, bet kai Pesa...

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Nes reikia saugoti savo sveikatą, o LTG traukiniuose tai padaryti yra labai sunku, todėl rinkites kitą transportą.
                                      Gal pateiksi statistiką żuvusių kiekio LTG traukiniuose ir automobiliuose?
                                      Kodėl šis trolis neužrakinamas nuo infrastrktūros temų?

                                      Comment


                                        Szanowna Pani, Szanowny Panie,


                                        Mano šiandieninė patirtis:

                                        iš LT pusės bilietų reikiamoms dienoms nėra.

                                        ICC pardavimai: iš Mockavos neparduodam internetu, ateik į kasą. O jei važiuojam iš Suwalki - prašom, kiek bilietų reikia?

                                        Toliau, ICC duoda 15 min bilieto apmokėjimui. Nespėjai - rezervacija atšaukiama, rink maršrutą iš naujo. ICC (tiksliau per Przelewy24) galima apmokėti GooglePay. Cool, ane? Man neveikė. -2 rezervacijos, žr. aukščiau.
                                        Lieka banko kortelė. ACHTUNG: patvirtinimas per 3DS (3D Secure), pasirūpinkit jog visi JScript'ai būtų ijungti. -2 rezervacijos, žr. aukščiau

                                        Ir jei baisiai tingisi keltis ryte ir norisi pusryčių bei krakowiankos, iš Krokuvos yra dar 2 traukiniai į Suwalki, ~11:30 ir ~13:40, paskutinė koja IC 81102 21:15@Suwalki.

                                        Ir dar, kai renkant maršrutą per ICC, jis leidžia nurodyti intervalus persėdimui. Pasirinkus 1 val jis duos tik tuos maršrutus, kurie palieka nuo 1 iki 2 valandų (sekantis intervalas pasirinkime) persėdimui, bet nerodys tarkim su 2,5 val persėdimu.
                                        Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.12.05, 18:25.

                                        Comment


                                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                          Ten pas jus geležinkeliuose visi tokią nuomonę turi?
                                          Ne visi, bet dauguma, kuri tiesiogiai remontuoja ir eksploautuoja riedmenis. Aukščiausi vadovai gyvena savo "bunkeryje" (visai kaip vienas plikas senis) ir nežino realios situacijos, nes "pokazucha" ne tik kad nedingo, bet vis stiprėja ir stiprėja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X