Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.
Lokomotyvas apie kurį kalbu bei vagonai atrodo štai taip:
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.
O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.
Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?
Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.
Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
Koleje Mazowieckie use driving trailers on their regional services. The first batch of double-decker driving trailers and cars, the Twindexx Bombardier Double-deck Coaches, was delivered in 2008.[13] The second batch, PESA-made Sundecks, was delivered at the end of 2015.[14]Paskutinis taisė ifl; 2022.11.18, 19:08.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
Bet sveikas protas taip pat sako jog briedį ant bėgių pirmas turėtų pamatyti mašinistas, o ne keleiviai.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Mačiau ne Suvalkuose, nesu traukinių ekspertas ir nežinau, kodėl toks traukinys negalėtų būti juose.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
Ifl būtent apie tai kalba, kur galima paieškoti gerų sprendimų kelionės pagreitinimui su esama infrastruktūra. Dėl PKP nežinau, bet LTG tai tikrai daugelių atvejų dzin.
Mažiausiai nedzin po kolkas tik apie DB galiu pasakyti. Nei stovėjimų parūkymui, nei lokomotyvų problemų. Beje taip pat jie net žino, kad traukinius galima kabinti/iškabinti ir skaidyti taip maršrutą į dvi kryptis.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
Mesje, jūs negerbate savo klientų.
Comment
Comment