Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Made in Vilnius savaitės klausimas:

    Click image for larger versionName:	miv.pngViews:	0Size:	68,2 kBID:	1994568

    Comment


      Parašė felar Rodyti pranešimą
      „Hańcza” wraca na Litwę. Do Wilna pociągiem z jedną przesiadką
      ("Hańcza" returns to Lithuania. To Vilnius by train with one change)
      https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hancza-wraca-na-litwe-ruszy-przesiadkowe-polaczenie-do-wilna--110013.html


      Straipsnis rašo apie pratęstą Hańcza traukinį iš Krokuvos iki Mockavos pradėsiantį kursuoti gruodžio mėnesį. Minima jog tai laikinas sprendimas kol LTG galės parūpinti dyzelinį lokomotyvą, kuris galėtų tempti nuo pat Balstogės iki Kauno! Anot PL infrastruktūros ministerijos tuomet tikriausiai iki Kauno būtų pratęstas Intercity Nałkowska traukinys. Tokiu būdu būtų tik vienas persėdimas Kaune į Vilnių. Anksčiau buvo minėta, kad tai turėtų įvykti kažkada 2023.

      Google Translate:



      Man kyla klausimų po šio straipsnio.
      1. Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis? Also kur tuomet jis būtų aptarnaujamas, nes 1435mm remonto depas planuojamas tik 2026 berods?
      2. IC "Nałkowska" šiuo metu yra maršrutas Vroclavas - Balstogė. Tai berods du traukiniai, nes atgal važiuoja anksčiau nei atvažiuoja į priekį. To mistinio LTG lokomotyvo iki Balstogės tiesa užtektų vieno. Pratęsiant dabartinį tvarkaraštį gautųsi daugmaž taip:
        • IC 16105: (09:00 Kaunas?) - 13:24 Białystok - 16:14 Warszawa Gdańska - 21:13 Wrocław Główny
        • IC 61104: 06:35 Wrocław Główny - 12:01 Warszawa Centralna - 14:44 Białystok - (21:15 Kaunas?)
      Connection'as iki Vroclavo būtų awesome, nes būtent pro ten važiuoja naktinis NJ/EN traukinys į Vieną, Bratislavą, Budapeštą, Berlyną.
      LTG tikrai turi 1435 mm riedmenų, bent šilumvežį su LTG livrėja buvau matęs prie Balstogės. Lyg ir M62 buvo 1435.

      Tik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?

      Comment


        Parašė Petr Rodyti pranešimą
        Tik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?
        Dar neaišku koks bus traukinys iki Mockavos. Manau reikės laukti kol paskelbs žiemos tvarkaraštį. Tada paaiškės ar iš Kauno bus ar nuo pat Vilniaus. Pagal prieš tai skelbtą informaciją atrodo, kad bus visgi su persėdimu Kaune.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          LTG tikrai turi 1435 mm riedmenų, bent šilumvežį su LTG livrėja buvau matęs prie Balstogės. Lyg ir M62 buvo 1435.
          Turbūt bus šitas M62K-1150, dabar perdažytas geltona LTG Cargo simbolika:
          https://trainspo.com/class/11719/

          Lygtais buvo modifikuotas iš 1520mm į 1435mm 2016 m.:
          https://ltsa.lrv.lt/uploads/ltsa/doc...016/LRE-71.pdf

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas
            Nes visas RB projektas yra tik pinigų įsisavinimui tiesimo metu. Kas po to bus daroma ir kaip naudojamas geležinkelis, niekam nerūpi. Tas pats ir su taip vadinama RB2.

            Comment


              Parašė felar Rodyti pranešimą
              [*]Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis?
              LTG turi 1435 mm lokomotyvų. Pernai nupirko iš Lenkijos du naudotus TEM2. Važinėja su krovininiais. Yra bent 3 vnt. M62 ant 1435 mm. Nei vienas iš jų netinka tempti šiuolaikinių keleivinių traukinių vagonų, nes neturi elektrinio šildymo.
              Taip pat LTG Polska turi išsinuomojusi du prekinius elektrovežius darbui Lenkijoje.
              Paskutinis taisė Al1; 2022.10.09, 20:24.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?
                Spėju, Bialystoke keičia elektrinį lokomotyvą į dyzelį, o Suvalkuose yra akligatvinė stotis, tai reikia perkalbint lokomotyvą į kitą galą.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą

                  Spėju, Bialystoke keičia elektrinį lokomotyvą į dyzelį, o Suvalkuose yra akligatvinė stotis, tai reikia perkalbint lokomotyvą į kitą galą.
                  Kažkada teko važiuoti Kaunas-Bialystok ir atgal, tai Suwalkuose irgi stovėjo virš 20 minučių, nors važiavo lenkiška DMU motrisė, o ne lokomotyvo tempiamas traukinys. Tai priežastis matyt yra nebūtinai arba ne vien ta.

                  Comment


                    DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.

                      https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
                      https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022
                      Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
                        Ne pusvalandį.

                        Comment


                          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                          Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
                          Manau, jog traukinį irgi reikia aptarnauti. Dabartinis aptarnavimo langas paskirtas Mockavai, tad vanduo, klozetai, šiukšlės, provizija turi tilpti į tas 2x20 minučių. Nebent Mockavoje ką nors pakrovinės,

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            DMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
                            Turite omeny, vairuotojo persėdimą?

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Turite omeny, vairuotojo persėdimą?
                              Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
                                Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
                                  Jei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?

                                  Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.

                                  Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Jei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?
                                    Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
                                    Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.

                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
                                    O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
                                    Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.

                                    Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?

                                    Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      "vairuotojas".

                                      Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?

                                      O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.
                                      Nebuvo ten konduktoriaus tuo metu. Buvo mašinistas, kuris valdė traukinį.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Scharfenberg ? Jis daug ką keičia.
                                        Kas tai yra?

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
                                          Kažkas čia minėjo, kad Suwalkuose vienakryptė stotis. Neįsivaizduoju kaip tokioje stotyje šilumvežis turi apvažiuoti vagonus, nes jei vienakryptė stotis, tai reiškia platforma yra aklikelyje. Aš supratau taip, kad iš kitos traukinio pusės kabinamas kitas lokomotyvas. O tas, kuris aklikelyje - atkabinamas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X