Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Kas tai yra?
    Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.

    Comment


      Parašė Petr Rodyti pranešimą

      Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje.
      Gal ne tiek tiek vienakryptė, kiek neturinti išvažiavimo vakariniame gale.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Sankabos tipas. Mechanika, oras, elektra ir valdymo signalai vienoje automatinėje jungtyje.
        Ačiū. Paskaičiau, pažiūrėjau nuotraukas. Bet lyg ir ne, ne Scharfenberg.

        Lokomotyvas apie kurį kalbu bei vagonai atrodo štai taip:

        Attached Files

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.



          O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
          Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.

          Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?

          Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
          Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
            Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Nebent stočių kelynuose ir su pagalbininku. Normaliame servise negali.
              O tai čia kas? Control car - Wikipedia

              Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:

              Koleje Mazowieckie use driving trailers on their regional services. The first batch of double-decker driving trailers and cars, the Twindexx Bombardier Double-deck Coaches, was delivered in 2008.[13] The second batch, PESA-made Sundecks, was delivered at the end of 2015.[14]
              Paskutinis taisė ifl; 2022.11.18, 19:08.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                O tai čia kas? Control car - Wikipedia

                Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
                Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  O tai čia kas? Control car - Wikipedia

                  Toj pačioj wiki dar yra apie Lenkiją parašyta:
                  Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                    Būtų smagu, kad prieš komentuojant, iki galo susipažintumėte su traukinių specifika. Forumas nuomonėms, bet lyg ir ne šiaip sau pletkų lygio pasvarstymams. Kol kas atrodo lyg ūkininkas duotų patarimus kosmonautams kaip geriau skristi.
                    Būtų smagu vietoj kritikos išgirsti traukinių specifikos paaiškinimą. Nes kritikuoti kiekvienas gudrus, bet paaiškinti nežinantiems būtų prasmingiau.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Būtent su control car. Ar matei kada nors tokį traukinį Suwalkuose?
                      Mačiau ne Suvalkuose, nesu traukinių ekspertas ir nežinau, kodėl toks traukinys negalėtų būti juose.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Juk lokomotyvai gali ir stumti traukinį, nebūtinai traukti.
                        Gali.
                        Bet sveikas protas taip pat sako jog briedį ant bėgių pirmas turėtų pamatyti mašinistas, o ne keleiviai.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Mačiau ne Suvalkuose, nesu traukinių ekspertas ir nežinau, kodėl toks traukinys negalėtų būti juose.
                          Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Koks tiksliai traukinio tipas Lenkijoje turi nemotorizuotas valdymo kabinas? Kiek tokių traukinių yra?
                            Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
                              Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Jie turi viso 2 tokius control cars, kurie yra naudojami kitos kompanijos (ne PKP) priemiestiniams maršrutams apie Varšuvą. Tai apie važiavimą į Mockavą be šansų. Dar klausimas, ar jiems apskritai tinka dyzeliniai lokomotyvai.
                                Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Tinka, netinka, aš nežinau, čia tik svarbu tai, kad norint galima būtų organizuoti kažką tokio (ne vieninteliai Sundeckai Lenkijoj yra, turėjo ir Bombardiersų), o ne valandą su viršum atkabinėti/prikabinėti lokomotyvus taip prarandant greičio pranašumą prieš autobusą (aš asmeniškai beveik visada renkuosi tai, kas veža greičiau).
                                  Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
                                    Jeigu(!) iš tikrųjų netinka, o ne tiesiog dzin, nėra svarbus maršrutas, lietuviai gali ir pasėdėt valandėlę, kitą, tai fair enough. Pamatysim, kokie traukiniai važiuos RB2 nutiesus ir kiek tada užtruks sustojimai Lenkijos miestukuose.

                                    Comment


                                      Apie Lenkijos geležinkelius ir maršrutą Šeštokai - Suvalkai yra kitos temos.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Tai vat tame ir esmė, kad jei netinka, o turbūt netinka, tai net ir labai norint organizuoti nebūtų galima.
                                        Jei netinka, galima su 2 lokomotyvais iš Bialystoko važiuoti.

                                        Ifl būtent apie tai kalba, kur galima paieškoti gerų sprendimų kelionės pagreitinimui su esama infrastruktūra. Dėl PKP nežinau, bet LTG tai tikrai daugelių atvejų dzin.

                                        Mažiausiai nedzin po kolkas tik apie DB galiu pasakyti. Nei stovėjimų parūkymui, nei lokomotyvų problemų. Beje taip pat jie net žino, kad traukinius galima kabinti/iškabinti ir skaidyti taip maršrutą į dvi kryptis.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Kad ir pačių lenkų gaminamas Pesa Sundeck. Sundeck – PESA
                                          Sundec'ku iki Kraków Gł?

                                          Mesje, jūs negerbate savo klientų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X